Jump to content

RadimCep

Uživatelé
  • Content Count

    697
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

Profile Information

  • Auto
    Octavia III Combi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Novatec má 3 praporky ne? DT Swiss záleží na jakých nábojích, někde má taky 3 praporky. Rohatka má všeobecně lepší přenos síly a je více kontaktních bodů ořech - nába (až 54 mám pocit) Asi nemá smysl měnit jen náboje. Vyměnil bych, když už, celá kola. Posun tam bude, hlavně třeba klasika vs. straight pull.
  2. Stejně drtivé většině bikerů stačí 350, jsou supr. 240 jsou pro závoďáky 😄 Kup aktuální 350 a můžem to zaplést, to není až takovej problém. @Radas Jo, můžeš přední non-boost použít s redukcí i na QR, ale je to škoda. Lepší koupit levnější QR nábu.
  3. Tohle moc nechápu. Boost ráfek neexistuje, jen náboje jsou non-boost, boost a super-boost. Nicmeně - nonboost náby lze někdy použít s redukcemi i do QR (vpředu). Vzadu jsou rozdílné šířky - QR 135mm, nB 142mm, B 148mm, SB 157mm. @krysarr Ten set vypadá hodně dobře, klidně bych si to uměl představit i na 350 nábách, ale na tvoje kolo bych radši ty AM ráfky. A XM421 je Alu a stojí okolo 2.5k? @Mezonek Jo, cenově ranec, ale je to už docela top. Chtěl jsem to pořídit, když jsem měl ještě nějaké "závodní" ambice, teď už přemýšlím spíš XR391, 350 náby, ale kdo ví... 😄
  4. Náboje pořád jsou, a většinou je lepší si nechat něco zaplést. Osobně bych šel Roval Control Carbon ráfky, DT 240s náby a DT Competition špice. Přímej výplet, 54z rohatka, DBIS kotouč.
  5. Existuje ještě superboost vzadu (152mm) používá se hlavně na enduro, dh kolech. Zadní pevná osa má 12mm průměr, přední 15mm, u enduro a DH i 20mm pro větší tuhost (třeba FOX 38, apod.) U silniček a gravelů, někdy i fitness kol mají obě osy 12mm. Pokud nové pláště, tak jedině kevlar. 30mm ráfky na 2.2 pláště jsou docela široký, asi bych volil raději 25mm. 40mm je super tuhej ráfek, vhodnej tak na enduro, dh a podobné. @krysarr: ty poslední kola co jsi dával vypadají dobře, ale jsou docela těžký už a asi bych chtěl rovnou straightpull.
  6. @krysarr co jezdíš za pláště? @Radas na severní moravu kam konkrétně?
  7. Já už jsem zas zapomněl co máš přesně za kolo, ale řekl bych, že je to nonBoost. Tím pádem tam boost kola nedostaneš. CL řeší redukce, ale už je to něco navíc na tom kole...
  8. Je to nonBoost a CL, to sráží cenu. Nicméně zajímavé to je.
  9. Nemám, ale měl by to být silentblok uložení převodovky. Má někdo zhruba tušení co stojí výměna?
  10. Je to dvouvláknová žárovka. Jedno vlákno jsou dálky. Druhé vlákno je denní svícení a poziční - jen s rozdílnou intenzitou.
  11. Hoj. Při zatáčení vlevo, i mírném, se ozývá divný zvuk motoru. Při zatáčení vpravo to nedělá. Někde jsem četl, že se převodovka opře o kastli a rezonuje to. Je to možný a jak to případně řešit? EDIT: Údajně snad silentblok převodovky?
  12. A má to nějakej smysl? NEmusel jsem dělat ani aktualizaci, prostě to při příštím startu bylo zas normálně bílý a od té doby se to už neobjevilo. Myslel jsem, že je to na něco navázaný.
  13. Tušíte někdo proč je to žlutý? Při dalším startu to zmizelo a od té doby klid (fotka je někdy z dubna)
  14. Jojo, je původní. FL měly jinou grafiku budíků.
  15. Takže tam je dura kazeta a zbytek campa? Z výroby?
×
×
  • Create New...