Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Luk.ass

Uživatelé
  • Content Count

    869
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

Recent Profile Visitors

689 profile views
  1. Tak na to jsem zvědav, nahaz fotky, nejlépe udělej videjko.
  2. Postupně nakupuju. Dnes jsem pořídil parní čistič od Karcheru. Sice žádná extra řada, ale zkoušel jsem a perfektní.
  3. Nějaká ta kosmetika na vyzkoušení do začátku.
  4. Mám od Parkside hodně věcí a nikdy problém. Takže jsem věděl, že jdu na jistotu. Ale jinak díky za ohlasy a recenze. A je pravda, že za 1999 Kč bych těžko sehnal rovnocenného soupeře v podobě aku vrtačky. A další věc je to, že to má 5 let záruku.
  5. Tak jsem pořídil nějakých pár věcí jakože tepovač Bissell Spotclean Pro, štětce na lepší mytí kolem znaků, lišt apod, nejvyšší řadu aku vrtačky Parkside Performance k lepšímu dosažení vyčištění čalounění, sedaček apod (mám doma kartáče na vrtacku). Další věci jsou na cestě, takže až přijdou, hodim foto.
  6. Tak Octavia 3 je pěkný svezení, hlavně ve verzi RS, ale jedině automat. Nešetřit si peníze na parcelu, tak už jsem jedničku obměnil za trojku RS.
  7. Zajímavý, to bych taky rád teda viděl.
  8. Taky mam tuhle podložku na repro a normálně bez problémů tam dám tapec s mřížkou
  9. Hlavně to žere hrozně desky a zasira kola.
  10. Za mě super výsledek. Taky jsem o tom uvažoval, ale nechtělo se mi sundávat celou chladicovku.
  11. Nějaký ty kilometry... Kupoval jsem s nájezdem 109,takze za skoro 6 let cca 70tis km.
  12. Nevím, ale protože tam už nedržel a chtěl jsem co nejvíc eliminovat vše ohledně zvuků, co se ozývalo že všech dveří, tak tohle jsem prostě dal do pryč, protože mi to tam přijde úplně k ničemu.
  13. Takže, kdyby někdy někoho sralo tak jako mě,cvakání sedačky při rozjíždějí a brždění, tak tady je "návod" co s tím. Jak jsou šipky, tak tam jsou průchozí díry, tak tady stáhnout sroubama co to jde a je po problemu.jaky šroub nevím, dal jsem tam to, co jsem našel a ještě to budu předělávat, ale jediný co, tak že šroub 13cm dlouhý a průměr netuším, to jsem zapomněl změřit,ale vše je popsano v odkazu výše. Plus jsem vyřešil vrzání plastu ve všech dveřích a vyhodil jsem ten polystyrenovej nesmysl z předních dveří.
  14. To si nemyslím, že to bude povoleny, to bude vyčochtaná kolejnice nebo něco podobného, už jsem o tom někde četl. Tak jsem našel tenhle návod https://www.vw-club.cz/passat-b5-interier-elektro/cvakani-sedacky-v-kolejnici-t190666.html
  15. - Protože se mi nechce zakládat nějaký další téma ohledně podvozku, tak jsem si řekl, že to hodím sem - poslední dobou mě trápí tvrdost mýho RS a tak bych se s vámi co tohle třeba už řešili nebo mají zkušenosti rád pobavil o tom, co s tím... Je mi jasný, že 18 kola tomu hodně ubírají na komfortu, ale i když dám zimní 16 tak je to téměř to samý, hrozně tvrdý. Jediný co teď z hlavy vím, že tam mám žlutý tlumiče Billstein, ale označení netuším a pružiny taky ne. Moje vize by byla zachovat tuhle výšku podvozku, ale aby to bylo víc komfortnější, měkčí a celkově přejezd přes nerovnost aby tolik nemlatila. Když jedu s rapidem moji přítelkyně, která tam má 16 kola 215/40 tak i tak je to tlumení úplně někde jinde, než u mýho auta. Nicméně je mi jasný, že by to znamenalo výměnu tlumičů, ale říkám si, jestli i pružin a zároveň asi i komplet uložení. Pořadí někdo, kdo má zkušenosti co s tím? - Plus teda jestli někdo ještě neřešil když je teplo cca 13 stupňů a výš vrzání dveří - tapec. Strašně mě to rozčiluje a absolutně nevím na co se konkrétně zaměřit, abych tohle odstranil. - Jo a ještě mi cvaka ridicova sedačka, měl jsem to samý i u Passata B5 když jsem brzdil, tak cvakla,rozjel jsem se, tak taky cvakla. Takže tam byla určitě vůle. Vím, že to je i vahou řidiče, že se to díky velký váze vychodi, ale je nějaká možnost to opravit?
×
×
  • Create New...