Jump to content

prevodovka výmena


Mark5

Recommended Posts

Zdravím, rád by som sa informoval či ste sa niekto stretol alebo rovno skúsil vymeniť prevodovku na 1.9 SDI kód motora AQM, kód prevodovky DUS za prevodovku z 1.9 TDI 66kW s kódom prevodovky DQY, EBJ,JDM? 
Je to vôbec možné? Je mi jasné, že obe poloosi sa musia dať iné, zotrvačník z pôvodného TDI atď. 
Ďakujem za pomoc a všetky užitočné rady. 

Link to comment
  • 5 months later...
V 17. 7. 2022 at 19:54, Mark5 napsal:

Zdravím, rád by som sa informoval či ste sa niekto stretol alebo rovno skúsil vymeniť prevodovku na 1.9 SDI kód motora AQM, kód prevodovky DUS za prevodovku z 1.9 TDI 66kW s kódom prevodovky DQY, EBJ,JDM? 
Je to vôbec možné? Je mi jasné, že obe poloosi sa musia dať iné, zotrvačník z pôvodného TDI atď. 
Ďakujem za pomoc a všetky užitočné rady. 

Dobrý den,

Váš dotaz mě dost zaujal, protože jsem se o výše uvedené rovnou pokusil. Převodovku jsem vyměnil za 66kW, ale ukazovalo to špatně rychlost, na přístrojové desce byla nižší rychlost než skutečná. Takže mi to na tomto ztroskotalo. Ale ještě přemýšlím o tom, jestli by nešlo nějak přizpůsobit/vyměnit panel přístrojů. Vy jste výměnu realizoval? Pokud ano, zadařilo se?

Zdravím.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...