Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


Doporučené příspěvky

Dobrý den, omlouvám se, že otevírám nové vlákno, ale svůj problém jsem tady nenašel. Před nedávnem jsem si koupil O2 1.9TDi BXE. Po nějakém čase mi blikla kontrolka nízké hladiny chladící kapaliny. Opravdu tam bylo pod minimem, tak jsem vodu dolil. Postupně se začala ztrácet víc a víc. Nakonec jsem dolíval cca 3-4dcl/200km. Dal jsem auto do servisu a bylo mi řečeno, že je problém ve vodní pumpě. Ta mi byla vyměněna a zdálo se, že je problém vyřešen. Nicméně po cca 800km od výměny mi voda zase blikla a opakoval se stejný scénář. Dal jsem to tedy do 2. servisu, kde mi řekli, že je prasklá nádobka. Nevydrželo to ani 300km a po výměně opět na minimu. Dal jsem to tedy do 3. servisu kde mi řekli, že je prasklá hadička. Zároveň natlakovali soustavu a nikde se voda vizuálně neztrácela. Těsnění pod hlavou by mělo být v pořádku. Auto absolutně bez kouře, výkon má, všechno šlape. Po výměně hadičky opět drželo cca 500km a poté opět úbytek 3-4dcl/200km. Neměl někdo stejný problém? Ve vodě olej není, motor vodu nežere.

Předem Vám děkuji.

 

Odkaz ke komentáři
před 8 minutami, Rolbař napsal:

Může být cokoliv vadného, jsou to už stará auta, kompletní kontrola hadic, zaustění do motoru, chladič, chladič egr, výměnít topení. Každopádně i hlava může být KO, některé její vady se hůře hledají.

Díky moc za rady, zkusím to jedno po druhém. jen takový, možná blbý dotaz... I kdyby to bylo těsnění (což snad nebude), když budu pravidelně dolívat, bude to schopné ujet delší trasu? Cca 2000km? 
Díky.

Odkaz ke komentáři
před 2 minutami, Rolbař napsal:

Mimo hranice ČR bych se s tím nevydával, problém se může zhoršit a nikdo ti toto neřekne...

Ok, děkuji moc. Je sice pravdou, že takhle s tím dolívaním jsem najel asi už cca 6tkm, ale pouze v rámci ČR. Žádné zhoršení jízdy/spotřeby/chodu motoru jsem nezaznamenal. Ale dám to raději dokupy. Díky moc.

Odkaz ke komentáři

Měl jsem něco podobného. Sice to nebyl takový únik, ale z ničeho nic po pár týdnech stání prázdná expanzka. Rok předtím po cestě do hor do Itálie to samé. Nejdříve jsem myslel, že bude stačit vyměnit termostat, který stejně špatně fungoval (max 75). A při demontáži jsem přišel na to, že to teče z napojení trubky k tělesu termostatu. Prasklý o-kroužek na trubce. Drbal jsem se s tím to vytáhnout a vše okolo odstrojit, protože je tam přístup jak penězům. Nakonec mě stejně zachránil kamarád v servisu.2f1feb3cd41d909c6878923144db898b.jpg

Odesláno z mého Redmi Note 7 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím,

Jen aktualizuji.. Po několika prohlídkách v servise nebyl nikde zaznamenaný sebemenší únik.

Vyměnil jsem pouze víčko expanzky, což nepomohlo, tak jsem přilil do chladící kapaliny aditivum na utěsnění. Po tomto zákroku už neteče. Naposledy jsem dolíval před měsíce před 2300km. (Zvládlo zajet i Chorvatsko a zpět bez problému).

Víčko od oleje je stále čisté, v chladící kap. nejsou mastná oka, auto nehulí.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...