Přejít na obsah

Převodovky pro OII 2.0 TDI PD


ka_r_los

Doporučené příspěvky

Tak bych tu měl jednu takovou mechanickou otázku na motor 2.0 TDI 103kW...

Protože jezdím převážně po rychlostkách a dálnicích, tak by mě osobně zajímal způsob jak snížit provozní otáčky motoru při dálničním limitu.

 

Sám jsem si dělal takový malinkatý výzkum a porovnával jednotlivé převodovky na základě jejich převodových poměrů.

 

Dle servisní knížky mám v autě převodovku KNS, která odpovídá GRF,HDV,JLU,KDN,KXX, Pak zde máme převodovky RS JMA,KDS,KNY,KXZ,NFN, ale ty jsou z principu kratší a nemají valný přínos na výši otáček.

 

Převodovky, které ale jsou velice zajímavé, jsou LHD/NFP které se montovaly do 2.0 TDI 103kW CR z octavie nebo superbu II.

 

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/power_transmission/gearbox_02q/technical_data/identification_of_the_gearbox/identification_characters_aggregate_assignment_ratios_filling_capacities_(octavia_ii)/

 

Tyto převodovky jsou zpřevodovány tak, že na limitu točí motor o ca 300 otáček méně.

 

post-32889-0-79222900-1437495241_thumb.png

 

Co mi vrtá hlavou je, zda se v tomto případě opravdu jedná o shodnou převodovku co se týká skříně a zda je možné ji zastavět do předFL auta bez nutnosti výměny poloos apod.

 

Dle pana Sixty a ETKY jsou shodné:

02Q (MQ 350) - 6st. x 2,0 l/103 a 100 kW TDi PD GRF, HDV,JLU,KDN,KNS,KXX,LHD,NFP

 

Ale dle Etky mají rozdílné číslo pro poloosy 1K0 vs 2K0.

 

Co myslíte, je tu nějaká možnost?:)




 

 

Je možno zjisti rozdíl mezi polosou 1K0 a 2K0 ?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...