Jump to content

rusty333

Uživatelé
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia II

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tohle mi na BZB dělalo gufero na klice, tekl mi olej mezi převodovkou a motorem, projev motoru i chyby stejné.
  2. koukni jestli ti neprolíná olej mezi převodovkou a motorem, mě se to chovalo podobně a měnil jsem gufero na klice, ale mě to už vyloženě dělalo olejové skvrny pod autem
  3. Ahoj, nevšiml jsem si příspěvku dřív (tak často sem nechodím). Jsem rád, že můj příspěvek pomohl. No mě to taky startovalo na brnk a dělo se to cukání nahodile. Moji teorii jsem popsal v tom příspěvku - vadný článek > občas naměřil moc malé napětí, nebo časté výkyvy > jednotka zareaguje. Třeba to není ani zamýšlené chování, ale chyba softwaru 😄 Ale taky by se mi k tomu líbilo nějaké vysvětlení od někoho, kdo tomu rozumí 🙂
  4. Heh, to abych si napínák taky zkontroloval. Už celou minulou zimu jsem startoval s rachtavým zvukem když bylo pod nulou (1 max 2 sekundy). Teď, když je ráno zima, se to začíná taky ozývat. Rozvody už tam budou nějakých 70k km určitě. Napínák K
  5. Dík za materiály, schámata jsem si našel... No bohužel se to "opravilo" samo poté co jsem odpojil a připojil oba konektory na jednotce. Byly čisté, ale možná v nich byla vlhkost. Jediné co jsem udělal bylo to, že jsem to profoukal stlačeným vzduchem. Teď jsem s tím najel 200km+ a chyba se neobjevila. No nejsem s tím spokojenej a čekám kdy se to znovu objeví.
  6. Vedení jsem nakrimpoval spojovacíma dutinkama. Piny na klapce jsou pěkné čisté rovné. Ještě taková úvaha. Vzal jsem do ruky měřák a proměřil pedál a konektor u pedálu. Našel jsem si schéma zapojení a do pedálu pustil 5V a měřil signál na výstupu. Hodnoty byly stabilní na G79 i G185. Takže pedál je podle mě ok. Pak jsem měřil na odpojeném konektoru od pedálu, jestli je na pinech 1 a 6 stabilně 5V. To bylo v pohodě. Pak jsem nastartoval se zapojeným plynem a měřil napětí na výstupu pedálu G185. Už si ty hodnoty přesně nepamatuju, ale v klidu bez sešlápnutého plynu tam bylo třeba
  7. ano konektor na vedení a koupil jsem komplet napinovanej
  8. Chtěl bych se zeptat, jestli by mě někdo nenavedl správným směrem. Řeším problémy s plynem/klapkou. Padá mi to do nouzáku s chybama P2128, P2138 a někdy úplně přestane reagovat na plynový pedál. Začal jsem výměnou konektoru na klapce, to na chvilku pomohlo (asi 10km), ale problém se vrátil. Zkoušel jsem teď jiný plynový pedál, ale chová se to úplně stejně. Logoval jsem hodnoty klapky a pedálu a Group 62 - Field 3, Accel. Pedal Pos. - Sensor 2 (G185) občas ukazuje strašně vysoké hodnoty (kolem 90) - přikládám i log. Po čem jít napřed? Jak jsem psal, vyměnil jsem vychozenej konektor na klapce a
  9. Při rozjezdech se zaplou klimou mi začal hvízdat řemen + při nízkých otáčkách něco zavibruje. Vyměním řemen s napínákem, doporučujete ještě něco zkontrolovat?
  10. Ahoj. Potřeboval bych prosím poradit s dorazy a prachovkami i pro přední tlumiče Bilstein.

    Chci dát B6 50mm a Eibach prokit - 30mm.

    Nevím jestli typ FEBI BILSTEIN 13076, FEBI BILSTEIN 106129 nebo úplně jiný...?

    Jak se jezdí s octavkou? Já jsem dal teď standard pruziny a B6 na zadek a stejně to ještě dost houpe a drnca.

  11. Ahoj, jak se k tomu servomotoru dostanu? Půjde to přes díru uprostřed palubky po vyndání přihrádky? Nebo na to musím jinak?
  12. Mě se to chová celkem kultivovaně i při tom zahřívání katu. Těch 30s stabilně zvýšené otáčky a pak klid. Když se rozjedu dejme tomu jen pár vteřin po nastartování (málokdy), tak si to zvykne jednou škubnout.
  13. Nemám názor na tuhle konkrétní situaci a na B4. Ale stojím za tím že Bilstein je OK značka. Dával jsem na O2 Bilstein B8 + pružiny -35mm a všechno je v pořádku.
  14. Když jsem kupoval na Bilsteiny na svoje, tak jsem vybíral podle tohoto katalogu https://www.bilstein.nl/downloads/catalogues/BILSTEIN-product-catalogue.pdf Ale jak zmínil jk79 tak podle toho jsou určené pro všechny motorizace... V prvním příspěvku si zmiňoval že se ti zdá že ten předek moc nedrří na silnici. To se změnilo po druhém rozebrání a poskládání?
  15. Nejsem odborník, ale logicky když zvládneš svojí vahou tlumič stlačit, tak několikanásobnou váhu auta nepřetlačí aby ho nadzvedl. A aby špatný tlumič udělal -5cm mi přijde dost extrém, ale budiž.
×
×
  • Create New...