Přejít na obsah

Oktáva 1.9 TDi L&K


Akino

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni, když už jsem se k vám přidal, tak se také trochu představím. Tohle je moje první škodovka v životě (vlastně druhá, kdysi jsem měl chvíli hundrtku) i když v práci s ní jezdím denně a to už od dob felicie. Tuhle octávku jsem koupil tak nějak z nutnosti. Potřeboval jsem rychle nějakého levného ropáka a tahle se naskytla.

 

Trochu info:

Škoda Octavia liftback

motor 1,9 TDi 81 Kw

rok 2001

výbava Laurin & Klement (raději bych, kdyby byla jen v základu)

najeto něco přes 250tis (snad to i odpovídá)

barva modrá 9460

 

Zatím jsem ve fázi shánění dílů abych ji dal trochu do kupy (hlavně předek v barvě), tak fotografie dodám průběžně.

 

post-60907-0-07521700-1514313235_thumb.jpgpost-60907-0-58142500-1514313263_thumb.jpgpost-60907-0-97464200-1514313289_thumb.jpg

post-60907-0-35684800-1514313314_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Od začátku, co auto mám, jsem řešil nefunkční dálku. Po výměně baterek (dvě) mi stále svítila dioda. Dnes mi to elektrikář opravil. Jednalo s o zkrat vadného transponderu (nebo o něčem takovém mluvil). Klíček tedy nevysílal. Oprava stála 300,- Kč. Hledal jsem popis této závady a nikde jsem nic nenašel, tak proto to sem píši.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Dnes jsem si sehnal nový klíček (dvoutlačítkový vystřelovák) včetně elektroniky, čisté planžety a prázdného IMMO, který je náhradou za dvoutlačítkové vajíčko. Nechal jsem si vyfrézovat planžetu (100,-Kč), dálku jsem nakodoval sám přímo na autě (origo klíč v zapalování, nový klíč v zámku dveří - zamknout odemknout se stlačeným příslušným tlačítkem) a auto funguje jak na klíč, tak na dálku. Ještě nechám nakodovat immo, abych s ním mohl i nastartovat. Celkem mě nový vystřelovák s dálkou vyšel tedy na nějakých 800,- Kč a mám svatý klid.

Odkaz ke komentáři

Tady měl pán klasickou frézku upnutou ve speciálním držáku do kterého chytil oba klíče vedle sebe. Do originálu spustil nějakou tyčku a ta mu vymezovala pohyb kudy má frézovat. Je to naprosto přesné a krásně to funguje. A cena 100 si myslím, že je optimální, respektive bych čekal cenu cca 70,- Kč. Přes kilo bych za to nedal.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...