Přejít na obsah

Koupit ojetý služebák? Divné projevy motoru ve 130 tis.


Doporučené příspěvky

Zdravím, hledám radu ke čtyřem projevům motoru OCTAVIA III 1.2 TSI 77kw (2015). Auto má nájezd 130 tis. km a jezdilo pět let jako služebák u T-Mobile. Zvažuji jeho koupi a dnes jsem ho byl projet a zarazil se u těhle věci:

  1. Při poklesu otáček slyším chvíli chrčení. Nejlépe to bylo slyšet při studeném startu, ale děje se to i po poklesu otáček obecně. Zároveň podivně padají na budíku otáčky – viz. video https://youtu.be/Z-GzAOMEXd0.
  2. Auto dlouho stálo a jsou na něm zimáky, takže je docela hlučné a slyším brzdy (20 km jízdy trochu pomohlo) – ale absolutně netuším, co je kovový zvuk při akceleraci, něco jako u elektroauta – viz. video https://youtu.be/hucSfoak9JU.
  3. Přijel jsem se zahřátým autem, otevřel hapnu a něco tam nepravidelně klapalo, ale nevím, jestli to jen nechladlo – viz. video https://youtu.be/7GR9orK7ZSw.
  4. Když mám zařazeno a pustím v jízdě plyn do volnoběhu, cítím na řadící páce zpětné ťuknutí. Je to normální? Měl jsem předtím automat.

Máte někdo prosím tušení o co by se mohlo jednat?

Jinak je auto celé omlácené, ale leštěnku nutně nepotřebuju. Trochu mě mate, že okno u spolujezdce a za ním (pouze ta větší část) má jiné číslo než ostatní, ale žádné známky bouračky nevidím. Taky levý výdech u řidiče se nezavírá (asi nějaká klapka). A spojka zabírá dost nahoře…

Vy byste do toho za 220-250 tis. peněz šli? Mám se do neděle rozhodnout.
Děkuju za odpovědi!

Tady jsou všechny fotky (rozřazené, kdyby někdo věděl co hledat): Dropbox.

Upraveno uživatelem filipho
Formátování zprávy
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...