Přejít na obsah

Deefler

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Deefler's Achievements

0

Popularita

  1. Ahojte. Po pár rokoch strávených s O1, ktorá slúžila verne, som sa rozhodol urobiť upgrade. V hľadáčiku mám O3 Combi so stavom tachometra do cca +-100t km. Môj nájazd býva 30t km+. Trasy sú tvorené približne takto: 10% mesto - 60% okresky - 30% dialnice. V aute jazdím viacmenej sám. Býva to tak,že 60% - 1/2 ľudia a 40% 3/4 ľudia. Potrebujem hlavne kufor. Ten som dosť využíval aj na O1. Neviem sa hlavne rozhodnúť v prípade motorizácii. O1 bola 1.6 MPI 75kW. Premýšľal som aj nad benzínom, konkrétne 1.4 TSI, ale neviem ako je na tom so spoľahlivosťou a som relatívne skeptický voči tomuto motoru pri taktomto nájazde, tak preto som začal pozerať diesel. Ponuka je dosť bohatá na 1.6 TDI. Horšie je to s 2.0 TDI. Neviem sa rozhodnúť ktorú motorizáciu si vybrať. 2.0 TDI býva väčšinou +-2000€ drahšia oproti 1.6 TDI. Preto premýšľam, či investovať tieto peniaze do silnejšieho dieslaka. Diaľnice nejazdím nonstop a tiež nebývam stále plne naložený, ako som vyššie napísal. Chcel by som vedieť vaše názory a rady, ako sa rozhodnúť. Ďakujem :)
  2. Chalani, vďaka za rady. Celkom ste má potešili, že s tým nie sú vážnejšie problémy. Už len zohnať nejaký pekný kúsok a staré auto predať :) vďaka ešte raz // Taká otázka ešte ... názor na Škoda Plus CZ máte aký?
  3. Ešte by som chcel vedieť, že či je naozaj pravda, že sa pomocou diagnostiky dá zistiť stav DPF filtra a vstrekovačov?
  4. Ahojte chalani. Potreboval by som poradiť ohľadom kúpy Octavie 2. Keďže moje znalosti ohľadom tohto auta sú veľmi mizivé, rád si nechám od vás poradiť :) Môj prípad je nasledovný. Mal by som záujem o kúpu Octavie Combi 2 FL 2.0 TDI 103 kW CR. Ročník nejaký 2012, čiže 5-ročné auto s nájazdom do nejakých 200t km. Ročne najazdím 25t - 30t ročne. Takmer každý deň chodím do práce 30km, čiže 30+30 a nejakých pár kilometrov v meste, takže 80% vidiek, zvyšok mesto. Tieto jazdy sa niekedy opakujú aj dvakrát do dňa. Potom mám počas týždna a víkendov nájazdy kedy tiež robím jazdu vo vzdialenosti minimálne 30km + jazda naspät to isté. Priemerne výjdem na dialniču každý mesiac 1-2 krát, ale občas je to aj viac a vtedy to je vždy minimálne 70km-80km. Moje súčasne auto je Octavia Tour 2010 1.6 75kW. Autičko je relatívne spoľahlivé, akurát pri 120t km som riešil piestné krúžky, lebo to bralo olej. Odvtedy žiadne vážne problémy, iba bežné veci. Aktuálne má najazdené 176t km. Kým jazdím sám, tak je to relatívne svižné, ale častokrát bývam naložený a vtedy tomu auto chýba ťah. A čo mi ešte vadí je to, že to nie je kombík, ktorý by som vo veľa prípadoch ocenil. Moja otázka teda znie. Či stojí za zváženie riešiť diesel pri mojom štýle jádz a ročnom nájazde. Ak áno, ako je na tom so spoľahlivosťou motor 2.0 TDI 103kW CR. Sú tam nejaké vážnejšie problémy? Oplatí sa kupovať tento motor, ktorý bude mať nabehané už 150t až 200t km (samozrejme pri správnej údržbe)? Auto plánujem si nechať určite dlhšie. Ešte mám potom obavy s DPF filtru. Aká je približná jeho životnosť, prípadne koľko stoja ceny opráv alebo samotného dielu. Počul som že tie filtre sa dajú aj vyčistiť, čo predĺžia jeho životnosť. Počul som, že niekedy netreba hneď meniť filter, ale stačí aktívna regenerácia, ktorá tiež predĺži jeho životnosť. V skrátke, nemám žiadnu osobnú skúsenosť s moderným dieslom a DPF filtrom. Ani nikto v rodine nemá motor s DPF. Pritom by som si nechal od vás poradiť, ako to v skutočnosti býva s týmto filtrom. Ešte existujú dve alternatívy. Pozrieť sa po staršom ročníku tohto auta a hľadať motor 1.9 TDI avšak neviem či posledné ročniky mali alebo nemali DPF filtre. Alebo posledná alternatíva a to nechať si stávajúce auto. Ďakujem vopred za vaše rady, informácie a odporúčania :)
  5. Ahojte. Pred dvoma týždňami vyskočil CHECK ENGINE. Cez diagnostiku som vyčítal kód chyby P0130 - O2 Sensor Circuit(Bank 1 Sensor 1). Z googlenia som zistil, že sa jedna o lambdu sondu, ale neviem či pred katalyzátorom alebo za. Chybu som vymazal a znovu opäť sa objavila až po nejakých 120 km. Takto som to sledoval a mazal som tú chybu. Chyba mi vyskakuje v nepravidelných intervaloch, niekedy mi vyskočí za 80 km, niekedy 100, niekedy 150. Chcel by som sa spýtať, že či už je potrebné lambdu vymeniť. Na internete som sa dočítal, že problém by mohol byť aj s konektormi, že ich je potrebné len vyčistiť. Spotrebu som pozoroval a tá sa nezmenila. Je stále rovnaká. Preto by som nechcel zbytočne platiť za novú lambdu, ak by bol problém niekde inde. Motor je BFQ, rok 2010. Ďakujem za rady :)
  6. Ahojte. Chcel by som radu, s čím vyčistiť fľaky na sedačkách. Na tej zadnej sedačke som našiel fľaky dnes a pravdepodobne sú z daždu, lebo som nemal dobre zatvorené okno. No na tých predných mám už tie fľaky dlhšie a už som skúšal rôzne čističe, ale nemôžem sa ich zbaviť. Dá sa to nejako svojpomocne, alebo treba do dať tepovacej firme?
  7. Ahojte. Má niekto skúsenosti s výmenou klasických žiaroviek za LED do zadných svetiel(brzdy, smerovky, spiatočka). Nejaké postrehy, ako to svieti a či sa to oplatí vymeniť?
  8. Ahojte. Chcem sa spýtať, ako dlho sa zahrieva motor na 90C v zime(-8C az -12C)? Zdá sa mi, že sa zohrieva príliš dlho. Na 90C ho dostanem za cca 13-15 km (bývam v dedine, ktorá je vyššie položena, tak cestou idem jemne dole kopcom). Take vlažné teplo mi uz ide po 3 km, ale poriadne kuriť to začne až ked sa zohreje motor. Ked sa zohreje tak teplotu drží. Spotreba je tiež normálna. Neviem či je to normálne, ale predchádzajúce auto sa mi zohrievalo rýchlejšie.
  9. Držiak som dal naspäť na pôvodne miesto, pretože je to aj tak najlepšie miesto pre ten držiak. Možno by sa to dalo nejak povytiahnuť ten plast tým držiakom, ale nechám to tak a možno niekedy v budúcnosti by som na to miesto dal silikónovú podložku na veci.
  10. Nazdar chalani. Na palubovke som prilepený držiak na telefón, ale sa mi pred nedávnom odlepil. No a zostal po ňom taký vytlačený kruh. Na fotke sa to zdá že je to hlboko, ale nie je to až tak hlboko. Je možné to vrátiť nejako do pôvodného stavu?
  11. Ja hovorím z vlastnej skúsenosti. Mam to všetko overené aj podľa tankovania. Momentálne mám dlhodobú 6,5 a to preto lebo už býva ráno dosť zima. A s tým točením aby to auto aj niečo išlo. Keď je plne naložené tak áno, to sám cítim, že to treba trošku potočiť, ale auto rozhodne lenivé nie je. Ale keď je auto prázdne alebo poloprázdne, tak ho vôbec netreba točiť, dá s tým ísť pekne. Možno si mal nejaký kus, čo bol lenivý, ale ja hovorím z vlastnej skúsenosti a mám všetko overené :)
  12. Mám doma Octaviu 1.6 75kw a netvrdil by som, že je lenivá a pažravá. Dlhodobú priemernú spotrebu mám 5,8 podľa PC a podľa tankovania to vychádza na 5,9 a to nejazdím ako dedo. Na trasách do 5 km kedy sa motor nestihne poriadne zohriať to bude určite žrať, ale to bude aj diesel, akurát to, že on si zoberie menej. Keď si porovnám 1.6 75kw s 1.9 66kw, tak by som povedal, že idú rovnako, avšak pri plnom naloženom aute bude mať TDI výhodu v krutaku, avšak pri vyšších otáčkach bude zas 1.6 výkonnejšia. Pri tvojom najazde by som sa ja osobne radšej rozhodol pre 1.6 75kw. Avšak najdôležitejší faktor bude aj tak celkový stav vozidla, ako to, aký motor bude mať dané vozidlo.
  13. Nebol som si istý, či to bolo práve toto. Idem ju zháňať :D Ďakujem za pomoc borci :)
  14. Toto je ono? http://www.autodesign.sk/auto-hi-fi/autoradia/prislusenstvo-k-autoradiam/anteny/antenne-napajace/iso-din-adapter-antena-napajanie/
  15. Rádio už neresetuje. Na tú anténu potrebujem ISO-DIN variantu? A s tým sivobielym káblikom mi neviete poradiť? Bolo mi povedané, nech ho nezapájam kvôli problémom s diagnostikou. Lenže nie som si istý, či ho mám odstrániť z konektoru, alebo nejako povytiahnut.
×
×
  • Vytvořit...