Jump to content

Patrik77

Uživatelé
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Patřit by tam měli ty s tou kulovou dosedací plochou , ty kuželový měl favorit, a pak na některých hliníkových discích u škodovek tzv. neoriginálních , můžeš si udělat otisk modelínou.
  2. Neboj , kroutí se i při normálním výkonu sériových aut .
  3. Když ho odpoji bude to žhavit 15-20 sec , kontrolka žhavení-spíš by to mělo mít název předžhavení , tj doba kdy se nemá startovat, když zhasne tak to ještě žhaví , když se neotočí klíč ke startu tak po několika sec se žhavení vypne , taky se vypne díky relé X při startu, pak opět žhaví ale kontrolka nesvítí, Např u mě při teplotě kolem 0 predzhavuje cca4-5sec , po nastartování žhaví do 2500ot a teploty vody cca40st Pokud jsou ty žhavičky v háji tak to prostě nenahřeje , určitě se dá najít jaký mají mít odpor , popř změřit odběr přes ampérmetr rozsah cca 20A
  4. Jestli pomohlo vícekrát nažhavit , tak dej nový žhavky
  5. S výměnou žhaviček souhlasím, to že přes ně jde nějaký proud neznamená že topeji na plný výkon. Kromě kontroly chcípací klapky by to chtělo vyčistit i sání .
  6. Ono je to asi tak , že jinak je zapojení pro auta se zadním stěračem a bez něj. Další je taky dobrý vědět modelový rok .
  7. No chtělo by to "našpendlíkovat" pod volantem, protože buď závada v drátech nebo v páčcce . A jestli máš zadní stěrač tak zkontrolovat vzadu svorkovnice a průchod ku
  8. Nee 30 je stálé napětí, 15 je po zapnutí klíčku. Koukal jsem na elektriku co tu mám , bylo to origo tazne dodělávané ve škodovce, je tam očko s odbočkou na 30 přes pojistku do tažného, odbočka na relé kontakt 30 , očko s odbočkou kostra do taž a odb na relé kontakt85 , očko od kontaktu 15 na relé kont86 , z 87 přes pojistku spínané + do tažného.
  9. Dává se tam relé který je spínaným plusem (15) ovládaný
  10. Tipuju že aku má nedostatečnou kapacitu
  11. No jasně ž e se rozsvítí a zhasne to jak dlouho bude žhavit určí řj podle teploty voda/vzduch. Svítí po dobu kdy ještě nemáš startovat, pak zhasne ale stále přižhavuje . Mě se tak do cca-5 rozsvítí na 3-5 sec. To kuckání = špatné složení směsi. Důvody už jsem psal. Dokud to nebude zkontrolováno nedá se řešit nic dalšího.
  12. 1) Zkontroluj chcípací klapku 2) Před startem se doma podívat na venkovní teploměr, napichnout diag a podívat se na naměřené hodnoty-teploty vzduchu a vody
  13. Já mám sice diesel a takovou pí... primitivní diagnostiku a čidlo mi to taky nevypsalo ale naměřených hodnotách byla teplota vody při 0stupních -30
  14. Snímač teploty, resp oxidace svorkovnice uvnitř Prostě to chce napichnout na něco co vyčte chyby/ukáže nějaký hodnoty
  15. zvyk z feliciaklubu
×
×
  • Create New...