Přejít na obsah

IMO KO


Avanti

Doporučené příspěvky

Hledal sem to tu, ale nenašel, tak snad nevytvořím něco znovu. 

Mám tu Fábii I 1,4MPi, která nejde nastartovat - vada imobilizéru. Před nějakou dobou (asi 2 roky) se opravovali budíky a byl klid, před půl rokem začal zlobit znovu tak jsem na radu předělával piny na kabeláži mezi čtečkou a budíkem a teď to kleklo úplně.

Diagnostika píše chybu 01128 - cívka snímače imobilizéru a 01176 - klíč - nevěrohodný signál a signál příliš slabý

Plánuju nechat z ŘJ motoru IMO odstranit, aby bylo po problémech, ale nechci aby blikala kontrolka IMA na budíkách.

Jedná se mě teď o to, kde bude pravděpodobně chyba (potřebuji odstranit kvůli kontrolce), jestli řešit snímací cívku nebo opět budíky?

Neměl by popřípadě někdo podrobnější informace pro opravu budíků? Co kde a jak přepájet nebo zkontrolovat?

Předem moc děkuji za každou užitečnou radu ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...