Přejít na obsah

Oskar

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    127
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oskar's Achievements

1

Popularita

  1. Prosím vynazat. Prodáno!
  2. Jsem z Brandýsa nad Labem 12 km od Prahy na Mladou Boleslav.
  3. Snížení ceny 3200kč.
  4. Prodáno. Prosím vymazat. Děkuji
  5. Stále na prodej není zatím na pevno zamluvena. Platí do smazání.
  6. Nabízím k prodeji dvojitou podlahu pro Škodu Octavia 2 Combi z Elegance , matice chromované. Nepoužívaná. Cena 1700 kč. Dohoda možná.
  7. Nabízím k prodeji málo používané 4ks zimní pneu 195/65 R15 Goodyear UltraGrip 7+, vzorek 80 %, s disky plus originál poklice Škoda auto na Škodu Octavia 2. Kola nafouknuté a vyvážené. Cena za komplet 3390 Kč.
  8. Modelový rok je 6/2006 1.9 tdi BXE. Najeto 174000km. Auto jsem nechal napíchnout a žádná závada ohledně motoru a podobně se nekonala. Jen pokles baterie, ale to je tím že mi dlouho svítily světla a hrálo rádio. Už je to tak dva roky co můj soused měl problém s EGR a projevovalo se to nadměrnou kouřivostí a přechodu do nouzového režimu. Nic takového se u mě neprojevuje. Projevující se zvuk určitě nahraju protože už se to opravdu nedá.
  9. Tak jsem to zjišťoval a egr funguje jak má. Bohužel nikoho nenapadá co by to zavrnění mohlo zpusobovat. Nesetkali jste se s tím? Znova jsem se snažil lomcovat s motorem a žádné docvaknutí na kastli se nekonalo... Potřebuji vážně pomoct. Děkuju.
  10. Měl jsem před časem stejný problém a byla to prasklá pojistka v motorovém prostoru vedle baterie. Bohužel už si nepamatuji která to byla.
  11. Abych to napsal od začátku. Vše bylo v pořádku do té doby, než jsem před časem pospíchal. Druhý den se i začalo ozývat nejdřív takový tupý dunění při šlápnutí na plyn a zvuk se ozýval jako za motorem jak je egr vetil. A taky v ten samej čas začal rosit olej z egru. A ted se k tomu přidalo tohle. Budu to muset ještě pri startu vypozorovat. Ale už mě to opravdu sejří.
  12. Děkuju za radu. Pojedu o víkendu za kamarádem ten to napíchne a bude jasno. To video nahraju o víkendu a pošlu. Tohle nenapadlo ani profesinály. Jen se bojim aby nebyla výměna egr ventilu k ničenu, protože když začíná téct olej tak to znamená turbo pomalu ko. A to měnim olej tak po 8000 km a chladim a chladim. Ale zatím musím říct že tah má naprosto plynulý a chová se jak má. P.S: ještě se chci zeptat je nutné to načíst za studena při prvním startu co?
  13. Zdravím všechny. Mám ještě takovej jeden problém. Mam O2 1.9 tdi 77 kw BXE DSG. Při nastartování a to nejvíce za studena, pak už je to jemnější, ale pořád dost výrazné a při rozjezdu a popojíždění v nízkých otáčkách se ozývá dost výrazně rezonování. Silembloky na motoru jsem zkontroloval a vypadají ok. Přetáhl jsem je a to i nápravnici, spodní šusplech a dokonce jsem vyměnil i to gumové uložení na horním zakrytování na motoru a také nic. Setrvák tam mám tak 50000km a dsg řadí nádherně hladce. Lehce mi rosí egr ventil pod membránou. Nemůže to být v tom? Už jsem tak trochu bezradnej. Zapomněl jsem, že výfuk jsme také zkontrolovali a nic. Je tam vše jako nové a to mám najeto 180000 km. Můžete poradit? Děkuju.
×
×
  • Vytvořit...