Přejít na obsah

evolusn

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

evolusn's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, řeším úplně stejný problém jako dalších x lidí. Čím to tedy nakonec bylo?
  2. Ahoj, teď je čas kdy se tyto auta objevují často v bazarech. Možná se někomu bude hodit k vybírání. Za auto jsme dávali 372 tis., dopláceli jsme si jen paket na špatné cesty (auto je trochu vyšší, má pevný kryt motoru a ochranné plasty zespodu vozu), zadní stěrač a tuším mlhovky Mám s čím porovnávat, jelikož jsme v této akci koupili Octavie 2 já i můj bratr. Já mám najeto 170tis km a bratr 140 tis. Velice dobrá spotřeba, ve městě kolem 5,4 mimo město 4 - 4,5. Cesta do Španělska a zpět 3,9 l/100km. Na prodloužený interval výměny jsme se vykašlali a měnili oleje a filtry po 15 tis. Je velice škoda, že ve Škodovce nepoužijí lepší ochranu na nápravnice a další díly podvozku, které již po první zimě začínají rezavět. První závada po 5 letech, nefunkční žhavící svíčka. U bratra velice podobně. Po 6 letech se úplně rozpadla spona výfuku na středu vozidla. Originální brzdy jsem měnil poprvé ve 140 tis. Letní pneumatiky dané k vozu vydržely také 7 let. Bratrovi se teď ve 140 tis. objevila závada EGR, mě při 150 tis.. U těchto motorů TDI ČR je vyndat EGR skutečný kumšt. Když to člověk dělá, tak kromě těch nadávek si říká zlaté starší modely kdy EGR bylo pěkně navrchu motoru. Pokud ho budete měnit vykašlete se na opravu a dejte nový. DPF filtr je časovaná bomba která se jistě brzy ozve. U těchto aut hodně záleží kde auto původně jezdilo a jak pečlivý byl původní majitel. Pokud toto vozidlo budete kupovat při najetých třeba 140 tis km, tak vaše investice může být hned z počátku vysoká, brzdy, gumy, EGR, i rozvody pokud se na to někdo vykašlal a počítal s prodejem. Jinak auto žádné extra záludnosti neskrývá. Tak dobrý výběr pro budoucí zájemce.
  3. evolusn

    Tažné zařízení

    Ahoj, prosím o radu jaký označení jednotky TZ na OII FC 2012, všiml jsem si, že je rozdíl jen v posledním písmenu.VW AG 1K0 907 383 E nebo 1K0 907 383 D?
  4. Ahoj, měl bych dotaz jakou vybrat elektriku k tažnému. Mám OII FC téměř bez výbavy. Nemám ESP ani PDC a na odpojování mlhovky mi nezáleží. Je mi jasný že origo elektrika by byla nejlepší, ale když moje OII skoro nic nemá, tak je to zbytečně drahé. Nějaký tip na jinou elektriku by byl?
  5. Ahoj, když se mi někdy zapne ventilátor, už se sám nevypne i při vypnutí motoru jede stále. Jediný co funguje je když je vypnutý motor a ventilátor běží, znovu nastartuju a vypne se. Když to takhle neudělám tak si vesele běží dokud nevytluče baterku. Na diagnostice nic.
  6. Ahoj, nechci zakládat nové téma tak vkládám sem. Před 3 roky jsem si koupi octavii 2.0 81kw, nechtěl jsem originál rádio a do salonu jsem donesl svoje, soudruzi mi to namontovali, ale rádio se mi zapne jen při zapnutém klíčku na kontrolky. Teď jsem si do auta montoval vysílačku a připojoval jí do pojistkovky, všiml jsem si že od rádia vede drát k pojistce co je pod proudem jen při zaplém klíči. Je nějaká možnost kam to zapojit aby to fungovalo už při pootočení klíče, často čekám na manželku na parkovišti a zbytečně je zaplá elektronika motoru a denní svícení když poslouchám rádio.
  7. Zdravím pánové můžete někdo poradit kde bych měl hledat závadu. Chyba nejde smazat. Mám OII 1,9Tdi 2007. Díky Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl Control Module Part Number: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J Component and/or Version: Tuer-SG 005 0907 Software Coding: 0000192 Work Shop Code: WSC 73430 790 1012544 3 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation 00123 - Outside Warning Light/Door exit Light; Rear Right 012 - Electrical Fault in Circuit 00103 - Right Rear Interior Locking Button (E311) 008 - Implausible Signal Přeloženo: Adresa 72: Dveře, zadní pravé štítky: 1K0-959-704-GEN3.lbl Řídicí modul číslo součástky: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J Komponenta a/či verze: Tuer-SG 005 0907 Software kódování: 0000192 Závodní kód: WSC 73430 790 10125443 chyby našly: 01044 - řídicí modul nesprávně kódovaný 005 - ne či nesprávné základní nastavení / přizpůsobování00123 - vnějšek indikační žárovka/dveřní světlo pro vystupování; Záď vpravo 012 - elektrická chyba v obvodu00103 - pravé zadní vnitřní uzavírací tlačítko (E311) 008 - nepravděpodobný signál
  8. evolusn

    HEX CAN Kabel

    Dobře tak díky za pomoc až mě to fakt naštve tak koupím origoš a bude klid. mohl bych poprosit jestli někdo má ten kabel z číny mohl by mi poslat ten soft. co k tomu na cd byl. díky
  9. evolusn

    HEX CAN Kabel

    tak jsem to připojil a nemůže se mi to spojit
  10. evolusn

    HEX CAN Kabel

    tahle mi funguje, kde najdu to seriové číslo co chceš poslat. Díky
  11. evolusn

    HEX CAN Kabel

    dobře díky, já to vyzkouším s tou 704 a pak pošlu seriové číslo
  12. evolusn

    HEX CAN Kabel

    tu verzi 704 stáhnu kde?
  13. evolusn

    HEX CAN Kabel

    už se to tu někdy řešilo. Jestli máš taky ten kabel z číny tak to by mělo fachat
  14. evolusn

    HEX CAN Kabel

    Čau objednal jsem si kabel z chinabuye a cd s programem VAG 908.1 Vagcom mi přišlo poškozené. Mohl by mi prosím vás někdo ten program poslat díky.
×
×
  • Vytvořit...