Jump to content

rusty333

Uživatelé
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia II

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jezdíš spíš dálnice nebo město? Mě to mezi 15tis výměnama spapá tak 3 litry. Ale je hned poznat když jedu delší dálnici (vezme si víc) nebo jen město. Moje BZB má 360tis, vymeneny rozvody a K napínák v 220tis, jinak žádný zásadní problémy s motorem. Dávám 5w40, benzin neaditivuju a tankuju 95oktan. Jede pořád hezky.
  2. jj pojistil jsem to tam husím krkem, díval jsem se i dál, ale nevypadlo to nikde dál na vznikající problém... každopádně už budu vědět kde začít kdyby se to opakovalo
  3. Tak nakonec prodřenej svazek za baterkou. Červeno-černej (sežranej úplně) k relé napájení jednotky a hnědo-modrej jeden ze senzorů polohy plynového pedálu. Takže se kruh uzavřel.
  4. No tak jsem ještě rozebral e-box a tam je krásně čisto bez oxidace. Pro jistotu jsem vyměnil obě relé v e-boxu, ale beze změny. Pak jsem si za pár stovek sehnal druhou motorovou jednotku. Podle toho co jsem nastudoval tak s nenakódovanou by to mělo alespoň nastartovat, ale hned chcípnout. Nicméně se to chová naprosto identicky jako s původní jednotkou. Takže se budu muset kousnout a proměřit kabeláž. To už nemůže být jinde 😕
  5. ahoj, chci se podělit o, pro mě, docela zajímavý problém se svým BZB 340tis km, který začal 2 roky zpět. Problémy se splehlivě začnou objevovat na podzim, takže to může souviset s vlhkostí. Ale zase přes léto když vydatně prší, tak problém není. Už si teda úplně přesně nevybavuju posloupnost problémů (velmi podobných), ale vím že 2 roky po sobě jsem odpojil a zapojil konektory k jednotce s kladným výsledkem a byl na rok klid (do dalšího podzimu)... letos jsou problémy trošku jiné, ale přesto velmi podobné 🙂 podzim 2021 auto začalo padat do nouzáku s chybou plynového p
  6. jestli to bude BZB, tak bych se toho nebál, pokud tam bude K napínák, bude to v pohodě sám jsem koupil BZB s 260tis a ted mam 370tis, olej to prirozene trochu zere, ale nezhorsuje se to
  7. vrtulí od klimatizace bude asi myšlena sahara(?)... nevím co máš za motor, ale u 1.8TSI je toto chování normální při větší zátěži v teplých dnech... po vypnutí motoru se zapne elektrické vodní čerpadlo + sahara a dochlazuje se motor/turbo
  8. https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/nova-policejni-bmw-jeste-nejakou-dobu-na-dalnice-nevyrazi-mereni-rychlosti-by-totiz-bylo-nelegalni
  9. S příchodem léta a zapnutí klimy mi začal při rozjedech pískat řemen, tak jsem ho i s napínákem vyměnil ale píská to dál. Ono si to občas písklo i bez klimy když jsem dal při rozjezdu málo plynu. Bude to řemenice (harmonic balancer) na klice? BZB najeto 380tis.
  10. Tohle mi na BZB dělalo gufero na klice, tekl mi olej mezi převodovkou a motorem, projev motoru i chyby stejné.
  11. koukni jestli ti neprolíná olej mezi převodovkou a motorem, mě se to chovalo podobně a měnil jsem gufero na klice, ale mě to už vyloženě dělalo olejové skvrny pod autem
  12. Ahoj, nevšiml jsem si příspěvku dřív (tak často sem nechodím). Jsem rád, že můj příspěvek pomohl. No mě to taky startovalo na brnk a dělo se to cukání nahodile. Moji teorii jsem popsal v tom příspěvku - vadný článek > občas naměřil moc malé napětí, nebo časté výkyvy > jednotka zareaguje. Třeba to není ani zamýšlené chování, ale chyba softwaru 😄 Ale taky by se mi k tomu líbilo nějaké vysvětlení od někoho, kdo tomu rozumí 🙂
  13. Heh, to abych si napínák taky zkontroloval. Už celou minulou zimu jsem startoval s rachtavým zvukem když bylo pod nulou (1 max 2 sekundy). Teď, když je ráno zima, se to začíná taky ozývat. Rozvody už tam budou nějakých 70k km určitě. Napínák K
  14. Dík za materiály, schámata jsem si našel... No bohužel se to "opravilo" samo poté co jsem odpojil a připojil oba konektory na jednotce. Byly čisté, ale možná v nich byla vlhkost. Jediné co jsem udělal bylo to, že jsem to profoukal stlačeným vzduchem. Teď jsem s tím najel 200km+ a chyba se neobjevila. No nejsem s tím spokojenej a čekám kdy se to znovu objeví.
  15. Vedení jsem nakrimpoval spojovacíma dutinkama. Piny na klapce jsou pěkné čisté rovné. Ještě taková úvaha. Vzal jsem do ruky měřák a proměřil pedál a konektor u pedálu. Našel jsem si schéma zapojení a do pedálu pustil 5V a měřil signál na výstupu. Hodnoty byly stabilní na G79 i G185. Takže pedál je podle mě ok. Pak jsem měřil na odpojeném konektoru od pedálu, jestli je na pinech 1 a 6 stabilně 5V. To bylo v pohodě. Pak jsem nastartoval se zapojeným plynem a měřil napětí na výstupu pedálu G185. Už si ty hodnoty přesně nepamatuju, ale v klidu bez sešlápnutého plynu tam bylo třeba
×
×
  • Create New...