Jump to content

P:VW Touran,VW Sportsvan


Recommended Posts

Volkswagen Touran 1,2 TSi 81Kw Edice Sound 11/2017 ACC, ALU, KAMERA
Najeto: 227900km
JEDNÁ SE O SEDMI-MÍSTNOU VERZI s tažným zařízením !!
Země původu: Belgie
Výbava: 6 STUPŇOVÁ PŘEVODOVKA, AUTOMATICKÁ DIGI TŘÍZÓNOVÁ KLIMATIZACE, , ORIGINÁLNÍ 16 ALU KOLA, ACC ADAPTIVNÍ TEMPOMAT + FRONT ASSIST, ORIGINÁLNÍ DOTYKOVÉ AUTORÁDIO DISCOVER MEDIA S NAVIGACÍ + CD + SD + USB + AUX + BLUETOOTH, 7x AIRBAG, ABS, ESP, ASR, 4x elektrické okna, PALUBNÍ PC MAXIDOT, kožený multifunkční volant + loketní opěrka, ROZPOZNÁNÍ ÚNAVY ŘIDIČE, elektrická vyhřívaná zrcátka, BLUETOOTH HANDSFREE, PŘEDNÍ I ZADNÍ PARKOVACÍ SENZORY + ZADNÍ KAMERA, centrální zamykání na dálkové ovládání, přední mlhová světla, vypínatelný airbag spolujezdce, tónovaná skla, ISOFIX, zadní stěrač, výškově nastavitelný volant a přední sedadla, imobilizér.
Celkově velmi zachovalé a udržované, čistý nepoškozený interiér.NAVIGAČNÍ PODKLADY EVROPY PRO ROK 2025.Nově udělaná STK,+ servis !Na vozidle zánovní letní pneu.Cena:282.000

 VW Sportsvan 1,2TSi/63 Kw,rok 08/2014,najeto 169.800km-vozidlo se provozuje,tak km pomalinku narůstají.
Vozidlo dovezeno z Rakouska po 1.majiteli,já první majitel v CZ.
Výbava: automatická klimatizace, elektrická okna + zrcátka, výhřev sedaček + zrcátek, palubní počítač, tempomat, originál rádio,el.ruční brzda s funkcí Auto Hold, asistent rozjezdu do kopce, isofix, přední + zadní parkovací senzory, mlhová světla se přisvěcováním do zatáček,BT-telefon,multifunkční volant.
U vozidla jsou vyměněny všechny tlumiče,zadní kompletní brzdy,nyní olej+ olejový,vzduchový a kabinový filtr,radiátor topení+ proplach systému a nová chladící kapalina G12Evo.Cena-184000,-

2.jpg

1.jpg

6.jpg

13.jpg

14.jpg

1.jpg

2.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...