Přejít na obsah

Octavia RS TDi @ Cupra4 TDi by JasteR


Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Kdo by to zivil ? :huh: .. navic kdyz to ani tak nejezdi vzhledem ke spotrebe :)

 

Óctavia TDI RS vs Ocavia RS TFSI

 

For libor. k: nemam od turbosportu, ci diselpoweru ani korunu, ale znam je uz roky (ca6let) osobne a nikoho lepsiho v oboru v CR nenajdes.. takze jim rad udelam reklamu i bez placeni..

Odkaz ke komentáři
gdo dela lepsi cas na 400m octa nebo leon?

Samodrejme Leon ma vice koni, a hlavne 4x4

 

viz treba:

Ve ctvrtek probehlo mensi testovani Cupry4 s Tuningmagazinem v Hoskovicich,

dostalo se me par prekvapeni, treba ze vaha auta (bez rezervy/naradi, spolujezdcovi recaro sedacky, zadnich sedacek a tapecu+ca20Lv nadrzi) vazi mene nez jsem cekal, tj. 1347kg,

auto je taky diky 4x4 skvele vyvazeno..

 

prekvapily taky brzdy Zimmerman formula Z ,

z ca103-0kmh za 36.2m takze jsem treba pred:

 

Mazda RX-7 1.3 Turbo 01/2010 36,5

Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 12/2010 36,7

Mitsubishi EVO VI TME 2.0 Turbo 4x4 09/2009 36,7

Mitsubishi EVO VIII 2.0 Turbo 04/2010 36,9

BMW E30 3.5 06/2008 37,3

Audi A4 2.0 TFSI 4x4 07/2008 37,3

BMW E36 M3 3.2 08/2008 37,3

Ford Shelby GT500 5.4 Kompresor 10/2010 37,4

Seat Leon Cupra 2.0 Turbo 02/2009 39,4

 

zrychleni z 0-100kmh za rovnych 6s

je taky pekny, lepsi nez:

 

Maserati 2.0 biTurbo 11/2008 6,1

Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 12/2010 6,2

Mitsubishi EVO VIII 2.0 Turbo 04/2010 6,2

Bezouška, BMW E30 3.5 Turbo 04/2008 6,2

Honda Integra Type-R 1.8 01/2009 6,3

BMW E36 M3 3.2 08/2008 6,4

Audi A4 2.0 TFSI 4x4 07/2008 6,5

Maserati Quattroporte GT 4.2 07/2010 6,5

Chevrolet Corvette C4 5.7 11/2010 6,5

Mazda RX-7 1.3 Turbo 11/2009 6,6

BMW E30 M3 2.3 02/2011 6,7

Seat Leon Cupra 2.0 Turbo 02/2009 7,4

 

Pomerne vysoke pretizeni pri zrychleni 1.15g .. ostatni udaje zatim nemuzu zverejnit.. casem dodam nejake fotky..

 

Odkaz ke komentáři

Jj tak tak...

 

 

Kdo by to zivil ? :) .. navic kdyz to ani tak nejezdi vzhledem ke spotrebe :)

 

Óctavia TDI RS vs Ocavia RS TFSI

 

 

Deko: Nonono :huh:

 

For Octavius: uvedom si ze ja mam zaklad 66kW TDI rotacku ktera pochazi z pocatku 90let vyvyjena a je to jen 8ventil !!!

Zato 2.OTFSI ma zaklad 147kW... je je vyvyjeny od ca 2001 jako zavodni koncernovy motor pro WTCC..

 

 

jinak pro srovnani z mereni TuningMagazinu

mereno na GriftBox RaceLogic GPS

 

Octavia RS 1.8T cipovana na 206HP

vs Cupra4 TDI 232HP

vs Octavia RS TDI 209HP

 

0-100kmh

Cupra4 TDI 6.0s

Škoda Octavia RS 1.8 Turbo 08/2009 7,1s

Octavia RS TDI 209HP 7.3s (hodne jsem podelal start, 0-20kmh za 1.8s, benzinova octavia za 1.2, dle redaktora by se dalo zajet za rovnych 7s)

 

Brzy 100-0kmh

Cupra4 TDI 36.2m

Škoda Octavia RS 1.8 Turbo 08/2009 37,4m

Octavia RS TDI 08/2011 38.1m

 

 

402m

Octavia RS 1.8T 206HP

vs Octavia RS TDI 209HP

 

Škoda Octavia RS 1.8 Turbo 08/2009 15,7s

Škoda Octavia RS 1.9 TDI 08/2011 15,3s

Odkaz ke komentáři
trochu zbytečný OT, nemyslíš? prostě je s nima JasteR spokojenej a tak jim dělá reklamu.. nevidím v tom nic špatnýho.. taky máš v podpisu Drápka, další tam má TDIFuna..

 

Budeš se divit, ale nemyslim a ani si nemyslim, že je to OT. Však to nebylo myšleno vůbec zle a nechápu ty reakce. Trochu si připadám, jako byste neuměli číst. Jestli jste si všimli, článek jsem pochválil a osobně to považuju za uspěch. Pouze jsem napsal názor na to, že reklama u toho grafu je tam vynucená, tím jsem myslel, že tam nepatří a když se na to podívám kazí mi to (je to jako pěst na oko). O tom koho kdo, jako upavce preferuje jsem neřekl ani slovo. Co kdo má v podpisu jsem tady vůbec neřešil. Naopak si myslím, že od toho ty podpisy jsou. Každý si tam může veřejně vyjádřit s kým je spokojený a ostatním je to na očích. To jak si to přeberou je na nich.

Pokud se podíváš lépe JasteR urážel mého úpravce, naopak to rozhodně nebylo. A nebo jen neumí číst to fakt nevím.

Jinak se omlouvám za toto OT. Ale doufám, že jsem to vysvětlil. Doufám, že nebudu muset takhle vysvětlovat, všechny svoje příspěvky :huh:

Odkaz ke komentáři

Pokud jsi si precetl co jsem ti odpovedel, tak uz vis ze puvodne na fotce v miste kde je ted Dieselpower bylo nahrazeno Camp Performance, u kterych sem nikdy nebyl, takze jsem to pouze upravil do puvodniho stavu..

PS: drapek-prezdivka dratek je verejna v kolektivu zasvedcenych upravcu dieselu, neni to nic hanliveho.. nebo o tom aspon nevim.. byt mam na nej svuj nazor a osobne bych si knemu auto nedal, ale otom tohle tema neni.. leckomu treba zase pomohl..

PPS: diky za pochvalu, oba jsem si to vylozili prehnane..

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

porad delam kontrolora v automotive jen pod jinou f... co ty delas porad to samy ?

 

PS: koukam novy forum je jak BILA TMA na moje auto.cz .. za me rozhodne krok zpet.. jestli to ma bejt jen kuli mobilum tak to je teda zoufaly.. stejne tak format prijde me jak kdyz jsem se vratil do praveku s 14" monitorem a 800x600 rozlisenim..

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...