Jump to content

Ostatní modely


28 topics in this forum

    • 1 reply
    • 1.7k views
    • 6 replies
    • 6.1k views
    • 0 replies
    • 2k views
    • 0 replies
    • 4.5k views
    • 0 replies
    • 2.9k views
    • 6 replies
    • 3.8k views
    • 1 reply
    • 3.5k views
    • 0 replies
    • 4.2k views
  1. Veverka 1 2 3 4 12

    • 333 replies
    • 48.5k views
  2. Audi 80

    • 0 replies
    • 5.4k views
    • 0 replies
    • 5.1k views
    • 37 replies
    • 14.3k views
    • 0 replies
    • 5.9k views
    • 0 replies
    • 6.9k views
    • 140 replies
    • 42.8k views
  3. 1000MB

    • 2 replies
    • 8.1k views
  4. Práce restaurátora

    • 3 replies
    • 6.8k views
  5. Octavia Super 1 2 3

    • 70 replies
    • 21.8k views
  6. Škoda Octavia 1959

    • 12 replies
    • 7.4k views
    • 636 replies
    • 72.4k views
  7. Zelenáda Citigo 1 2 3 4 15

    • 438 replies
    • 38.3k views
  8. laurin a clement octavia

    • 1 reply
    • 5.9k views
  9. Jaký alarm?

    • 0 replies
    • 5.9k views
  10. Moje Zelená

    • 3 replies
    • 6.7k views
  11. Můj veterán 1.5/4q 1 2 3

    • 76 replies
    • 30.1k views
    • 37 replies
    • 15.3k views
  12. Š 110R

    • 26 replies
    • 14.7k views
  13. Plum's 130

    • 4 replies
    • 8.5k views
  • Příspěvky

    • No tak jsem ještě rozebral e-box a tam je krásně čisto bez oxidace. Pro jistotu jsem vyměnil obě relé v e-boxu, ale beze změny. Pak jsem si za pár stovek sehnal druhou motorovou jednotku. Podle toho co jsem nastudoval tak s nenakódovanou by to mělo alespoň nastartovat, ale hned chcípnout. Nicméně se to chová naprosto identicky jako s původní jednotkou. Takže se budu muset kousnout a proměřit kabeláž. To už nemůže být jinde 😕
    • Muze to jít přes tesneni kolem po obvodu celého toho krytu, nebo kolem menšího krytu, ktery je u vakuoveho cerpadla,který je i vidět na tvy fotce.
    • Nemůže ten olej jít eventuelně přes tu pumpu přímo?
×
×
  • Create New...