Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TSI 162 kW / 169 kW

Vše o motorech 2.0 TSI 162 kW / 169 kW v Octavia 3

29 topics in this forum

  1. Spotřeba

    • 19 replies
    • 8 676 views
  2. Svíčky pro 2.0tsi Rs

    • 4 replies
    • 637 views
    • 1 reply
    • 953 views
    • 1 reply
    • 359 views
  3. Divný zvuk a EPC

    • 0 replies
    • 244 views
    • 1 reply
    • 854 views
  4. Olej 2.0 TSI 169 kw

    • 0 replies
    • 267 views
  5. Palivový filtr

    • 4 replies
    • 1 762 views
    • 2 replies
    • 1 606 views
    • 1 reply
    • 832 views
    • 5 replies
    • 1 132 views
  6. Chip na 2,0 TSI 1 2

    • 40 replies
    • 19 513 views
  7. Spotreba oleje

    • 8 replies
    • 2 871 views
    • 2 replies
    • 1 535 views
    • 0 replies
    • 1 119 views
  8. Servisny interval

    • 21 replies
    • 6 229 views
    • 4 replies
    • 1 266 views
  9. Výměna katalyzátoru

    • 1 reply
    • 1 298 views
    • 7 replies
    • 1 766 views
  10. Jakou firmu na chiptuning 1 2

    • 54 replies
    • 10 425 views
    • 5 replies
    • 2 097 views
  11. Jaky olej do RSky?

    • 1 reply
    • 1 794 views
  12. O3 RS 230

    • 7 replies
    • 3 300 views
  13. Spojka OIIIRS

    • 2 replies
    • 1 902 views
    • 2 replies
    • 1 879 views
  14. Plastová vana

    • 4 replies
    • 2 120 views
    • 3 replies
    • 2 945 views
    • 8 replies
    • 2 543 views
    • 6 replies
    • 2 240 views
  • Příspěvky

    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
    • Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné.
×
×
  • Create New...