-
Content Count
1 200 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
9 NeutrálníRecent Profile Visitors
1 549 profile views
-
Kolega to trafil velmi presne a som z toho preto nesvoj. Vobec sa na to auto netesim a preto spekulujem s tym Karoq. Jo uz to nie je moja stara dobra octavia kde vsetko bolo jednoduche, prehladne, na svojom mieste a maximalne funkcne aj s dlhodobeho hladiska. Od jednicky az po trojku facelift to tak bolo. Tiez ma netesi strata rucnej brzdy. V narocnych horskych premiach ake jazdim denne ma v zime niekolkokrat zachranila 😕 . K tomu sialena cenovka. V tej OIII mam amundsen, sport paket, vonkajsie el sklopne zrkadla so stmavovanim, samozrejme klima, vyhrevy atd. To auto stalo po zlave okolo 20
-
Taaak kluci po rokoch som tu zas a zase tá istá dilema. Po vyše 300tis km prišiel čas sa rozlúčiť so služobákom (OIII fl 1.6tdi 85kW) a vybrať niečo nové. Takže.... v princípe sú dve varianty pre mňa dostupné keďže 2.0tdi 110kW s manuálom nám z konfigurátora vypadol a ja musím mať manuál. 1. Varianta 2.0tdi 85kW 2. Varianta 1.5tsi 110kW Do čoho by ste išli? Tú 1.5tsi mám tiež odskúšanú z OIII fl a chodí to pomerne slušne. Teda tá 1.6ka sa na ňu nechytala dynamikou, to je jasné, ale zase potiahla 300tis km ako nič. Prípadne ešte - išli by ste skôr do Octavie alebo do Karoqa s týmto m
-
Nejake to novsie foto Octavia Super 1963 Spartak 1957
-
Honzav1: no nepasoval :/. Ako ale je to moc zaujimave vozidlo. Doteraz som o nom vela nevedel ani si ho nejak extra nevsimal. Ale teraz proste viem ze je to dobre auto. Len proste s kufrom octavie som som sa nevedel rozlucit, takztiez mi prisla pohodlnejsia. Radicka je v yetim moc nizko. Pri nastaveni sedadla ake mi vyhovovalo som sa musel za pakou natahovat. No a ja radim casto a rad :D. Aleee? Takze to trpis rovnakou chorobou :D? Ked tak blizie info alebo link? No navyse som uz nevybojoval nic. Pockat vlastne ano - osvetlenie priestoru pre nastupovanie za neuveritelnych 18€ :D. To mi da
-
Tak nakoniec je z toho octavka. Yeti sa mi moc pozdaval, ale v octavke som sa citil lepsie. Dakujem vsetkym za pomoc :)
-
Rano je za nami a ja som zase tam kde som bol 50/50. Zajtrajsok rozhodne Octa: + Reprezentativnejsia Pruznejsia Velky kufor Modernejsia vnutri vratane navi Skvele by zapadla ku mojej sukromnej flotile ( OI a par starsich veteranov zo 60. rokov) :D - Zadna naprava Este som sa uplne nezmieril s fl Yeti + Vacsi motor, po zaruke sa s tym vykonom da nieco spravit Vyssie sa nastupuje 4x4 Variabilita interieru Zrejme lepsi podvozok Podla diskusnych for je to vraj auto pre radost. Snad to je pravda. - Kufor... ale da sa tomu pomoct v pripade potreby sklopenim sedaciek Men
-
Jo ved v pondelok idem na skusobnu jazdu. No on ma podpisanu nejaku velkoodberatelsku zmluvu a musi to objednat vraj. Ja som sa len v stredu dozvedel tu zdrvujucu spravu ze s OII sa musim rozlucit :/. Ale cakal som to ze to tento rok pride kedze som posledny kto OII este nevymenil a mam najviac km. Len to mohlo este pockat. Teraz je stav v mojej mysli 60% yeti | 40% octa. Ako to bude rano to neviem :D
-
Mno v pondelok pojdem na skusobnu jazdu. Ta pozicovna je dobry napad. Aj som hladal na nete. Ale nikto v blizkosti nema yetiho
-
Mno pravdupovediac rad si vychutnavam horske premie, zakruty a tak. Niekedy schvalne zidem kvoli tomu z dialnice alebo sa idem len tak previest. No ale to s yetim stejne aj ked ma inu napravu ako OIII nepojde. Predsa len je to tazisko vyssie a tak... . Podla vsetkeho by jeho limity v zakrutach mali byt nizsie alo u OIII nie? Ako s OIII 2.0TDI jazdim obcas. Ten podvozok nie je spatny. Len som obcas z neho neisty. Asi ak padne volba na octaviu budem musiet najst jej limity. Skoda ze sa mi tam nezmesti OIII 2.0tdi 4x4. Asi budem musiet viacej posluchat. Btw. co mi na OIII prekaza su zakladne
-
No ako casto 4x4 pouzijem to neviem. Este som take auto nemal. V predajni som nemal z yetiho spatny dojem. Jo je vnutri trosku plastovy ale OIII nie je asi o moc lepsia. Trosku je uz ale oproti OIII zastaraly no.
-
No bol som si to pozriet na predajni. V pondelok dame skusobnu jazdu. Ja som skor fanusik nizkych aut. Len problem je ze ked vozim starych rodicov tak sa do tej octavky nevedia poskladat uz. Ale zase ja v tom aute prakticky zijem a preto sa mi paci OII co mam teraz. Sice ten motor nic moc vykon (brzdou premavky ale rozhodne nie sme) ale vnutri je strasne pohodlna a tiez v dobrej vybave. Treba povedat ze tolko pohodlia neponuka ani OIII :/. Jo a tiez mi bude smutno za zadnou napravou. Len teda sef povedal ze sa s nou musim rozlucit. No som z toho trosku nesvoj. V pondelok musim dat sefovi
-
Cca 23tis s DPH.Teda 620tis kc Ked som z toho trosku mimo. Nejak sa neviem vzdat sucasnej OII fl, tiez 1.6tdi. Sa mi podarilo odkladat jej vymenu, ale sef povedal ze uz dalej to nepojde :/.
-
Som tu o5 zas :). Tento krát by som chcel pomôcť s výberom nového služobáka. V podstate som mal na výber Rapid 1.6 tdi a OIII 1.6tdi 85kW. Vybral som octaviu samozrejme Ambition + sport paket + ambiton plus+ amundsen. To som sa tesne zmestil do ceny. Ale do hry vstúpil YETI 2.0tdi 4x4 81kW. Ambition plus, sport paket, amundsen... Ide o služobák. Ročný nájazd 60tis km. Každý deň idem cez horské priechody, takže preto tá 4x4. Som z toho teraz trošku nesvoj. Ako vždy som mal octaviu ale teraz potom facelifte ...... no ved viete. Názory ? Ďakujem
-
Chvilku som tu nebol :D. Este stale sme spolu, az pokial nas sef nerozdeli :D. Teraz tam je 240tis km. Stale bez problemov.
-
Dame nejaky ten update Spartak 1957 Octavia Super 1962