Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

rusty333

OctaviaClub
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. rusty333

    Zvuk tlumičů

    Podle mě normální projev plynokapalinových tlumičů. Taky mě "syčeli" úplně nové Sachsy. Pro klid na srdci vlez pod auto a koukni jestli netečou.
  2. přidávám se k prosbě kódování oken DO, bylo by super kdyby to šlo snížit + abych nemusel po celou dobu držet tlačítko zmáčknuté
  3. rusty333

    Letní pneumatiky

    Dnes nazuto Hankook Ventus S1 Evo3 K127 místo Pirelli P ZERO Borci se s tím ale docela prali, prý je extrémně tvrdá, tvrdší jak runflat. Nechtělo se jim na disk naskočit. Parametrově jsou to ale 92Y XL stejně jako předchozí Pirelli nebo ještě předchozí Evo2. O víkendu jdu jezdit na polygon tak budu moct porovnat. Pirelky byly dobré, držely pěkne, nepískaly. Ta boule je diskutabilní, v jednom pneuservise mi řekli že dělaji boule spolehlivě a s kvalitou je to jak na houpačce, ale beru to s rezervou. Já si neuvědomuju že bych najel na obrubník (dávám pozor na disky), nebo vzal nějakou díru. Reklamaci jsem nakonec ani nezkoušel.
  4. rusty333

    Letní pneumatiky

    Je to něco málo přes rok co jsem kupoval Pirelli P-Zero (pár příspěvků výše jsem si "stěžoval" na obří ochranu ráfku - dnes jsem za ní vděčný 😄) No ale dnes jedna z nich vypadá takto. Jsem zvědavej co mi řeknou na reklamaci, od nárazu ta boule není.
  5. Pěkný pěkný, máš ji vymazlenou ! Kamera je super, takhle nějak si to představuju, aby to vypadalo jako originál. Po žárovkách do zpátečky už pokukuju nějaký čas, hlavně kvůli viditelnosti v noci. Ta projekce loga - svítí to nový nebo starý znak?
  6. Jen ze zvědavosti, druhovýrobci to teda dělají jak? Podle toho co píšeš to zní jako by oni nemuseli testovat a schvalovat. Zrovna firma Bilstein do toho vývoje a testování asi něco málo napumpuje. Tím nemám na mysli sérii B4, ale B6 a výš.
  7. můžeš prosím rozvést tohle: "radsi strong/powerflex, tam ti to udelat taky 1.5cm,nebude to mlatit a protlacovat se pres kastli" dal jsem teď B8 a Eibach -30mm ale tím to pro mě nekončí, nejsem s tím spokojený, takže budu určitě dávat tužší stabíky a s těma silentblokama právě váhám jaké, máš s něma zkušenosti?
  8. rusty333

    Podvozek

    Dával jsem teď B12 pro kit, tzn. Eibach -30mm a reálně mi auto sedlo o cenťák a půl. Byly tam původní pružiny (300tkm). Takže tak pro představu
  9. Pěkně. BZB nebo CDAA? Nějaký struční info co třeba zůstalo originální nebo co ho potrápilo by bylo určitě přínosné. Ale asi je spokojený když to ještě nedal pryč.
  10. neteče ti olej zespoda? u mě to bylo gufero na klice, měl jsem stejné příznaky nebo pak ten PCV jak píše p2p
  11. jenom info... včera STK, benzin OMV MaxxMotion 100 plus... volnoběh si zrovna vybral vyšší otáčky, většinou mívám kolem 750, motor byl už delší dobu zahřátý... ale tak je to v mezích
  12. díky, logviewer mám, ale nebyl jsem si jistej těma hodnotama... jak říkám na netu jsem se dočetl různé informace a nevěděl jsem které z nich jsou pravda... takže stačí kouknout na ten samotest a ten je dostatečně vypovídající?
  13. Může někdo prosím kouknout na přiložený log lambda sondy a jestli se z něho dá usoudit jestli je na výměnu? Zdá se mi že auto žere trochu víc, ale jiné příznaky se neprojevují. Kratší cesta z práce domů (studený motor). Dle toho co jsem nastudoval tak by se hodnota měla být v rozmezí 0.97 - 1.03. Spodní i horní hranici překračuji a navíc po nastartování se hodnota nějakou dobu neměnila (ale to může být zahříváním katalyzátoru?). Motor v podpise. Děkuji http://leteckaposta.cz/382119085
  14. STK mě taky čeká za týden, spotřebu mám při zahřátém motoru na místě 0,8l/h. Při pomalejší jízdě na volnoběh mi tam taky lítají strašlivé čísla. Jinak dlouhodobá 9l/100 (město).
  15. mě dělalo kolísání otáček na volnoběhu gufero na klice, ale nezávisle na teplotě motoru
×
×
  • Create New...