Přejít na obsah

Katalyzator


honzaa.16

Doporučené příspěvky

Mne ho v autorizovanem servisu dali pric (EGR zaspinilo sani, KAT byl zaspinen, auto bylo furt v SAFE MOD-u, nehctelo vubec jet, dosahnout 3000 o/min byl zazrak, proste hur nez SDI). Udajne to vsehno ocistili a v fakture napsali ze ocistili katalizator. Pred rokem jsem neco spravoval na prednim podvozku a jak auto bylo na zvedaku tak jsem videl ze je na katalizatoru neco vivarovano, a pak jsem videl ze ho tam rozrezali, vindaly pric vnitrek KAT- a pak ho svarili a to docela spatne.

 

Takze epilog toho je ze Octavka jede lip nez ostatni klasicke TDI (to mi rekl kazdy gdo je ridil) a dokonce mehanik z druheho skodovackeho servisu jak ji zkousel, tak rekl ze to jede lip jak seriova 66kw a ze je moje monza chipnuta coz urcite neni. Ne kouri ani po tech 187 tkm, na motoru zadne vady, chudak zere spatnou naftu kazdy den, turbo zatim funguje tak jak ma (doufam ze to tak zustane), takze zadny problemy s tim nemam. Akorat ze je ted hodne hlasita pro posadku vzadu, je az moc hlucna (hlavne mezi 2500 a 3000 o/min do kopce na ctirku a petku), ale zato ma hodne sportovnejsi zvuk, nad 3000 o/min po rovince jak slapnu na plyn tak to ma hodne sportovny NE dizlovy zvuk. Asy pujdu nekam at my ty spoje na KAT-u zase poredne svari nekteri zkuseni mehanik a bude to mislim OK.

 

P.S. Mam to overene, protoze na dvojku a trojku jsem richlejsi nez Audi A4 TDI 81kw, a to na aute mam Green sport.filtr a je bez KAT-u.

Odkaz ke komentáři

Jak je to ted s tim hluchem v aute? Je neaki rozdil nez predtim? Jak jsem rek, moje je ted trochu vic hlasitejsi nez predtim. Ale abys odpovedel, ono by to chtelo sednout vzadu a te negdo sveze, protoze jako ridic nezaznamenas zadny vetsi rozdil.

 

A jak odpojil EGR, jenom tu malou "jako hadrovou" hadicku co je u neho?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...