Jump to content

Patrik77

Uživatelé
  • Content Count

    284
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mohl . Protože olej z motoru jde do turba na ložiska vadným loziskem do sání a rozprášenej olej nahradí naftu motor běží bez regulace zvyšují se otáčky olej z motoru se spotřebuje motor se zadře . Pokud člověk zareaguje včas jde to chcípnout přes kvalt .
  2. Zkontroluj dotažení svorek na baterii , dotažení oček na pojistkovce. A pak zkus vyměnit baterii.
  3. Ono když je to v háji tak to napíše ale když to dělá jen nějaký blbiny(hodnoty mírně mimo) tak se vyčte ale to se musí vědět co se tam vlastně hledá. (Dvě má asi 1.8) Helej , za tím půjčením modulu/kabelů , stojím, popř dát tvůj do auta který funguje . A co snímač vačky??(jestli se nemýlím když špatně funguje hází to jiskru do všech válců a trochu dřív? to vstřikuje)
  4. Jak psal Konny , půjč si modul i s kabely z vozu kde problém není. A možná jestli nezlobí jedno z čidel klepání.
  5. Jestli se nemýlím tak v rozdělovači
  6. Myslím to vážně, některý věci spolu prostě souvisí.
  7. Zavěšení motoru? Odchází vlnovec ? Já měl feli1.6com ale problém jsem s tím neměl .
  8. Tenhle motor to dělal i na felicii.
  9. No jasně že to je problém, při otevření dveří jednotka motoru načte teplotu vody a podle toho řídí bohatost směsi i předžhavení .
  10. Jednou (poprvé) jsem měl taky problém s takovým filtrem,už nevím jak jsem ho tam nacpal, pak jsem začal brát tenhle uhlikovej mann (CUK 2862) autodíly cardo .
  11. Taky mám ten spodní Máš filtr CUK 2862 ?
  12. Tak nemůže být problém.
  13. Kvůli tobě jsem šel vyměnit filtr . Co je originální?? Používám MANN , výška boční části 29mm , filtrační 25mm .
  14. Takže měření je předepsané 4900-5400 U mě to bylo 5051 Takže musíš hledat důvod proč to nejde.
×
×
  • Create New...