Přejít na obsah

Octavia II - Po vypnutí zapalování se začnou točit sahary


Migen

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

Octavie II 1.8 TSI MR08.

Mám takový problém. Dnes jsem přišel k autu a již při dálkovém odemknutí jsem si všiml, že blinkry zablikaly s malou intenzitou. Zkouším auto nastartovat a nic --- baterka vybitá. Baterku jsem dobil a po hodinovém zkoušení jsem zjistil že při vypnutém klíčku se mi vždy asi do minuty zapnou obě sahary a začnou se postupně točit naplno (změřil jsem, že ještě než se sahary roztočí, je proudový odběr asi 1,9 A, jak sepnout odběr rapidně roste).

Pokud klíček otočím do stavu, kdy se rožnou kontrolky, tak se sahary přestanou točit. Pokud nastartuji a jezdím, sahary se také netočí. Nemá na to vliv jestli je auto zahřáté nebo ne (samozřejmě jsem jezdil tak, aby nebyl důvod zapnutí sahar kvůli přehřívání motoru). 

Vím, že auto má dvě čidla teploty, jedno pro řídící jednotku a jedno pro ukazatel teploty na přístrojové desce. Napadlo mě, že to bude nějakým čidlem, ale to by se dle mě sahary nepřestaly točit při zapnutí klíčku nebo při jízdě.  Ani nevím, jestli čidlo na domečku termostatu slouží pro řídící jednotku nebo pro ukazatel teploty na přístrojové desce. 

Chtěl bych se zeptat, jestli měl někdo stejný nebo podobný problém. Pokud ano, jak postupovat. Auto stálo asi 5 dní, možná někde jen zateklo ale nevím kde začít. 

Děkuji moc za jakoukoliv radu.

 

Michal

Odkaz ke komentáři

v diagnostice motorové jednotky jsou podmínky sepnutí chlazení, pokud tam pomínky jsou nulové, žije si velký větrák s RJ svůj život a musí se vyměnit. čidlo teploty pro budíky a motorovku je jen jedno, nevybavím si 1,8T, ale někdy je ještě druhé na výstupu z chladiče, samo obě tato čidla zkontrolovat v diagnostice ideálně přes noc odstavené auto a hodnoty čidel by měly korespondovat s teplotou kde auto stojí a pak auto zahřát, jak se budou hodnoty měnit.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...