bereda2020 Odesláno Březen 6, 2019 Sdílet Odesláno Březen 6, 2019 Ahoj, řešil jsem problém s prokapávajícím vstřikem na motoru BXE. Vstřiky jsem vyndal, přetěsnil a nechal zkontrolovat u Bosche. Po montáži zpět již motor nechytl. Točil jsem cca 10x 5 vteřin bez žhaviček a marně čekal na naftu. Občas něco vystříklo z druhého válce, ale pak přestalo. Při výměně jsem měl zaškrcenou hadici zpátečky do nádrže, je možné že nafta spadla. Po výměně jsem propojil relé palivového čerpadla na cca 30vteřin. Před tandemem jsem kontroloval naftu, ta se tam tlačí. Jinde to těžko rozpojím bez zničení. Hadice jsou přilepený k krubičkám. Měřil jsem i kabelový svazek vstřiků na venkovním konektoru. Tam naměřím 4x odpor cívky. Najeto to má 200tisíc, je možné že by tandem byl slabý a nedokázal vytlačit ven vzduch z hlavy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bereda2020 Odesláno Březen 6, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 6, 2019 Tak vyřešeno. Dal jsem balonek před tandem, sice nešla nafta protlačit skrz, ale stačilo to na vytvoření většího tlaku než dává podávací čerpadlo a ihned byli vstřiky zaplavený a chytlo to na první pokus. Také by asi pomohlo roztažení na laně.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.