Ahoj,
teď je čas kdy se tyto auta objevují často v bazarech. Možná se někomu bude hodit k vybírání. Za auto jsme dávali 372 tis., dopláceli jsme si jen paket na špatné cesty (auto je trochu vyšší, má pevný kryt motoru a ochranné plasty zespodu vozu), zadní stěrač a tuším mlhovky
Mám s čím porovnávat, jelikož jsme v této akci koupili Octavie 2 já i můj bratr. Já mám najeto 170tis km a bratr 140 tis.
Velice dobrá spotřeba, ve městě kolem 5,4 mimo město 4 - 4,5. Cesta do Španělska a zpět 3,9 l/100km.
Na prodloužený interval výměny jsme se vykašlali a měnili oleje a filtry po 15 tis.
Je velice škoda, že ve Škodovce nepoužijí lepší ochranu na nápravnice a další díly podvozku, které již po první zimě začínají rezavět.
První závada po 5 letech, nefunkční žhavící svíčka. U bratra velice podobně.
Po 6 letech se úplně rozpadla spona výfuku na středu vozidla.
Originální brzdy jsem měnil poprvé ve 140 tis.
Letní pneumatiky dané k vozu vydržely také 7 let.
Bratrovi se teď ve 140 tis. objevila závada EGR, mě při 150 tis.. U těchto motorů TDI ČR je vyndat EGR skutečný kumšt. Když to člověk dělá, tak kromě těch nadávek si říká zlaté starší modely kdy EGR bylo pěkně navrchu motoru. Pokud ho budete měnit vykašlete se na opravu a dejte nový.
DPF filtr je časovaná bomba která se jistě brzy ozve.
U těchto aut hodně záleží kde auto původně jezdilo a jak pečlivý byl původní majitel.
Pokud toto vozidlo budete kupovat při najetých třeba 140 tis km, tak vaše investice může být hned z počátku vysoká, brzdy, gumy, EGR, i rozvody pokud se na to někdo vykašlal a počítal s prodejem.
Jinak auto žádné extra záludnosti neskrývá. Tak dobrý výběr pro budoucí zájemce.