Luďa Odesláno Srpen 21, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 21, 2009 Pár novejch foteček 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Srpen 22, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 22, 2009 Jeden černej pasažér. Respektive bílej.............. ;) :o :o 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Srpen 22, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 22, 2009 A dáreček co sem dostal od Brůdra a jeho Novo Manželky k svátku. Díky kol5 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Srpen 26, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 26, 2009 Tak tu je pokračování seriálu Kdo si hraje nezlobííí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Srpen 26, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 26, 2009 Všichni si jistě pamatujete na slavnou PRAGU V3S a na to jak zme ji otáčeli. (foto pro připomenutí bylo na SH foru) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Srpen 26, 2009 Autor Sdílet Odesláno Srpen 26, 2009 a tady je dnešní stav: Takle to dopadne když asi 80 x obrátíte P V3S na střechu a z5 na kola 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Září 1, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 1, 2009 Pokračování seriálu Kdo si hraje nezlobí, aneb jak zme naučili Vé3eSku lítat ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Září 2, 2009 Sdílet Odesláno Září 2, 2009 Kolik ta dvacetosmička zvedne na takhle vysunutý výložník?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Září 3, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 3, 2009 Na Tvou zvídavou a záludnou otázku ti hned milý brůdře odpovím. Ale sem jeřábník v zácviku, takže neodhadnu vyložení, respektive úhel postavení výložníku, tak jen rámcově: Úhel byl tak 65 až 70°, byl vysunutej 2 a 3 díl teleskopu až na doraz a hák se zastavil o koncák, to znamená max vejška háku 21,5 metrů nad zemí. to znamená vyložení cca 6,4 (65°) až 4,5 (70°) metrů. Při úhlu 80°(maximum)-70° je nosnost 11 000 kg = 11 TUN pokud by byll úhel 65°je nosnost 7 800 kg a při úhlu 60°je to 5 500kg. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Září 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 8, 2009 Tak zme zase učili Vé3eSku lítat. Tentokrát šla hodně vysoko. Byl vysunutej i 4 díl teleskopu. Takže nějakejch 26 metrů do luftu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Září 8, 2009 Autor Sdílet Odesláno Září 8, 2009 A něco na téma: Když se daří tak se daří. Překlopená AD 28-dokázala to same bez zátěže a AD20.2 A jedna tatřička - veteránek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 11, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2009 Protože mi ve čtvrtek po Brně sviňsky pískaly brzdy, tak sem se naštval a v pátek na ně vlítnul Votloukl rez, vopucoval obložení a nakonec natřel bubny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Říjen 11, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2009 Se nedivím, že to píská, na jedné straně skoro není obložení... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 11, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2009 Ale takle byli obě strany. V předu tlustý a v zadu slabý. Ale vytáhnul sem od tamtud kus rzi jak dvacetikoruna. a to už sem 2 kousky vytáhnul v Brně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sterny Odesláno Říjen 11, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 11, 2009 ty woe to se divím že ti to vůbec brzdilo :) ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 12, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 12, 2009 Todle ještě brzdilo-trošku, ale co sem krosil s velkou dodávkou na 6,5 tuny (IVECO 65) tak tam ručka nebrzdila vůbec. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 15, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 15, 2009 Protože u nás napadla ta bílá radost, tak sem neodolal a přezul na zimní kola Nic jinýho mi taky nezbylo a hlavně sem měl dílenskýho specialistu, kterej mi pomáhal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 15, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 15, 2009 Kdo pozná rozdíl? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 15, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 15, 2009 a venku na sněhu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 31, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2009 Protože mi dosloužila :rip: původní baterie z výroby tak sem musel Hráškovi koupit novou. při tý příležitosti byla zvětšená kapacita ze 44Ah na 60 Ah. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 31, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2009 Konečně došlo i na natření bubnů zadních brzd. A zejtra příde na řadu předek. původní stav: Vodrbal sem rez a původní nátěry-bílej, žlutej a tmavě zelenej 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 31, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2009 a po natření. Jak jinak než zelenou barvou 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luky Odesláno Říjen 31, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 31, 2009 pěkna barvička :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Říjen 31, 2009 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2009 Taky se mi líbí. Po žlutejch, bílejch a tmavě zelenejch to bude změna. A navíc, když si každej dává červenou nebo černou. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
luky Odesláno Listopad 1, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2009 jj,přesně tak ,občas te vidím v olmu :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Listopad 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 7, 2009 Jen abych to byl já. V Olmiku jezdí jeden Hrášek a ten má na C sloupku tu samou samolepku co já jen trošku vejš. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Listopad 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 7, 2009 a výsledek natření brzd:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Listopad 7, 2009 Autor Sdílet Odesláno Listopad 7, 2009 A troška marastu, co byla za zástěrkou-podběhem. Levá strana byla úlně čistá ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luďa Odesláno Prosinec 6, 2009 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2009 Tak Hrášek má opravenej zadní nárazník. Srovnaný držáky, novej nárazník, novej lak a lišta 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.