Přejít na obsah

bad_messiah

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    68
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    191527141

Informace

  • Zájmy
    motorizmus, škodovky :),
  • Auto
    Octavia I

Návštěvy profilu

1 470 zobrazení profilu

bad_messiah's Achievements

3

Popularita

  1. Ahojte, tak som z vlastnej iniciativy (podpora domaceho vyrobcu) kupil sviecky Brisk Platinum, ze si ich skor vymenim. Ale neskoro som objavil, ze Brisk sa z dovodu inej polohy elektrody voci ukostreniu po zasrobovani neda namontovat. Informacia z for - Je to pravda?
  2. Ahoj, s autom som nad mieru spokojny co sa tyka komfortu 10, spolahlivosti 9,1 (obcas na mna nieco preblikava, ale nenechal ma ani raz), decentnost 10*, vykon 10* a zabalim celu rodinu, jazda v aute ma bavi. Jednoducho Superb. Paci sa mi klud, pohodlie a sila auta, ktoru nijako nedemonstrujete nalepkami V10, cimbrlatkami M (a inymi zbytocnostami, ktore nakoniec vaha auta a emisne normy poslu tam kam nechcete) a nakoniec ked pride na meranie sily, tak vas skratka nedaju 🙂 Najazd 15tkm, spotreba uz so zimnymi gumami a jazde viac v meste 8,79 l/100 km. Spritmonitor 1. miesto, zatial. Viac som sa naucil pracovat s D a S rezimom podla situacie (jazda do kopca S nech netyram motor). Padla mi pridu zbytocne. Minule storocie mi pripomina aplikacia, ktora je lepsia ako nic o 100% a nezladenost elektronickych systemov v aute. Zase som mudry ako Salamunova zadna cast tela, ale za tie peniaze... Neobjavil som ako nastavit aplikaciu tak, ze ked vam kradnu auto amateri tak vas zobudi. Posledna skusenost je ta, ze ked sa macka rozhodla ohriat medzi 23:45 az 00:45 v motorovom priestore, tak mi auto vytrvalo poslalo asi 15 mailov - aplikacia zaznamenala tiez narusenie, ale to bolo vsetko. A tych velepseni, pokial nie je chyba u mna by som mal viac...
  3. Auto uz prekonalo prvych 10.000 km, priemerna spotreba klesla na 8,6 l/100 km. Uz druhy krat mi vyskocila chyba viz foto. Hlaska je niekolko sekund a zmizne. V servise sa mi nechce stracat cas. Budem riesit pri garancke, neviete dovod? Stalo sa mi na pumpe, ze sa po otvoreni auta bez kluca neodklopili spatne zrkadla. Musel som zamknut a odomknut klucom.
  4. ...este bych rad dodal nakolko nechcem aby hore napisane znelo ako bezodna kritika a ja bych to spravil lepsie, urcite nie! Je normalna ludska vlastnost, ze vela krat vidime "nedostatky" a veci pozitivne berieme ako automatiku. Z autom som nadmieru spokojny, paci sa mi a ani bych nemenil (cela firma jazdi Skodovky;)
  5. Ahoj, najazdene bude zajtra rano 7.000 km. Auto zatial bez problemov a prva pokuta za rychlost 😕 105 na 90. Ono tu rychlost rano po prebudeni zkratka nevnimam (vyhoda motora tdi - je lepsie pocut). Najvacsi dojazd na nadrz mam 801,5 km s tym, ze som na pumpe tankoval 67 l (auto ukazovalo dojazd 5 km). Tazko si zvykam na nastavenie reakcii motora na D = chcem zrychlit, pridam a auto reaguje stylom myslis to vazne? Uz som sa naucil hodit S a reakcia je o poznanie lepsia. Adaptivny tempomat je extrem, kedy auto pri nastaveni 80 km/h na D1 v zuzeni necakane slapne na brzdu a to sokuje nielen mna, ale aj vodicov za mnou. Reakcia na korekciu - pridanie plynu je velmi pomala. Kamarat, jazdi rovnaku motorizaciu a vo firme maju aj passaty tvrdi, ze Skodovka ma opatrnost tempomatu vyssiu ako VW...neviem. Pocin Skodovky o mode - dodrziavanie rychlostnych limitov beriem ako pokus o testovanie chladnej hlavy majitela. Pokial idete 1 km usek kde je 30,50,90,50,90 tak to je testovanie trpezlivosti ako vas tak ludi za vami. To ze sa auto rozbiehe plynulo az rezko beriem pozitivne, ale to ze auto ide 30km/h uz 40 m pred cedulou to je brutal. Dlhodobu spotrebu mam 8,7 l/100 km co ma radi na Spritmonitore na 2. priecku a to nie som “brzda provozu”, akurat ma auto rado predvidanie. Podvozok - nemam co dodat vyborny (priecne nerovnosti v zakrute a reakcia auta je znama) rezim komfort mi nerobi dobre, to hupanie je ako na mori - slabsie zaludky sa stazuju. Haldex funguje na 1 cku ani raz mi nepiskli gumy, ani na vlhkem vozovke co sa mi na 190 konovom tdi a predokolke stavalo bezne. Skoda uz nedava 2 dazdnik, tiez prekvapenie kedy je uprednostneny akcionar pred zakaznikom a co je vacsia sranda na predajni je len na objednanie... Auto za mna vyborne ocenujem pohodlie, priestor, vzhlad,...spokojnost. PS: Policajti ma zastavovali s predface Superbom v tejto motorizacii a hned som sa pytal ci im motor zere olej - odpoved nie (s usmevom dodane ze ho nesetria), najazdene 180k km ale citujem: s...u (adaptivny tempomat,...) sa tam ine veci ma celkom neuspokojila, ale da sa s tym zit 🙂 a predpokladam isty suvis s vyssie spominanym pristupom k autu.
  6. Mas moj obdiv aku mas trpezlivost pri lesteni laku, fakt krasa! Ja nemam taku trpezlivost.
  7. Dakujem, verim ze sluzit bude! Este pripajam spotrebu, ktora ma prijemne prekvapila. Prejazd Prahou - Jihlava rano 7,4l/100 km a spat 7,2 l/100 km. Normalna, predvidava jazda, D1 80 km/h az hranica rychlostneho limitu. Logika eko signalizacie mi unika (uz to niekto spominal) - vyssia spotreba 13,3 l eko 95, spotreba 7,2 eko 78, ale to je detail. Podobne ako vrcanie RS kodiakov...zvlastny marketingovy tah (aspon mohli nahrat osemvalcoveho Mustanga 🙂 ).
  8. ... a pridavam par foto...uz mi stihla odpadnut znacka 🙂
  9. Ahojte, tak novy Superb vo farbe Rosso Brunello je od stvrtku doma. Je to auto v plnej vybave s doplnkami ako stresne okno, tazne, Columbus, odvetrane sedadlo s masaznou funkciou, panorama, ..a nalepky L&K uz su dole posobia ujmu celkovemu vzhladu auta. Na odporucanie som zostal na 18" elektronoch. Ma vsak jednu chybu za ktoru Skodovka nemoze a vyberal som si ho s vedomim, ze to lepsie nebude - nemaka za mna 🙂 Co sa jazdy tyka kratke vzdialenosti 12 l a vzdialenosti nad 40 km 8,4 l/100 km. Co je na urovni mojej byvalej Octavky. Je to novy motor, tak myslim az si na seba zvykneme tak spotreba este klesne. Zajmave je ze sa mi uz par krat stalo, ze auta ktore som predbehol a zaradil sa pred ne zacali spomalovat...mozno asociacia s policiou. Zvykam si na iny rezim DSG ako vo Fabke 🙂, pohodlie a ticho ktore "ubera" z reality za oknom. Najviac nadseny z auta je samozrejme moj 5 rocny syn. Zahriaty motor na volnobeh vytvara pri koncovkach vyfukov zaujmavu kulisu a pri forsazi 🙂 sa ludia obzeraju co to ide za cvoka (celkom ich chapem, ten zvuk pri pootvorenom okne pocujem aj ja). Zda sa mi, ze oproti predfaceliftovej verzii si nechava tato verzia "min libit". Upozornuje skor pri pusteni volantu.
  10. Ahojte priatelia, po neunavnej octavii 1.8 T, ktoru moja zenicka poslala do vecnych lovist 😞 Naslednom presedlani na Fabku DSG 1.2 TSI (ktora ma mimochodom velmi bavi) sa opat vraciam k silnejsej motorizacii. Po 9 mesiacoch cakania pride buduci tyzden chvila na ktoru sa celkom tesim. Som zvedavy na kombinaciu "priskrteneho" 200 Kw motoru a DSGcka. Postrehy a skusenosti rad zozdielam.
  11. Krasny kusok tak nech dlho sluzi. Opatrne na dlhsie stanie na krizovatke a lahke statie na brzde - lacnejsie ta vyjde stlacenie tlacitka start/stop.
  12. Po roku a najazdeni 13.700 km pridam par info. Auto je vyuzite 60% mesto (jazdi hlavne zena) a 40% okresky a dialnice. spotreba je 6,83l/100 km. Pri kludnej jazde volne mesto, okresky rychlost 70-90 km/h sa mi podarila spotreba 4,8 l (150km usek). Ziadna brzdka prevadzky, ale viac sa mi to nepodarilo 🙂 DSG- zvykol som si. Jazda je pohodlna, auto je mrstne, spotreba prekvapiva. Podradovanie a trapenie auta na Dcku na 7 rychlost s 1300 ot. nebudem komentovat - emisie si pytaju dan. Pri tomto zatazeni motor vydava trapivy zvuk (trha mi to usi) a podradujem. Inak prevodovka ma moj obdiv - to ze obcas pri podradeni zaspi hlavne ked ocakava, ze budem zrychlovat uz je opisane. Zena si velmi rychlo zvykla a ja viem co od nej cakat 🙂 Tretiu vec, ktoru robim automaticky po priputani a nastartovani je vypnutie start/stop. Motor je vydareny, ako dlho pri svojej zlozitosti jednotlive komponenty vydrzia je otazka...verim, ze dlho. Citam o samozapaloch a destrukcii motorov, ale zatial sa to nestalo nikomu v mojom okoli. Stalo sa to tu niekomu? Inak nie je problem spakovat celu rodinu (mam male deti) a vybrat sa do Nemecka. Auto jazdi krasne a na Nemeckych dialniciach ustalena jazda 130-140 spotreba 6,3l/100 km. Vie sa rozbehnut na 200 km/h, ale chvilku to trva. Vzhladom k velkosti a tvrdosti prednych sedadiel som po 4 hodinach jazdy drevenel 🙂 co je k velkosti auta normalne. Musim povedat, ze po tyzdni v Tourane sa velmi rad preveziem cez vikend vo Fabke!
  13. Na brzdenie motorom na Touran-e 2.0 tdi som si zvykol - je solidne. Nezostava len sa spoliehat na vsetky vyfikundace v aute. Kamarat tak dal drzku s Transitom v zakrute dal zo 4.stupna 3. a na naledi to hodil cez budku, ... Nikdy predtym ani potom som o niecom podobnom nepocul.
  14. No to jedine riesenie co pises. Pri tomto "hodinovom" stroceku ;) za naledi celkom sranda, ale predstavujem si podobny manever za naledi pri 2.0 tdi (brzdiaci ucinok motoru je inde) a nemelem si drzku len taky fukot. Inak je jazda s autom zabava (vykon staci a ani Superba ma na krizovatke minuly tyzden nedal;) ) na chovanie DSG si pri beznej jazde zvykam...
  15. Diky blbo som sa vyjadril. Fakticky plyn pustim a brzdim motorom vtedy podradi. Co mi pride na studeny motor dost drsne vyhnat ho nad 4.000 ot. Co pises na tento pripad sedi.
×
×
  • Vytvořit...