Přejít na obsah

ORS

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

548 zobrazení profilu

ORS's Achievements

0

Popularita

  1. Objednal jsem si dodatečnou montáž Smartgate do Octavie Combi RS 3. Zaplatil jsem za to 4800Kč (oproti ceně cca 2000Kč při objednávání nového auta) a můžu říct, že jsem docela zklamanej. 1) Na Androidu jsou problémy s připojením na internet, když je mobil připojený na wifi, Údajně by mělo pomoci přepnout komunikaci na wifi direct, ale to mi s mojí Galaxy S5 teda nefunguje. Já za jízdy posloucham online hudbu přes Spotify, takže je to pro mně dost problém. I když si nastavim offline režim, tak stejně Spotify když je na wifi, tak zkouší odesílat (asi info o přehraných skladbách) a po chvíli se zasekne. 2) I když bych se smířil s tim, že budu offline a pustil si rádio, tak aplikace jsou dost na nic. K čemu je mi aplikace, kde sleduju spotřebu, když mam benzínové RS? Vidim tam akorát maximální dosaženou rychlost v jednom bodě trasy. Kdyby to alespoň umělo ukazovat vybrané parametry v jakémkoli vybraném bodě na trase, jako to můžu dělat ve Sports trackeru nebo v Endomundo na behani? Lituju těch peněz :( Zas jedna dobra myšlenka, co Škoda nedokázala dotáhnout do použitélné podoby (stejně jako smart link) nebo jaké jsou Vaše zkušenosti?
  2. No jasně, spotřeba je přece nejdůležitější téma každýho majitele Oktávky :) Moje zkušenost je, že po cca 10 000 km spotřeba spadla tak cca o 1 litr dolů, takže teď dálnice Plzeň-Brno cca 8l a okresky s občasným předjížděním cca 7. Už se mi ale podařilo jet po okresce za 6,5 a to jsem se neloudal, ale i po dálnici za 11,5. Celkově ale můžu říct, že mi spotřeba velice mile překvapila a podle mě je ten motor na to, co má za výkon hodně úspornej.Před koupí jsem zvažoval diesel, ale teď jsem rád, že jsem se rozhodnul pro TSI - tenhle motor se vážně povedl a můžeme děkovat velkému koncernu, že konečně taky povolil dát do Škodovky i lepší komponenty ze svého portfólia. I když teda výkon přiškrtil :/
  3. 2 vittotio: jasně že můžeš, bude to pro ní čest :)
  4. ORS

    Čakacia doba na RS

    Tak jsem jí taky konečně založil vlákno :) http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s=df6b9bce97f712a24fed0e8569145e67&showtopic=26809
  5. Tak sorry, musim to oprvit, opravdu to točí 2800 při 130ce. Dneska jsem to s velkým sebezapřením v rámci výzkumu vyzkoušel :) a jel jsem Plzeň - Brno s nastaveným tempomatem na 130km/h. Výsledná spotřeba 7,5, což neni teda velkej rozdíl od 1,8TSI. Upravil jsem hlavní příspěvek, kde jsem popsal celej muj test.
  6. Nepřipadá mi to jako takový rozdíl. Teď v pátek se mi podařilo jet za 7,9, ale to jsem popojížděl v koloně a hlavně jel opatrně, protože bylo strašný počasí. Ta 1.8TSI taky točí 3000 při 130ce?
  7. jj to je naše Sandy - díky ní jsme taky kupovali kombi :) Docela mi ale překvapilo, když jsme sháněli klec do Octavie, jak malý je výběr na to, jak je to u nás časté auto. Nakonec jsem musel nechat udělat na zakázku za 8000 :/ Ale je kvalitní. nevrže a Sanduš v ní ráda cestuje :) , takže oboustranná spokojenost
  8. Už dlouho jsem sem chtěl také dát svoji novou O3RS 2.0 TSI, ale dostal jsem se k tomu až nyní - t.j. po třech měsících. Už mám najeto...no vlastně nalítáno :) 6200km, tak se můžu podělit o zkušenosti z reálného provozu. Čekací doba: Obědnával jsem v květnu 2014 s tím, že dodání bude do tří měsíců. Autosalon měl totiž obědnanou svoji s tím, že mohl dělat na poslední chvíle změny. Přišla v srpnu, ale chybou prodejce (to by vydalo na dalsí článek) přišlo něco, co jsem si neobjednal, takže jsem ji musel vrátit a objednat novou, která dorazila již dle představ v polovině září. celková čekací doba tedy 5 měsíců Sleva od prodejce oprotí ceíkové ceně - cca 9,5% Výbava: 2.0 TSI 162kw, 6st manuál, barva šedá stealth - RS challenge packet (černá zrcátka a maska) - střešní lyžiny - celokožené sedačky - Line assist - Adaptivní tempomat - Columbus navigace - Canton audio - příprava pro tažné Problémy: - cca ve 4000km systém hlásil dvakrát za sebou planný poplach poklesu tlaku v pneumatickách - v 5000km odešlo AFS natáčení světla, takže v rámci záruky servis vyměnil celé levé přední světlo - no hezky to začíná :/ ale Octavia dle statistik z posledních let není moc spolehlivé auto, takže se není čemu divit - občas se seká Canton při přehrávání hudby z USB flash paměti (z HDD, nebo SD je to ale ok, takže možná jen problém s tou flashkou) Ve zklatce věci, které se mi líbí/nelíbí: + 2.0 TSI táhne parádně odspodu + Skvělý kompromis mezi jízdními vlastnostmi a pohodlím + Rychlá navigace + vypadá suprově + bleskové vyhřívání sedaček + slušná spotřeba vzhledem k dynamice jízdy + Canton hraje slušně (ikdyž jsem čekal víc) - STRAŠNĚ MALÁ NÁDRŽ :( nepochopim ja můžou dát do auta, co žere 10 litrů nádrž na 50l. Jezdim často Brno - Plzeň a nedam to na jeden zátah, takže musim tankovat i v Brně, kde je benzin o 1,5kč dražší, nehledě na to že to strašně otravuje. To je asi největší chyba toho auta. - nejde objednat 4x4 - těch 220 koní je tak limit pro auto s hnanou přední nápravou. S pohonem 4x4 by to mělo ještě lepší zrychlení a lepší trakci. Takhle hned jak je trochu mokro, tak pořád do řízení zasahuje elektronika. Nejvtipnější je pak situace, kdy diesel z RS začala Škoda dávat i do Scouta, který ale má náhon 4x4 a tahle rádoby terénní varianta je ve sprintu rychlější, než rádoby "sportovní" RS :D :D Další důvod proč si nekupovat RS v dieslu. -špatné odhlučnění - píše se o tom snad ve všech recenzích na Octavii. Odhlučnění interiéru by mohlo být lepší a při dálniční rychlosti už je hluk v autě docela znát. Přitom by stačilo přidat trochu materiálu do výplně dveří. Viděl jsem, že to firmy za cca 6000kč dodělají, ale bál bych se o záruku. Musí se totiž rozebrat dveře a vylepit dovnitř těsnící materiál. Problém je v tom, že čidla pro odpálení bočních aitbagů jsou ve dveřích a pracují na principu změny tlaku, takže při změně struktury dveří by to podle mě nemuselo správně fungovat. Alespoň v příručce pro servisy na to upozorňují. -nemožnost objednat hlídání mrtvého úhlu v zrcátkách :( nechápu, že to Škoda ještě nemá -ostřikovače předních světel vždy ohodí celý předek i s bočními okénky - Na navigaci nevidím problémy v provozu, když se stane něco na dálnici :( - u spolujezdce není osvětlení zrcátka na sluneční cloně - ovládání výdechů klimatizace není podsvíceno, takže za tmy je člověk hledá po paměti - chápu, že to je auto začínající na 350000, ale tady s tim šetřením už trochu přehánějí - zadní loketní opěrka oproti Superbu dost hrozna - kufr jde tlačítkem v autě jen otevřít, ale už nejde zavřít - pravé zpětné zrcátko se nesklápí při zařazění zpátečky Zkušenosti s asistenty: ACC (adaptivní tempomat)- super věc, kterou používám na dálnici pořád. Funguje skvěle a třeba ve zpomaleních na D1 je to super. Jen jsem si musel ze začátku zvyknout na ten divnej pocit, když se řítim proti autu nebo kamionu, že to to auto opravdu ubrzdí :) Vše je ale plynulé a brzdí to včas. Dobrý je to, když je hustá mlha, tak nastavim nejjdelší vzdálenost odstupu od protijedoucího auta a ono ho to zaregistruje dřív, než bych ho sám viděl. Jsem tak víc v klidu, že přehlídnu někoho hůře osvětleného, nebo někoho kdo si nezapnul mlhovku. Front assist - V některých recenzích píšou novináři, jak jim to brzdí před cyklistou, nebo kamionem, ale mně se to ještě nestalo a funguje to suprově. Teda lépe řečeno rozsvítilo se mi to zatim jedn dvakrát a to už opravdu je tak trochu krizovka - určitě to nebyl planej poplach :) Podlě mě musí člověk řídit jako prase, aby mu to zasáhlo do řízení. Line assist - taky spokojenost. Nepere se semnou a zásahy do řízení nejsou nepříjemné. Přirovnal bych to k pocitu, když bych zajel kolama do vyjetých kolejí od kamiónu. Když chci čáru přejet a držím volant pevně, tak ani nevím, že se semnou pere :) Když pustím volant, tak vykrouží i docela prudkou zatáčku úplně sám. Čáry čte i když nejsou zrovna kvalitní a nejvíc mi dostává, že ve zůženích na D1, kde jsou i žluté, tak se většinou chytá i v tom chaosu, kde jsou žluté i bílé a vede správně. Light assist (automat.přepínání dálkových světel) - v nastavení jsou tři režimy citlivosti rozpoznání protijedoucího vozu. Já tam mám pořád ten prostřední a funguje to super. Přepínání funguje podle mě bleskově a nemám pocít, že bych někoho oslňoval, takže taky spokojenost. Spotřeba: (věc co zajmá každého majitele Oktávky :) ) zatím mám nejvíce zkušeností z dálničního provozu. Motor je teď po 5000km už snad konečně zajetý a spotřeba by měla být už ustálená. Zatím jsem to moc nesledoval, ale myslim, že dlouhodobou to píše kolem 9l. Teď jsem ale udělal první test Plzen (Tesco na Rokycanské)-Brno (Medlánky) a zpět. První cestu jsem ujel v čase 2:05 se spotřebou 11,1 (byl ale dost vítr, takže možná to mělo trochu vliv na spotřebu).Nutno říci, že to nebyla nijak zběsilá jízda a spíše jsem to tak lochtal. Bezmozek by to dal o dost rychleji :) Zpáteční cestu jsem celou dobu měl nastaven tempomat na tachometrových 130km (otáčkoměr 2800 otáček) a jen občas jsem zrychlil pro předjetí. Při předpisové rychlosti jsem to jel 2:35 se spotřebou 7,5l !!, což mi dost mile překvapilo. Je to ale o stálém sebezapírání, protože to auto má neskutečnou chuť stále zrychlovat :) Každopádně mi z toho vychází, že když mi nechytne policie, tak rychlejší jízdou získám 30minut času výměnou za 10,8l benzínu, což při dnešní ceně 29,5kč/l (Makro Plzeň) znamená jedna ušetřená minuta cca za 10kč :) Edit po 9ti měsících: Tak už máme najeto 15500km. 75%dálnice, 15% město a 10% okresky. Zhruba po 10000 se snížila spotřeba o cca 1l/100km. Dneska jsem jel Plzeň-Domažlice, což je zhruba 60km a protože jsem měl na palubě čerstvě narozenou dceru, tak jsem tomu přizpůsobil tempo. Sice jsem odhadem 10x předjížděl, ale celkově jsem jel klidným tempem. No a celková průměrná spotřeba skončila na 6,5l/100km, což si myslim že na potenciál auta je hodně dobrej výkon. Jinak dlouhodobou to ukazuje asi 9l/100km, což je daný hlavně tim městem a rychlejma přesunama na dálnicích. Takže tolik ke spotřebě, což je nejžhavější téma snad všech majitelů Octávií :D Jinak zatím žádné nové závady mě naštěstí nepotkaly a auto funguje suprově.
  9. ORS

    Audiosystém CANTON

    Vytlumeni dveri je sice fajn a da se poridit i za dobrou cenu, ale ztrati se tim podle me zaruka :( Ve dverich jsou totiz dle servisniho navodu tlakova cidla na odpaleni airbagu, takze zasah do dveri, kdy tam date neco navic, muze ovlivnit funkci techto cidel.
  10. ORS

    Audiosystém CANTON

    Je to kazdopadne subjektivni vec, ktera se tezko da nejak zmerit. Ja uz v ni jezdim a jsem s tim zvukem spokojenej. Jen z analogovyho FM raria to je horsi-chce to proste krmit kvalitnim zdrojem. Kazdopadne nelituju te investice. Libi se mi, ze subwoofer nezabira v kufru skoro nic
  11. ORS

    Vzpěra kapoty

    http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-iii-euro-ncap-crashtest-dwu-/automoto.aspx?c=A130306_121412_automoto_vok Pisou tu presne " S aktivní kapotou se bude octavia prodávat ve všech zemích EU"
  12. ORS

    Vzpěra kapoty

    U tech vzper v popisu se pise : "určeno pro všechny modely Škoda Octavia III bez aktivní kapoty " Ja myslel, ze aktivni kapotu maji vsechny O3. Zaroven je tam na fotce RS, ktera ma aktivni kapotu urcite...tak nevim
  13. Je to super. Mne to teda jeste nikdy na brzdu za cyklistou ani za kamionem v pravem pruhu neduplo, jak nekteri popisuji. Jezdim Praha-Plzen, takze D5/D1 a mam to zapnuty skoro celou cestu. Hlavne v tech zuzenich si jen nastavim max rychlost a auto jede samo. Dobre je, ze muzu radit aniz by se ACC vypnul a ze muzu i pridat plyn, kdyz predjizdim jen o trochu rychlejsi auto. V tech zuzenich na D1 mi taky prekvapila dobra funkce line asistentu, ktery se vyzna ve vsech tech carach (bilych standardnich + zlutych docasnych) a vede auto spravne.
  14. Tak uz v O3RS jezdim a musim rict, ze jsem rad za objeneho Cantona, protoze to hraje suprove ciste s plnymi basy. Alespon teda z SD karty a z DAB. Z FM radia nic moc. Ale nejsem zadnej fajnsmekr, co ma prehled, takze nerikam, ze to je to nejlepsi. Jen to z pohledu beznyho cloveka hraje suprove a za me spokojenost.
  15. ORS

    Čakacia doba na RS

    To jsem ani nevedel, kazdopadne pozor na to, ze to neobsahuje hagusy, ktere musis objednat zvlast. Je ale mozne, ze na Slovensku je to jinak. Jinak ja uz mam najeto 1700km a zitra jedu zas do Brna, takze pres vikend najedu zas peknou porci kilometru. Uz dlouho planuju, ze sem dam fotky a napisu nejake zkusenosti, ale porad ne a ne se k tomu dostat.
×
×
  • Vytvořit...