Přejít na obsah

Octavia 1 - 2.0i 85kW AQY - zahřátý motor zhasíná


Doporučené příspěvky

Zdravím pánové.

Jsem vlastníkem jedničkové Octavie s motorem 2.0i 85kw AQY a potkal mě problém. Jednoho dne když jsem jel delší jízdu mi začalo po cca 40km auto škubat a začali skákat otáčky motoru. Jakmile mi otáčky klesly pod cca 1500ot. motor chcípl a nešel nastartovat, jakmile trochu vychladl, nastartovat opět šel a jel bez problémů, ale jak se zahřeje, chcípá ve zmíněných otáčkách znovu, pokud to držím v rozmezí cca 2000-3000ot. tak se dá jet a motor běží i táhne normálně. Přetěsnil jsem komplet sání, vyčistil klapku, vyměnil svíčky a bez efektu. Když jsem to projížděl tak jsem během jízdy vyřadil, motor chcípl, nastartovat klíčkem nešel, ale jakmile jsem zařadil a pustil spojku (jako když chcete auto roztlačit, či roztáhnout) motor naběhne a dá se "jet". 

Servisák volal, že nevím, ale že mu diagnostika píše dost závad na škrtící klapce. Je možné že to dělá klapka? Navíc jen při zahřátém motoru?  

Hledal jsem zde na fóru a podobný problém jsem nezaregistroval, tak vás chci poprosit o radu či tip, co s tím.

 

Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...