Přejít na obsah

Výměna šroubů na ojnicich motoru bxe


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ja když jsem koupil Bxe combi 2008 158tis tak sem udelal dve vymeny oleje hned po sobe(asi po sto kilometech)a vubec toho nelituju a to pokažde vytahuju strikačkou jeste zbytky oleje ze spodku filtru, necham pul dne vykapat .........

jinak mením max.po 10 tis.Auto bylo s operativniho leasingu a jezdilo každych 15 tis trikrat do roka na olej a servis ,takže snad to ješte vydrži.Cimbu radi klidne olej po 7500.

Odkaz ke komentáři

No vidíš.. a tu píšeš že to po 30t km nemaže.. :D ja viem je to určite iný olej, ale tak ako ten je stavaný na 100t km tak tento je na tých 30t km.. ;) ale aj ja sa ho snažím meniť po 15t km aj keď sa mi to občas nepodarí a funguje bez problémov.. a to ho nejak extra nešetrím ani za studena.. :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak po vcerajsom dllllhom vysvetleni co a ako od mechanika vysvetlenie k problemu...

 

Cele to vzniklo u sudruhov vo Wolfsburgu. Uspory nadovsetko, takze zacali ojnicne loziska montovat bez "zamku", alias mechanickej zarazky. Namiesto toho su lepene sajrajtom na take spoje, ktory je sice spolahlivy, ale zial, nejake percento motorov to neprezije, spoj sa odtrhne.

Uspory museli byt znacne, (vela vyrobnych operacii a strojov, ktore mohli vypustit) robia to tak uz dost davno v celom koncerne VAG, takze ziadna 1.9TDi novsieho datumu nie je bezpecna.

 

Moj problem vznikol tym, ze miska (ojnicne lozisko) sa odlepila a povytiahla/pootocila, vymlelo material, naondialo sa to do olejoveho cerpadla a zapieklo mi ojnicu o kluku... U inych motorov to trha ojnice vtedy.

Kedze sa to "seklo", tak na 100% je hnuty blok motora (strati suosost na loziska kluky).

 

 

Tato "zavada" sa moze vyskytnut totalne nahodne, takze na "novom" motore, ktory zozeniem (nejake ponuky uz su) necham hned u jedneho velmi sikovneho motorara/strojara "skolikovat" tie loziska, to uz nepovoli. Robil tak uz vela dieslov, ziadny z nich sa uz nevysypal.

Nechcel by som sa dostat do situacie, ze nahodime motor a po 10tis. km mi to spravi to iste (co sa moze realne stat).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Presne tak.

Pri hladani druheho motora bolo otvorenych asi 5 motorov, vsetky boli uz "chytene"... aj tie s malym realnym najazdom.

 

Takze bolo rozhodnute zrepasovat moj povodny motor. Teraz ho zabieham, v podstate mam novy motor. (komplet rozborka, uprava a zborka)

 

Doporucujem pri problemoch (alebo aj pri "len" rozoberani motora) minimalne kontrolu olejovho cerpadla, pri nizkych otackach malo tlaci a motor ide na polosucho, aj koli tomu sa tie misky "odtrhaju". Mne ho upravili na minimalnu volu, aby tlacilo viac aj pri nizkych otackach.

Odkaz ke komentáři

Tak a ted poprosim odborniky jako je Rolbar apod. ... co s tim ?

Mam 2008 - 125000 najeto, srouby 2 mesice vymenene ...

Znovu rozhodit a vymenit ojnicni loziska? Jak je to narocne?

Dle Elsy se jen "umisti" doprostred ojnice ... Nebo jakse montuji, vice to tam posano neni ...

Co kdyz uz budou krapet chycene? Ceka me pak jeste najaka vymena, oprava ?

 

Jinak kdyby se to nemenilo a nechal bych to nahode, jak tomu predchazet? Za studena nehonit a menit casto olej ... jeste neco?

 

A co jsem koukal do etky, tak 08/2012 se prestalo vyrabet horni lozisko a od 10/2012 do konce ( 2 mesice :)) se montovala nahrada ( index B )

Ze by uz skopcaci vedeli o problemech?

 

Diky moc za pripadne rady ...

 

Vedru zdar!

 

Dan

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest xRastyx

Zdravim vsechny,mel bych prosbu ohledne motoru BXE. Nejsem prebornik v autech a proto po cteni techto starenk mam trochu strach si poridit tenhle tip motoru. Jeden prekupnik me nabidnul Octavku 2007 s motorem prave BXE a najeto 154 tis km. Cena 200 tis kč. Je to dovoz z Nizozemi.Auto vypada pekne vzhledove,po projeti jsem si nevsiml,ze by nekde neco drnčelo atd.Doklady o stavu tachometru a prohlidkach udajne dolozi. Nejsem si jen jisty tou cenou a hlavne mam ted strach s tou ojnici a sroubama. Je vubec vhodne si tenhle tip motoru a rok s prihlednutim na pomerne velkou stiznost na danou chybu porizovat? Dekuji za kazdou radu,nerad bych pak jezdil s tim,ze porad myslim,kdy se me co vysype :(

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Tato "zavada" sa moze vyskytnut totalne nahodne, takze na "novom" motore, ktory zozeniem (nejake ponuky uz su) necham hned u jedneho velmi sikovneho motorara/strojara "skolikovat" tie loziska, to uz nepovoli. Robil tak uz vela dieslov, ziadny z nich sa uz nevysypal.

Nechcel by som sa dostat do situacie, ze nahodime motor a po 10tis. km mi to spravi to iste (co sa moze realne stat).

 

Preboha, to je časovaná bomba, viem si to živo predstaviť v zime ráno, ako beží nasucho, kým sa olej rozhýbe... Kto to kolíkovanie v BA robí? Čo to stojí? Má už niekto odjazdené km na takýchto kolíkoch?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...