Jump to content

Mezonek

Uživatelé
  • Posts

    3,995
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Zájmy

Recent Profile Visitors

3,461 profile views

Mezonek's Achievements

288

Reputation

  1. @Babik78 Presne tak. A vetsinou ani neklikam na svuj profil a necham to tak jak to je. @Ol@f Pokud je jako PHEV, tak proc tomu nedat sanci 😉
  2. No, jenze to je v momente, kdy to auto stoji - zena je o vic nez ctvrt metru mensi nez ja a s jejim nastavenim si proste za volant nesednu... A neni to jen o tlacitku pameti, ale obecne o tech segmentech na posun sedacky jako takove. Proste co predtim fungovalo, to ted zmrvili a co nefungovalo, to nefunguje porad. Rikam si, jestli tohle byla ta povestna posledni kapka...
  3. Nechteji, nebo neumi - mozne je bohuzel oboji. Kdyz si vezmu, jake problemy maji v podstate vsechny znacky s tim, aby jim obecne fungoval obecne soft a k tomu infotainment, tak mam pocit, ze neco neskutecne podcenili... Za me to melo posledni kapku v tom, ze jsem jim na pravidelnem servise rikal, at se podivaji na nastaveni sedadel, ze pomerne casto pri zmene z jednoho profilu na druhy, se sedacka zacne vracet do puvodni polohy... Kdyz vratili auto, tak nejen, ze prestal fungovat asistent spravneho nastaveni sedadla, ale pamet neudrzi nastaveni, takze se po kazdem zamceni auta vynuluje a navic ted ani nastaveni sedadla pres klasicke ovladani ve dverich nefunguje poradne - kdyz chci sedadlo posunout ve vetsim rozsahu, tak na to porad musim mackat jako blbec, protoze na jeden stisk "nedojede" tam kam ma. Takze ten co s tim neco delal jen prehral soft a ani to neotestoval. Doprcic, zakladni pravidlo IT je to, po istalaci change probehne verifikace jestli vsechno funguje jak ma a pokud ne, tak se udela rollback na predchozi stav. Tady nic. A v servisu se za to ani neomluvi, jen reknou, ze se teda na to musim znovu podivat, jen ze nevi, jak budou mit termin. Jsou to ko*oti.
  4. @Ol@f No, tak jednoduchy to neni - kdyz jsem se na to ptal, tak to byl jen jeden z duvodu - uzivatelska nastaveni a to jak se podle tebe to auto nakalibruje, potom Iddle setup, spousta elektronickych systemu (rikal obzvlast u kabria) potrebuje mit prisun proudu, jinak to jde do kytek, potom cache systemovych dat (prave ta sekvence startu ruznych jednotek), a nakonec rikal ze i start-stop je na to strasne haklivy...
  5. Rekl bych, ze je tam ten management ridicich jednotek komplexnejsi. Ale nema to jen MB. Kamarad mel stejnou situaci s R8, taky musel resuscitovat.
  6. Vcera uz jsem ti tu nestihl odpovedet - v zadnem pripade to nemas odpojovat na delsi dobu. Hlavni ridici jednotka a i ty dalsi nemuzou byt dlouho bez baterky, pry by se jim vymazala cache a pak bys to musel na podvalu dovezt k nim, kde by to museli v sekvenci vse ozivovat.
  7. Zitra beru polotramvaj na servis, tak se ti tam zeptam
  8. Zacina mi to pripominat pohadku o jitrnici co svet nevidel 😉
  9. Mas vyplytvane misto na profilu. Koukni na seznam fotek, nejake velke stare smaz a budes mit zase misto.
  10. To ti ty hranolky tak chutnaly?
  11. Hybrid ma dlouhodobou 7,3 a coupe 7. S obojim jde jet pod pet i pres deset. Zase debata o nicem 😂
  12. Jak fandim Pogacarovi a nemam rad Vingegaarda, tak klobouk dolu, jak si s nim ted behem dvou etap vytrel spodni cast zad... Neskutecny.
  13. To asi kazdy, ne? 😉 Jinak byla to klasicka vemolovina, ale tentokrat s realistickym koncem. Kincl se pripravil dobre a byt to v UFC, tak by bylo TKO uz nekdy koncem ctvrteho kola... Co se ale musi Kajovi nechat, tak silu a fyzicku ma fakt dobrou.
×
×
  • Create New...