-
Počet příspěvků
88 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Informace
-
Auto
Octavia II
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
rusty333's Achievements
1
Popularita
-
ahoj, stojím před otázkou jestli vyměnit nebo nechat zrepasovat originální startér 1.8TSI BZB 370tis. najeto. Problém je že uhnil měděnej pásek co spojuje svorku od přívodu z akumulátoru a samotný motor startéru. Dá se vůbec vyměnit?
-
ahoj, mrkni na moje příspěvky
-
jestli je turbo takhle najednou víc slyšet, zkontroloval bych vzduchové vedení, jestli není uvolněná některá hadice
-
Koľko km vydrží motor 1.8 TSI (koľko máte nabehané)
rusty333 odpověděl kepo27ovi v tématu 1.8 TSI (118 kW)
Jezdíš spíš dálnice nebo město? Mě to mezi 15tis výměnama spapá tak 3 litry. Ale je hned poznat když jedu delší dálnici (vezme si víc) nebo jen město. Moje BZB má 360tis, vymeneny rozvody a K napínák v 220tis, jinak žádný zásadní problémy s motorem. Dávám 5w40, benzin neaditivuju a tankuju 95oktan. Jede pořád hezky. -
jj pojistil jsem to tam husím krkem, díval jsem se i dál, ale nevypadlo to nikde dál na vznikající problém... každopádně už budu vědět kde začít kdyby se to opakovalo
-
Tak nakonec prodřenej svazek za baterkou. Červeno-černej (sežranej úplně) k relé napájení jednotky a hnědo-modrej jeden ze senzorů polohy plynového pedálu. Takže se kruh uzavřel.
-
No tak jsem ještě rozebral e-box a tam je krásně čisto bez oxidace. Pro jistotu jsem vyměnil obě relé v e-boxu, ale beze změny. Pak jsem si za pár stovek sehnal druhou motorovou jednotku. Podle toho co jsem nastudoval tak s nenakódovanou by to mělo alespoň nastartovat, ale hned chcípnout. Nicméně se to chová naprosto identicky jako s původní jednotkou. Takže se budu muset kousnout a proměřit kabeláž. To už nemůže být jinde 😕
-
ahoj, chci se podělit o, pro mě, docela zajímavý problém se svým BZB 340tis km, který začal 2 roky zpět. Problémy se splehlivě začnou objevovat na podzim, takže to může souviset s vlhkostí. Ale zase přes léto když vydatně prší, tak problém není. Už si teda úplně přesně nevybavuju posloupnost problémů (velmi podobných), ale vím že 2 roky po sobě jsem odpojil a zapojil konektory k jednotce s kladným výsledkem a byl na rok klid (do dalšího podzimu)... letos jsou problémy trošku jiné, ale přesto velmi podobné 🙂 podzim 2021 auto začalo padat do nouzáku s chybou plynového pedálu a klapky. Udělal jsem nový konektor ke klapce a pedál jsem vyměnil, proměřil ale nakonec pomohlo odpojení, profouknutí a znovu zapojení konektorů k motorové jednotce jako předešlý rok. Byl rok (cca 15tis km) klid bez jediného náznaku tohoto problému. Níže můj příspěvek a reakce od členů (díky @rayx, @p2p ještě jednou) podzim (řijen) 2022 Se studeným motorem jsem vyjel na oběd a po pár stovkách metrů začal maxidot hlásit tlak oleje, udělal to asi 4x po sobě (auto jinak jelo normálně, nerozsvítilo se nic), tak jsem se vrátil a odstavil to na firmě na parkovišti že změřím tlak. Dostal jsem se k tomu až po týdnu, namontoval jsem si měřák tlaku a že to nastartuju. Ale nic. Startér točil ale nechytalo to. Napojil jsem diagnostiku a ta hlásila že se nelze spojit s motorovou jednotkou (všechny ostatní jednotky v pohodě). Do toho se při zapnutém zapalování náhodně spínala sahara. Po dalších třech týdnech, kdy byla odpojená baterka, jsem to zkusil nakopnout, ale situace stejná a jen točil startér. Takže jsem si řekl že udělám klasickej fígl s odpojením a vyfoukáním konektoru k motorové jednotce (což jsem už 2x úspěšně aplikoval). Po téhle procedůře to s malým zaváháním naskočilo. Jednou nebo dvakrát to chcíplo. K tomuhle mám ještě poznatek, že neúspěšné starty byly venku při teplotách pod 10°, potom jsem to natlačil do vyhřívané garáže, kde to stálo nejméně 30 minut, než jsem se dostal k motorové jednotce. Takže čistě teoreticky mohlo pomoct jen samovolné ohřátí. Vyčetl jsem 2 chyby - "FAN1 short to ground" a "P0685 ECM power relay control circuit - open circuit". Vymazal jsem je, projel jsem to a po cestě to jednou škublo, jakoby na půl vteřiny chcíplo, ale setrvačností naskočilo, doprovázelo to krátké rozsvícení kontrolek motoru a EPC. Po tomhle se tam objevila už jen ta druhá chyba P0685. Když to stálo nastartované na místě, zkoušel jsem různě hýbat a ohýbat svazky do motorové jednotky až kam jsem dosáhl, ale nic to nedělalo. Pokračoval jsem kontrolou e-boxu, který vypadá čistě, nikde nic na první pohled zaoxidované (ale pravda, neměl jsem to rozebrané úplně až na tišťák, což je možná chyba a měl jsem to udělat jako jednu z prvnách věcí). Pokračoval jsem prohozením relé R1 a R2 mezi sebou následované testovací jízdou (start na brnk) a stání na volnoběh, chyba se neprojevila. Prohodil jsem relé do původního stavu, start na brnk, projel to a nechal stát asi 10 minut na volnoběhu a chyba se neprojevila. Takže v momentě kdy se to ohřálo, tak problém odezněl. Tak jsem počkal do druhého dne (auto stojí venku), než to celé vychladne. S relé na jejich původních pozicích točí a nestartuje. S prohozenými relé točí a nestartuje a opět náhodně spíná sahara. Pokud by bylo vadné relé napájení jednotky a neměla vůbec šťávu, tak předpokládám, že by se nemohla sepnout sahara a jezdit servo škrtící klapky, které je výrazně slyšet. No abych si byl jistý, tak ještě změřím 12V na konektoru k jednotce. Pokud to bude ok, tak s přihlédnutím na předchozí problémy to tipuju na vadnou jednotku. No snad to má hlavu a patu. @p2p Platí ještě že máš náhradní jednotku? 🙂 1.8TSI BZB. Případně funguje ještě Jurečka? Nedávno jsem jel kolem areálu kde působil a moc tam z něj nezbylo.
-
jestli to bude BZB, tak bych se toho nebál, pokud tam bude K napínák, bude to v pohodě sám jsem koupil BZB s 260tis a ted mam 370tis, olej to prirozene trochu zere, ale nezhorsuje se to
-
vrtulí od klimatizace bude asi myšlena sahara(?)... nevím co máš za motor, ale u 1.8TSI je toto chování normální při větší zátěži v teplých dnech... po vypnutí motoru se zapne elektrické vodní čerpadlo + sahara a dochlazuje se motor/turbo
-
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/nova-policejni-bmw-jeste-nejakou-dobu-na-dalnice-nevyrazi-mereni-rychlosti-by-totiz-bylo-nelegalni
-
S příchodem léta a zapnutí klimy mi začal při rozjedech pískat řemen, tak jsem ho i s napínákem vyměnil ale píská to dál. Ono si to občas písklo i bez klimy když jsem dal při rozjezdu málo plynu. Bude to řemenice (harmonic balancer) na klice? BZB najeto 380tis.
-
Tohle mi na BZB dělalo gufero na klice, tekl mi olej mezi převodovkou a motorem, projev motoru i chyby stejné.
-
koukni jestli ti neprolíná olej mezi převodovkou a motorem, mě se to chovalo podobně a měnil jsem gufero na klice, ale mě to už vyloženě dělalo olejové skvrny pod autem
-
Ahoj, nevšiml jsem si příspěvku dřív (tak často sem nechodím). Jsem rád, že můj příspěvek pomohl. No mě to taky startovalo na brnk a dělo se to cukání nahodile. Moji teorii jsem popsal v tom příspěvku - vadný článek > občas naměřil moc malé napětí, nebo časté výkyvy > jednotka zareaguje. Třeba to není ani zamýšlené chování, ale chyba softwaru 😄 Ale taky by se mi k tomu líbilo nějaké vysvětlení od někoho, kdo tomu rozumí 🙂