Přejít na obsah

Výměna řadící páky


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Cuz vsetci,

 

ak by niekto potreboval - pridavam navod z dielenskej prirucky na demontaz DSG hlavice (DSG radiaca paka) 2004-2008. Sice starsia tema, ale moze sa niekomu zist. ;-)

 

Taktiez pridavam z oficialneho VW webu nejaky ten navod. Predpokladam, ze kombinacoiou oboch veci sa dotycny dopracuje k zdarnemu koncu. :-)

 

http://volkswagen.workshop-manuals.com/golf-mk5/index.php?id=3645

post-26590-0-49877000-1368816313_thumb.jpg

post-26590-0-31153900-1368816330_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o 2 měsíce později...

Trochu to tu ozivim.

 

Resil nekdo vymenu radici paky DSG z O2 napr za O3? Jde mi hlavne o pojistku, jelikoz O2 ji ma na strane, O3 uz z predni strany. Manzetu neresim, ta se upravi. Jde to kus za kus, nebo neco upravit? treba vymenit vodici trn pojistky v mechanismu volice prevodovky?

Odkaz ke komentáři

Z o3 to je mozne jedine vtedy ak nahrejes a pootocis o 90° tiahlo prevodovky ...ale je tam velke riziko zlomenia :( a ked ho zlomis mozes menit celu kulisu radenia :wallbash: takze neodporucam :)

 

Mozes kuknut ku mne do temy ja mam z audi Q7/A4 do mr 15 :) pasuje bez uprav :)

Upraveno uživatelem lumi
Odkaz ke komentáři

Áno jedine pootočiť. Ja som to akurát absolvoval dva týždne dozadu. Tiež som sa toho najprv bál ale išlo to veľmi dobre.

 

Odmontuješ starú hlavicu, povitiahneš kombinačkami to biele tiahlo hore aby bolo čím viac vonku a nahrievaš ho teplovzdušnou pištolou. Počas nahrievania pomaly otáčaš. V návodoch na nete ho nevitiahnli nahor, ale takto sa nahreje a skrúca po väčšej dĺžke a riziko prasknutia sa minimalizuje.

 

Tu sú nejaké foto ako sa to robí:

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/443826-DIY-S-Tronic-Knob-swap

Odkaz ke komentáři

Navod nahore nepomohl? :-)

 

Ja bych zase chtel do sve OII RS FL zelene rucicky, ale aby byly zelene i ve dne a to stejnou barvou jako tlacitka :-)

 

Zeleny rucicky nejsou problem.

 

Ja ted k sobe budu davat modré z Golf 7 R

 

Navod by pomohl. Jsou veci na ktery si troufnu, ale tohle bych radsi nechal nekomu kdo to uz delal...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...