Přejít na obsah

budíky - spotreba - ručičky - olej


Doporučené příspěvky

Ahojte,neviem či to zaradiť k padajúcim ručičkám.Otec má 1kovú octaviu ročník 98. 1.9tdi 66kw. Už pár rokov mu ukazuje nereálnu spotrebu ca 55l a osciluje to pár litrov okolo tohto čísla.Primerná je 99.9l. V podstate to doteraz neriešil,no viem že kódovanie prístrojovky je v poriadku.Asi pred mesiacom mu začala svietiť kontrolka oleja ( už si niesom istý aká farba) vymenené aj čidlo tlaku oleja a hladiny oleja,prestalo to.Pred pár dňami mu prestala ukazovať ručička otáčkomera.V jeden moment začala na pár sekúnd blikať opäť kontrolka oleja ale ručička otáčkomera začala normálne ukazovať.Po odstavení ručička otáčkomera už znova neukazuje,ale ani nepíska olej.VAG nehlási žiadne chyby,ani motor ani prístrojovka.Pri akčných členoch ručička funguje.Bude problém v budíkoch,treba ich vybrať a prepájkovať? Alebo ísť po kabeláži? Prípadne nejaké iné rady?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak čaute,téma síce bez odpovede ale napíšem to sem ak by to niekomu pomohlo.Problém s otáčkami a kontrolkou oleja sa zdá (už dva týždne) vyriešený.
Takže postupne:
Budíky prepájkované-nepomohlo.
Úplnou náhodou sme zistili,že sa to deje vždy keď prší/umýva sa auto.
Tá kontrolka oleja svietila na červeno,bol to spínač tlaku oleja.Šiel som po kabeláži čidla tlaku oleja,komplet poprezváňal,rozopol,vyčistil všetky konektory od spínača až po budíky.
Snímač otáčok má káblovanie pod torpédom,v oddeľovacom priestore.Tu boli samozrejme upchaté odtokové kanáliky,všetko vlhké miestami za tie roky až bahno--všetko vyčistené,osušené,prekontrolované.Pod čiernym deklom kde sú ukryté svorkovnice bolo sucho,napriek tomu porozopínané všetko,prečistené.
Pomohlo- otáčky fungujú,tlak oleja takisto-téma vyriešená.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...