Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TSI 162 kW / 169 kW

Vše o motorech 2.0 TSI 162 kW / 169 kW v Octavia 3

29 topics in this forum

  1. Spotřeba

    • 19 replies
    • 8 278 views
    • 4 replies
    • 598 views
    • 1 reply
    • 911 views
    • 1 reply
    • 341 views
    • 0 replies
    • 219 views
    • 1 reply
    • 818 views
    • 0 replies
    • 231 views
  2. Palivový filtr

    • 4 replies
    • 1 719 views
    • 2 replies
    • 1 540 views
    • 1 reply
    • 807 views
    • 5 replies
    • 1 085 views
  3. Chip na 2,0 TSI 1 2

    • 40 replies
    • 19 357 views
  4. Spotreba oleje

    • 8 replies
    • 2 808 views
    • 2 replies
    • 1 500 views
    • 0 replies
    • 1 103 views
  5. Servisny interval

    • 21 replies
    • 6 122 views
    • 4 replies
    • 1 246 views
  6. Výměna katalyzátoru

    • 1 reply
    • 1 288 views
    • 7 replies
    • 1 751 views
  7. Jakou firmu na chiptuning 1 2

    • 54 replies
    • 10 223 views
    • 5 replies
    • 2 071 views
  8. Jaky olej do RSky?

    • 1 reply
    • 1 768 views
  9. O3 RS 230

    • 7 replies
    • 3 268 views
  10. Spojka OIIIRS

    • 2 replies
    • 1 887 views
    • 2 replies
    • 1 863 views
  11. Plastová vana

    • 4 replies
    • 2 107 views
    • 3 replies
    • 2 901 views
    • 8 replies
    • 2 522 views
    • 6 replies
    • 2 222 views
  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 20 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...