
Patrik77
Uživatelé-
Content Count
481 -
Joined
-
Last visited
-
Můžeš dát žárovičku na napájecí kontakty relé řj. Když to bude svítit a nepůjde nastartovat je vadné relé. Když svítit nebude a nepůjde je to bloknuté od řj . Jediný co mě ještě napadá je spínač spojky. Ale stejně upozorňuju , zkus jinou baterku . Nepsal jsem že je vybitá . Není , ale má vnitřní vadu .
-
Jak jsem psal : oxioxidace v levý kapse kufru, nebo polámaný v průchodce. Místo serva napíchnout žárovku a stisknout mikrospínač. Taky jsem měřil, něco to ukazovalo ale k ničemu to nebylo.
-
Jinak kontrolka žhavení neukazuje jen žhavení, ale třeba i poruchu brzdového spínače , ....... No a právě ta hodina mě vede k tomu že je špatná ta baterka.
-
Když to zrovna nepůjde nastartovat zkusit nastartovat přes kabely. Napětí baterie není všechno, musí být schopná dodat i proud . To se zjišťuje zátěžovým testem, málokdo má opravdu zátěžový tester . Ještě můžeš zkusit vyměnit relé řj má na sobě natisknuto 109 .
-
Takže, nejnovější schéma co mám je 2005 . Je stejný a opravdu nesedí. (Mám 2010) Odpoj svorkovnici serva dej do ní žárovku 5W s patici T10 , narovnáš vývody a píchnout do svorkovnice, zmáčknout mikrospínač a žárovk se musí na cca 1-2 sekundy rozsvítit . Pokud ano je špatné servo . Pokud ne je problém jinde . Co můžeš proměřit rychle je kostra , propípni jestli je v hnědém drátu .
-
Jooo takže vono to normálně jezdí . Jenom to prostě občas točí jak šlak ale nechytne to ?je to tak ?? Jestli ano tak zkus jinou - dobrou autobaterii /akumulátor. Nee nabíjet stávající opravdu jinou .
-
Podívej se do levý kapsy kufru jsou tam svorkovnice a rády oxidujou . Popř popraskaný kabely v průchodce.
-
Sedan ? Combi ? Doděláváš ? Předěláváš ? Nefunguje? Tu
-
Co pojistky? Č37 nebo 10(podle rv) , 29 32 34 ??? Co relé čerpadla? Pozice IV .
-
Zkusit vypinovat prohlédnout svorkovnici snímače otáček motoru . Je snímač otáček opravdu dobrý? Bylo startováno při připojené diagnostice? Ukazovalo to otáčky ?
-
Kontrola/ výměna pojistky č34
-
Musíš
-
Teplota někde v motoru dle VAG v přístrojovce.
Patrik77 replied to driver's topic in 1.6 MPi 74kW + 1.6 MPi 75kW
Teploty vody . Nebo oxidace v konektoru. -
Nejčastěji problém v kabeláži dveří- zlomený drát.
-
No to bude oříšek, spíš ořech , nebo je to problém nějakého modelového roku ?. Nějaký problém v elektrice. Mně to píská až když vytáhnu klíček.