Přejít na obsah

Žhavící svíčky 81kW ( AHF )


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny mám dvě otázky ..🙂 

Mám v plánu kupovat a měnit žhavící svíčky a přemýšlím jestli jít do NGK D-Power 4 vs. Bosch Duraterm vs. Original Škoda.

Já osobně bych volil originál ale nechám si klidně poradit zda to má cenu dávat 500,- / kus nebo dát třeba NGK kde chtějí 200,- / kus.

A druhá otázka je ohledně Žhavící svíčka topení. Je to moje první nafta a na tohle jsem upřímně narazil poprvé, že to je. Zajímá mě jak často se to mění a jak poznám, že jsou špatné. Auto se bude v zimě jen hůře zahřívat toť vše ?

Auto se zahřívá při mrazech v pořádku.. Když bylo -8/-9 stupňů tak auto jsem měl během 10-15 minut +/-15km zahřáté na 90 stupňů normální jízdou.

 

Díky všem za odpovědi.

Odkaz ke komentáři

Pokud můžu doporučit, tak vem originál žhaviče.

Žhavící svíčky pro ohřev vody jsou tři  a spínají se podle teploty vody. Pokud je teplota vody nižší jak 5°C tak začínají žhavit do doby ohřevu vody na 70°C, v jakém pořadí a kolik jich je v provozu Ti neřeknu, ale jejich funkčnost lze prověřit přes akční členy ve VAGU.

 

Odkaz ke komentáři

Osobně se přikláním také k originálním žhavičkám. 🙂

 

A asi rovnou vezmu i ty na ohřev vody když už tak je udělám komplet ať je to při jednom a dobře se to pamatuje páč je nemám jak ověřit na funkčnosti. 

 

Každopádně díky za reakci.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...