Jump to content

Patrik77

Uživatelé
  • Content Count

    481
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Good

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Můžeš dát žárovičku na napájecí kontakty relé řj. Když to bude svítit a nepůjde nastartovat je vadné relé. Když svítit nebude a nepůjde je to bloknuté od řj . Jediný co mě ještě napadá je spínač spojky. Ale stejně upozorňuju , zkus jinou baterku . Nepsal jsem že je vybitá . Není , ale má vnitřní vadu .
  2. Jak jsem psal : oxioxidace v levý kapse kufru, nebo polámaný v průchodce. Místo serva napíchnout žárovku a stisknout mikrospínač. Taky jsem měřil, něco to ukazovalo ale k ničemu to nebylo.
  3. Jinak kontrolka žhavení neukazuje jen žhavení, ale třeba i poruchu brzdového spínače , ....... No a právě ta hodina mě vede k tomu že je špatná ta baterka.
  4. Když to zrovna nepůjde nastartovat zkusit nastartovat přes kabely. Napětí baterie není všechno, musí být schopná dodat i proud . To se zjišťuje zátěžovým testem, málokdo má opravdu zátěžový tester . Ještě můžeš zkusit vyměnit relé řj má na sobě natisknuto 109 .
  5. Takže, nejnovější schéma co mám je 2005 . Je stejný a opravdu nesedí. (Mám 2010) Odpoj svorkovnici serva dej do ní žárovku 5W s patici T10 , narovnáš vývody a píchnout do svorkovnice, zmáčknout mikrospínač a žárovk se musí na cca 1-2 sekundy rozsvítit . Pokud ano je špatné servo . Pokud ne je problém jinde . Co můžeš proměřit rychle je kostra , propípni jestli je v hnědém drátu .
  6. Jooo takže vono to normálně jezdí . Jenom to prostě občas točí jak šlak ale nechytne to ?je to tak ?? Jestli ano tak zkus jinou - dobrou autobaterii /akumulátor. Nee nabíjet stávající opravdu jinou .
  7. Podívej se do levý kapsy kufru jsou tam svorkovnice a rády oxidujou . Popř popraskaný kabely v průchodce.
  8. Sedan ? Combi ? Doděláváš ? Předěláváš ? Nefunguje? Tu
  9. Co pojistky? Č37 nebo 10(podle rv) , 29 32 34 ??? Co relé čerpadla? Pozice IV .
  10. Zkusit vypinovat prohlédnout svorkovnici snímače otáček motoru . Je snímač otáček opravdu dobrý? Bylo startováno při připojené diagnostice? Ukazovalo to otáčky ?
  11. Kontrola/ výměna pojistky č34
  12. Nejčastěji problém v kabeláži dveří- zlomený drát.
  13. No to bude oříšek, spíš ořech , nebo je to problém nějakého modelového roku ?. Nějaký problém v elektrice. Mně to píská až když vytáhnu klíček.
×
×
  • Create New...