Přejít na obsah

Čidlo teploty nasávaného vzduchu - signál příliš vysoký


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

 mám tu takovou menší záludnost s O2 1.9 TDI BJB motor.

Rozvítila se mi nedávno kontrolka motoru. Po napojení na diagnostiku v servisu hlásí závadu - 

P0113 - čidlo teploty nasávaného vzduchu - signál příliš vysoký

V servisu vyměnili dané čidlo a bohužel problém stále přetrvává. V servisu zkoušeli i více čidel (měli tam i použité z jiného auta ale také to nepomohlo)

Potom dle mechanika tuto chybu způsoboval EGR ventil, který už má za sebou přes 300tisíc km... ten jsem také vyměnil, ale závadu diagnostika pořád hlásí.

Po smazání závad se do vteřiny opět objeví.

Nevíte čím by to mohlo být? Nemůže být přerušený někde od čidla nějaký drát?

Auto jede zřejmě v nouzovém režimu - má tak poloviční výkon.

 

Děkuji za rady

 

Poznámka 2020-06-30 212034.png

Poznámka 2020-06-30 211847.png

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...