Přejít na obsah

jkybl

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

jkybl's Achievements

0

Popularita

  1. Já jsem mněl podobnou závadu. V mém případě utíkala výfukové plyny mezi motorem a vyfukovými shody co vedou do turba. Je tam takové plechové těsnění a jak to tam utíkalo tak to fungovalo jako píšťalka. Prý je to dost časté, ty šrouby co to drží se po čase povolí. Kolegovy v práci se stalo něco podobného, když si měnil turbo a ty šrouby málo dotáhl. U bls motoru tam je málo místa ale na rampě se tam dá z podmotoru sáhnout (a případně i spálit ), mělo by bít cítit jak to tam při sešlápnutí plynu podfukuje. Odesláno z mého HTC One dual sim pomocí Tapatalk
  2. Já jsem mněl podobnou závadu. V mém případě utíkala výfukové plyny mezi motorem a vyfukovými shody co vedou do turba. Je tam takové plechové těsnění a jak to tam utíkalo tak to fungovalo jako píšťalka. Prý je to dost časté, ty šrouby co to drží se po čase povolí. Kolegovy v práci se stalo něco podobného, když si měnil turbo a ty šrouby málo dotáhl. Odesláno z mého HTC One dual sim pomocí Tapatalk
  3. jkybl

    Brzdy z O3 na O2

    Zdravím. Budu přecházet vepředu z 280 na 312 naštěstí mám 16 kola takže ty měnit nemusím. V kufru mám rezervní dojejezdový kolo, nevíte jestli půjde dát na ty 312 brzdy kdybych píchnul? Odesláno z mého HTC One dual sim pomocí Tapatalk
  4. Odkazy na šály jsou v 79 příspěvku Odesláno z mého HTC One dual sim pomocí Tapatalk
  5. Tak jsem se taky pustil do výměny. Mechanik začal na třetím válci a ten jediný byl v pořádku. Auto je modelový rok 2008, je vyrobený někdy na konci roku 2007 motor 1,9 BLS najeto má asi 181t km. Odesláno z mého HTC One dual sim pomocí Tapatalk
  6. Zdravím odborníky. V týdnu mě krátce po odjezdu z domu zaskočila zpráva na maxidotu motor do servisu a jednou zazněl gong. Sotva jsem si to stihl přečíst a zpráva zmizela, motor táhl normálně a ani nic nezůstalo na maxiku ve stavu nouze, nebo jak se jmenuje ten seznam co zobrazuje varování. Dneska jsem měl čas, tak jsem auto napíchnul na diagnostiku a měl jsem tam poruchu viz dole. Setkali jste se s tím? Díky za reakce Addresa 01: Motor Labely: SVO\03G-906-021-BLS.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 RH HW: 03G 906 021 AB Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 1343 Kódování: 0000071 Číslo dílny: WSC 73430 000 00000 VCID: 76E4535301C4F28E77-8022 1 nalezena chyba: 005732 - rizeni ventilu pumpy-trysky P1664 - 000 - chyba v el. obvodu - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 176838 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 12:48:54 info o závadě: Otáčky: 1470 /min Rychlost: 52.0 km/h Výkon/klapka: 25.5 % Napětí: 14.44 V Provozní stav: 10101000 Teplota: 25.2*C Provozní stav: 00010000 Readiness: 0 0 0 0 0
  7. Je to hezká věcička a funguje
  8. Všem co sem dali návod moc děkuji, mohli by jste ještě někdo napsat kam se má natáhnout drát od ovladače světel (na jakou svorkovnici a pin) Děkuji za odpověd
×
×
  • Vytvořit...