Jump to content

Škoda Octavia I RS 1.8 20V Turbo 132kw/180k.,ESP,koup.v ČR,


Recommended Posts

Nabízím k prodeji Škoda Octavia RS 1.8 20V Turbo 132kw/180k.,( motor AUQ), koupeno nové v ČR, r.v. 2001.

 

Výbava RS: ASR, ABS, airbagy, posilovač řízení, Klimatizace(plně funkční, těsná! desinfikovaná), palubní počítač, loketní opěrka vzadu, sportovní sedačky v kombinaci kůže/látka (velmi zachovalé), volant+řadící páka+ ruční brzda – perforovaná kůže.

 

Příplatková výbava:

 

 - stříbrná metalíza

- ESP  (za 21 700,-) – velmi ojedinělé na českou verzi!

- Alu kola Spider  R17

- ostřikovače světel

- kožená loketní opěra vpředu

- Alarm

- Tažné zařízení - namontováno tuším v roce 2016 a použito pouze párkrát na malý vozík

- zámek zpátečky

- pískování oken VIN kódem

 

Nyní v březnu nová STK + Emise!

 

Plní Euro 4 – neplatí se eko poplatek. Velmi pěkný zachovalý interiér, vč.bílého koberce a neošahaného volantu! (ať máte srovnání s těmi co mají údajně najeto 200tis.km apod. :- )

 V autě se nikdy nekouřilo. Na sedačkách byly asi 15 let potahy! Kůže pravidelně ošetřována.

naj.poctivých 305 tis. km – což pro mechaniku RS není žádný problém (viz.plno testů a recenzí, doloženy bezproblémové nájezdy 500-600tis.km..ap.), + vedená orig.servisní knížka ( do najetých 130 tis.km měněn olej po 15ti tis.km, od najetých 130tis.km měněn po 10tis.tis km). Rozvody dělány ve 250 ti tis.km !!! Olej před 3mi tis.km.

  

Mnoho nových věcí a dílů (+pořizovací ceny):

-         nedávno nová spojka včetně dvouhmoty (15tis. Kč)

-         komplet řízení   (12 tis. Kč)

-         nový vlnovec výfuku (2.5tis.Kč)

-         nové tlumiče+ zadní pružiny.  (6 tis.kč)

-         vyměněné oba zadní brzdové třmeny (7tis.kč)

-         nové štíty předních brzd (1.5tis.Kč)

-         nové palivové čerpadlo (4.5tis.kč)

-         nedávno nová aku (2 tis.kč)

-         již dříve katalyzátor včetně lambdy (9tis.kč)

-         před pár lety nové přední kvalitní blatníky+lak (10 tis.kč)

 

Orig.RS stav bez úprav, vč.zadních výztuh karoserie. Nesvítí žádná nežádoucí kontrolka. Tuhé nerozvrzané auto. Celkem pěkný lak, stav karoserie bez promáčklin, důlků ap, prahy nepoškozeny! Samozřejmě nějaké drobné a normální neduhy vzhledem ke stáří a najetým km (drobná koroze na 5.dv + „ostřílený“ lak na předním nárazníku od kamínků).

 

2x orig. klíč s DO + 2x zámek zpátečky + veškerá česká palubní literatura. Přidám dobové prospekty +  testy a současné recenze.

 

Cena 83 900,- s orig. 17 Spider koly.

Nebo možno jen na orig.16 plech discích za cenu 75 000,-. V případě slušného jednání, drobná dohoda na ceně možná..

(pro zajímavost cena nového auta byla v roce 2001 - 772 400,- vč.příplatkové výbavy )

Tel.: 606 900 756, V případě zájmu prosím volejte (na sms bych třeba i rád odpovídal,ale není to v mojich silách-přijde jich občas i 10 denně :- ), veškeré další info rád sdělím po tel., prosím jen vážní zájemci kteří se nebudou strašně divit, že nejsem stále a jen první majitel a mají soudnost, že takto starší auto nemůže být bez jediné vadičky :- ) kor když stojí 10% částky co stálo nové.. na druhou stranu si myslím že je v lepším stavu než většina nabízených podobného ročníku.. Omlouvám se, ale občas nejsem u telefonu, buď se ozvu nazpět nebo prosím zavolejte později. Děkuji.

DSC_0522.JPG

DSC_0534.JPG

DSC_0485.JPG

DSC_0228.JPG

DSC_0554.JPG

DSC_0567.JPG

DSC_0571.JPG

DSC_0578.JPG

DSC_0499.JPG

DSC_0504.JPG

DSC_0520.JPG

DSC_0587.JPG

DSC_0592.JPG

DSC_0637.JPG

DSC_0550.JPG

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Zdravím,  rádio Symphony, najednou začalo zlobit. Po zapnutí hraje jen pár vteřin nahlas, poté se pomalu ztišuje. Vše svítí, stanice jdou přepínat, jen nehraje. Nevíte někdo náhodou čím by to mohlo být?(nějaký napájecí kondenzátor?) Díky za rady.
    • Ahoj Chlapy, řeším rovody na Octavii které tam dát. Bosch, SKF či Dayco a u nej je ještě High Tenacity. Nevíte co to je., Díky za IFo
    • O jaké nové rádio se jedná ? Jestli je potřeba máš zapojen phantom ?
×
×
  • Create New...