Jump to content

Zvláštní lakování


Recommended Posts

mischicka: Jasne, tieto lakovania sú tu nejak od decembra 2009 :) V prílohe OIIFL vo farbách modrá admiral, zelená agave, modrá nightfire a béžová sahara.

Ale je jich podstatně víc, ne jen ty čtyři :-)

minule sem si hral s konfiguratorem a taky jsem koukal jako puk :) limetkovy a citronovy barvy jsou super :palec: a pak moje krasna tmava modra na dvojkovym laurinu s bilou kuzi, mnam :palec:

Já to třeba u supa v konfigurátoru nenašel, zajímalo by mne jaký je příplatek...

Link to comment

Na Slovensku sa to dá objednať nejak od polovice augusta , ceníkové ceny:

Špeciálne fleet farby:

808,-€ Superb, dá sa objednať pre všetky stupne výbavy,

746,-€ Octavia, 354,-€ Octavia LaK, nedá sa objednať pre RS a Scout,

578,-€ Fabia, nedá sa objednať pre RS, Scout a základnú najlacnejšiu výbavu Fabia

Link to comment
Ale je jich podstatně víc, ne jen ty čtyři :-)

Ok, tak zožeň fotky reálnych áut v tých farbách :) Tá admiral a agave bola nafotená minulý rok v novembri na dvore jedného nemenovaného salónu na Slovensku... V BA behajú 2 taxíky OIIFL v žltej lemon, ale nikdy sa mi ich nepodarilo nafotiť.

 

Keď máte niekto foto týchto zvláštnych farieb na OIIFL, tak ich sem dajte.

Link to comment
Na Slovensku sa to dá objednať nejak od polovice augusta , ceníkové ceny:

Špeciálne fleet farby:

808,-€ Superb, dá sa objednať pre všetky stupne výbavy,

746,-€ Octavia, 354,-€ Octavia LaK, nedá sa objednať pre RS a Scout,

578,-€ Fabia, nedá sa objednať pre RS, Scout a základnú najlacnejšiu výbavu Fabia

Díky díky, zhruba takové cenovky jsem očekával.

 

Co mě zaráží je omezení u řad RS a Scout - ve srovnání s třeba s Audi mi Škoda přijde jedno omezení vedle druhého, a řekl bych, že celkem zbytečně.

Link to comment

Zelená Highland metalíza na OII v kombíku. Tak ta by se mi moc líbila vypadá skvěle :palec:

 

 

Díky díky, zhruba takové cenovky jsem očekával.

 

Co mě zaráží je omezení u řad RS a Scout - ve srovnání s třeba s Audi mi Škoda přijde jedno omezení vedle druhého, a řekl bych, že celkem zbytečně.

A jseš so jistej že je to omezení vydané Škodovkou? Dle mého je to z německých hlav ve VW. :lol:

Edited by Mirouch76
Link to comment
mischicka: to isté u Škodovky vadí aj mne, napr. nezávyslé kurenie sa dá objednať do všetkých Octávii, ale do RS a Scoutu nie? Prečo, však sú to dva najvybavenejšie a najdrahšie modely Octavií (samo s L&K) ..... ako si napísal, zbytočne!

No právě proto že jsou to nejvybavenější modely a koncern by měl moc velkou konkurenci pro svoje hlavní značky VW a AUDI.

Link to comment

Třeba u TFSI zdůvodňují nemožnost montáže topení kolizí čehosi s čímsi.

 

Pak zavoláš na Eberspäher a tam Ti řeknou, ne žádný problém, řekněte nám kde bydlíte a my vám doporučíme montážní středisko.

 

Takže já už dva roky jezdím s NT v TFSI a ještě nic s ničím nezkolidovalo :-)

Link to comment
Třeba u TFSI zdůvodňují nemožnost montáže topení kolizí čehosi s čímsi.

 

Pak zavoláš na Eberspäher a tam Ti řeknou, ne žádný problém, řekněte nám kde bydlíte a my vám doporučíme montážní středisko.

 

Takže já už dva roky jezdím s NT v TFSI a ještě nic s ničím nezkolidovalo :-)

No a to je to o čem mluvím. Šéfové v raichu si hájí svoje barvy a nějaký češi jim přeci nebudou kazit kšeft něčim nadupanym a vybaveným. Je to sice skoro jedna firma, ale vedení je německé.

Link to comment

Mě se tomu pořád nechce věřit, sakra vždyť dividendy z akcií jsou stejné jak ze škodovky tak z volskwagenu...

 

Když už jsme u toho lakování, to co mě na stránky škodovky přivedlo byla jakási soutěž, kde byla cena OII combi FL a na propagačním obrázku měla nalakovaný rámeček masky do barvy vozu - chtěl jsem se podívat jestli tohle už škodovka nabízí taky.

Link to comment
Mě se tomu pořád nechce věřit, sakra vždyť dividendy z akcií jsou stejné jak ze škodovky tak z volskwagenu...

To jsou. Ale proč začali dělat Supa v kombajnu až na druhé generaci? Někde jsem slyšel nebo četl že už na první generaci byl prototyp ale koncern to zarazil, protože by to byla moc velká konkurence Passatu. Můj názor je že těď povolili kvůli krizi aby aspoň něco prodávali. Ale jak říkám je to můj osobní názor.

Link to comment

No s tými farbami je to trochu inak - pochopili, že v dnešnej dobe nie je najmenší problém namiešať takú farbu, akú zákazník chce. Doteraz sa to ale robilo len pre fleetových zákazníkov na viacero objednávok. Ešte na staré fórum som dával fotky Fabie II Combi vo farbe "žltá telekom", bolo to v roku 2008...

 

16" Draconis sa dávajú priamo vo výrobe len na 4x4, aj to za príplatok. Pre iné prevedenia sú k dispozícii len ako originálne príslušenstvo. Je ale pravda, že patria medzi najmenej rozšírené disky na OIIFL.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
    • urob diagnostiku..ta ta posunie dalej...ak ti hodi do nudzaku tak ti zapise chybu a potom mozes riesit a hladat dalej..ak tak hod do servisu a za par KC ti urobia vypis a poradia...
×
×
  • Create New...