Jump to content

rusty333

Uživatelé
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia II

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jestli to bude BZB, tak bych se toho nebál, pokud tam bude K napínák, bude to v pohodě sám jsem koupil BZB s 260tis a ted mam 370tis, olej to prirozene trochu zere, ale nezhorsuje se to
  2. vrtulí od klimatizace bude asi myšlena sahara(?)... nevím co máš za motor, ale u 1.8TSI je toto chování normální při větší zátěži v teplých dnech... po vypnutí motoru se zapne elektrické vodní čerpadlo + sahara a dochlazuje se motor/turbo
  3. https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/nova-policejni-bmw-jeste-nejakou-dobu-na-dalnice-nevyrazi-mereni-rychlosti-by-totiz-bylo-nelegalni
  4. S příchodem léta a zapnutí klimy mi začal při rozjedech pískat řemen, tak jsem ho i s napínákem vyměnil ale píská to dál. Ono si to občas písklo i bez klimy když jsem dal při rozjezdu málo plynu. Bude to řemenice (harmonic balancer) na klice? BZB najeto 380tis.
  5. Tohle mi na BZB dělalo gufero na klice, tekl mi olej mezi převodovkou a motorem, projev motoru i chyby stejné.
  6. koukni jestli ti neprolíná olej mezi převodovkou a motorem, mě se to chovalo podobně a měnil jsem gufero na klice, ale mě to už vyloženě dělalo olejové skvrny pod autem
  7. Ahoj, nevšiml jsem si příspěvku dřív (tak často sem nechodím). Jsem rád, že můj příspěvek pomohl. No mě to taky startovalo na brnk a dělo se to cukání nahodile. Moji teorii jsem popsal v tom příspěvku - vadný článek > občas naměřil moc malé napětí, nebo časté výkyvy > jednotka zareaguje. Třeba to není ani zamýšlené chování, ale chyba softwaru 😄 Ale taky by se mi k tomu líbilo nějaké vysvětlení od někoho, kdo tomu rozumí 🙂
  8. Heh, to abych si napínák taky zkontroloval. Už celou minulou zimu jsem startoval s rachtavým zvukem když bylo pod nulou (1 max 2 sekundy). Teď, když je ráno zima, se to začíná taky ozývat. Rozvody už tam budou nějakých 70k km určitě. Napínák K
  9. Dík za materiály, schámata jsem si našel... No bohužel se to "opravilo" samo poté co jsem odpojil a připojil oba konektory na jednotce. Byly čisté, ale možná v nich byla vlhkost. Jediné co jsem udělal bylo to, že jsem to profoukal stlačeným vzduchem. Teď jsem s tím najel 200km+ a chyba se neobjevila. No nejsem s tím spokojenej a čekám kdy se to znovu objeví.
  10. Vedení jsem nakrimpoval spojovacíma dutinkama. Piny na klapce jsou pěkné čisté rovné. Ještě taková úvaha. Vzal jsem do ruky měřák a proměřil pedál a konektor u pedálu. Našel jsem si schéma zapojení a do pedálu pustil 5V a měřil signál na výstupu. Hodnoty byly stabilní na G79 i G185. Takže pedál je podle mě ok. Pak jsem měřil na odpojeném konektoru od pedálu, jestli je na pinech 1 a 6 stabilně 5V. To bylo v pohodě. Pak jsem nastartoval se zapojeným plynem a měřil napětí na výstupu pedálu G185. Už si ty hodnoty přesně nepamatuju, ale v klidu bez sešlápnutého plynu tam bylo třeba
  11. ano konektor na vedení a koupil jsem komplet napinovanej
  12. Chtěl bych se zeptat, jestli by mě někdo nenavedl správným směrem. Řeším problémy s plynem/klapkou. Padá mi to do nouzáku s chybama P2128, P2138 a někdy úplně přestane reagovat na plynový pedál. Začal jsem výměnou konektoru na klapce, to na chvilku pomohlo (asi 10km), ale problém se vrátil. Zkoušel jsem teď jiný plynový pedál, ale chová se to úplně stejně. Logoval jsem hodnoty klapky a pedálu a Group 62 - Field 3, Accel. Pedal Pos. - Sensor 2 (G185) občas ukazuje strašně vysoké hodnoty (kolem 90) - přikládám i log. Po čem jít napřed? Jak jsem psal, vyměnil jsem vychozenej konektor na klapce a
  13. Při rozjezdech se zaplou klimou mi začal hvízdat řemen + při nízkých otáčkách něco zavibruje. Vyměním řemen s napínákem, doporučujete ještě něco zkontrolovat?
  14. Ahoj. Potřeboval bych prosím poradit s dorazy a prachovkami i pro přední tlumiče Bilstein.

    Chci dát B6 50mm a Eibach prokit - 30mm.

    Nevím jestli typ FEBI BILSTEIN 13076, FEBI BILSTEIN 106129 nebo úplně jiný...?

    Jak se jezdí s octavkou? Já jsem dal teď standard pruziny a B6 na zadek a stejně to ještě dost houpe a drnca.

  15. Ahoj, jak se k tomu servomotoru dostanu? Půjde to přes díru uprostřed palubky po vyndání přihrádky? Nebo na to musím jinak?
×
×
  • Create New...