Přejít na obsah

diagnostika - chyba


Doporučené příspěvky

Chyba načítana diagnostikou:

 

00561 014

 

prizpůsobení směsi

mez přizpůsobení překročena

 

 

neviete o čo by mohlo ísť?

 

Díky

No to jsi nám toho moc neřekl a hlavně podle Visu je to nějaká blbost motor máš jakej ????

Odkaz ke komentáři

Ahoj motor mam 1.8 T AGU

 

00561 hmmm

 

čo potrebuješ ešte vedieť

 

 

Prejavovalo sa to na začiatku (auto mám mesiac) takto: Kolísanie otáčok motora, vynechávanie motora som zažil predtým 2 x za vlhkého počasia. V popise auta som to charakterizoval:

 

Ako som spomínal pri preberaní auta na seba upozornilo kolísanie otáčok a aj potom, že som vedel že to nie je dobré znamenie...láska k motoru rolleyes.gif spravila svoje a povedal som si: to sa vyrieši.

Občas motor chíľku vynechával, ale v zápatí sa chytil a myslel som že je po problémoch. Na fórach som študoval, že na týchto motoroch odchádzaju podtlakové hadičky, rozne čidla, váha vzduchu,...a tak som sa chystal že na to pozriem...(klasika odklad problému).

Dnes ráno sadnem do auta (včera jelo ako žihadlo) a po naštartovaní sa ozvala domfovica. Motor začal vynechávať na jeden válec ako už dva krát za celý mesiac, tak som si povedal, že to po chvílke prejde.

Odkaz ke komentáři

na volnobeh nezakopáva, ale klasicky vynecháva tak, že mám pocit že sa motor vylomí zo silentbloku...

 

No abych to charakterizoval:

 

Otáčky kolíšu odkedy ho mám. Občas sa volnobeh ustálil na ďalšej križovatke kolísal. Urobil som servis (sviečky, filtre,...mimo palivový). Prejavovalo sa to doteraz pri zvýšenej vlhkosti vzduchu (myslím, že by to mohla byť elektrika, ...). Až po zážitku z rána a daignostike v škodovke som sa dozvedel túto závadu. Inak mám pocit akoby nepálil jeden válce aj pri teplom motore, nejhorší je prechod 1500 -2500 ot, potom už to motor nejako žuje. Keď uberiem plyn a šolichám to tak sa to tak neprejavuje (že by moc bohatá směs?). POčas jazdy to išlo chvílku minutku akoby normál, ale počujem že motor ide ťažšie (akoby detonácie na válci). Píšem svoje subjektíne pocity....inak keď začne vynechávať tak ide výkon prudko dole

Odkaz ke komentáři
na volnobeh nezakopáva, ale klasicky vynecháva tak, že mám pocit že sa motor vylomí zo silentbloku...

 

No abych to charakterizoval:

 

Otáčky kolíšu odkedy ho mám. Občas sa volnobeh ustálil na ďalšej križovatke kolísal. Urobil som servis (sviečky, filtre,...mimo palivový). Prejavovalo sa to doteraz pri zvýšenej vlhkosti vzduchu (myslím, že by to mohla byť elektrika, ...). Až po zážitku z rána a daignostike v škodovke som sa dozvedel túto závadu. Inak mám pocit akoby nepálil jeden válce aj pri teplom motore, nejhorší je prechod 1500 -2500 ot, potom už to motor nejako žuje. Keď uberiem plyn a šolichám to tak sa to tak neprejavuje (že by moc bohatá směs?). POčas jazdy to išlo chvílku minutku akoby normál, ale počujem že motor ide ťažšie (akoby detonácie na válci). Píšem svoje subjektíne pocity....inak keď začne vynechávať tak ide výkon prudko dole

No vidíš to už je lepší vypadá to na zapalovací modul co je na svíčkách dost častá závada nastartuj motor a postupně odpojuj jednotlivé moduly hlavně si na to vem rukavice ať tě to nekopne :pivo: no a hned poznáš jaký to je (pokud se po odpojení nebude nic dít tak máš vadný modul) :lool:

Odkaz ke komentáři
Vyskúšam to, len ma pletie kod tej chyby...ale ono asi ako to nepali, tak to "zaciti" lamda a hodi to tuto chybu. Vyskúšam, približne viem ktorý to je asi válec a dám vedieť :pivo: Zatím díky

Tak tak ona to ta diagnostika potom nepobere a píše kraviny

Upraveno uživatelem chipmann
Odkaz ke komentáři

Dnes som zohnal zapalovací modul a vymenil som ho za "chybny". Motor nevynecháva tak ako predtým, volnobeh sa ustálil na 500 ot (čo je málo), ťah sa zlepšil, ale nepáli stále dobre.

Aj pri výfuku je počuť, že to na jeden válec blafe. Pri plnej akcelerácií je cítiť šklbanie motora. Neviem, či pomože vyčistiť sviečku, že bola predchádzajúcou jazdou (40 km) s blbo páliacim válcom zahádzaná. Skúšal som aj na chvíľu odpojiť prúd, nič sa nezlepšilo....

 

Zúfalý z auta som na neho dodnes (2 dni) nešahol, snažil som sa nájsť niekoho kto sa tomu rozumie (mimo autorizák, ktorý rieši veci výmenou). Garnyho sa mi nepodarilo mailom zastihnúť a tak som našiel chlapíka, ktorý robí škodovky a má dobre referencie (na budúci týždeň auto ide k nemu). Ale dostal som opať pár rád...a tak som sa dnes odhodlal ísť po kontaktoch a elektrike. Otvoril som kapotu, zľahka zanadával a neveriaco som sadol do auta, že naštartujem a chytím stimul sa v tom rýpať. Ako na potvoru auto ide ako hodinky, nevynecháva, motor ide na voľnobeh po plyne ako splašená veverka. Avšak pri jazde medzi 2 - 3 tis. otáčkami stále počujem jeden válec ako dobre nepáli. Keď sa preberie turbo, už človek tento zvuk cez rev motora nevníma.

 

9,4 l/100 km mesto

 

hmmm učím sa, tento príspevok som chcel zamazať a akosi som nenašiel ako...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahojte,

 

dnes som vymenil filter paliva, od novoty nemenený a dal namazať štartér (už ho nepočuť).

 

Čo sa týka vynechávania motoru, tak bol veľmi pravdepodobne problém v zapalovacom module na 2. válci. Motor ide stále dobre, ťah má...aj keď ja stále počujem zvuk ktorý tam nemá byť ;) Ešte som sa rozhodol kúpiť aditívum na prečistenie vstrekovačov a postupne budem meniť všetky moduly (majú 11 rokov a nemám chuť to zažiť znovu). Inak motor nevynecháva už ani pri zmene počasia, takže mi padol kameň zo srdca...

 

Takže všetkým práci čest a robote pokoj!! Díky za rady...ešte musím vymeniť kotúče na zadnej náprave :D

 

Originál zapalovací modul od Jeldy (www.cc-autodily.cz) za cca 800,- a tesla za cca 700,-, možná už je cenovka trochu jinde, tohle bylo asi před rokem.

 

 

Jj máš pravdu, ale na AGU motor sú o niečo drahšie... Za Bosch som dal 1620,-

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...