Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Obecné

Sign in to follow this  

Obecně o motorech ve vozech Octavia 3

14 topics in this forum

  1. 2.0TSI 140kW

    • 0 replies
    • 90 views
    • 0 replies
    • 175 views
    • 2 replies
    • 613 views
    • 22 replies
    • 25 033 views
  2. DSG

    • 1 reply
    • 621 views
  3. jaký olej máte v tsi

    • 7 replies
    • 1 219 views
    • 1 reply
    • 744 views
  4. OCTAVIA RS245

    • 0 replies
    • 764 views
  5. Olej

    • 2 replies
    • 1 060 views
  6. Filtr častic

    • 11 replies
    • 3 400 views
  7. Výmena rozvodov O3

    • 7 replies
    • 2 076 views
  8. Koncovky výfuků

    • 11 replies
    • 2 050 views
    • 0 replies
    • 1 929 views
    • 13 replies
    • 3 837 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...