Přejít na obsah

KEPP

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

KEPP's Achievements

0

Popularita

  1. KEPP

    Zimni pneu

    taky jsem bral TS850, 5500,- i s dopravou. zemi výroby bych neřešil. směs by měla být stejná, firemní, v rámci výrobce distribuovaná do všech provozů, pochybuju, že si směs míchá každá fabrika zvlášť :) uvidíme, jaké budou, až pořádně napadne :) chtěl jsem původně nokiany W3, ale letos je začali dělat s jemnějším vzorkem a to už se mi dost nehodí. dobré reference jsem slyšel na Savy, prý zvlášť do hor paráda.
  2. KEPP

    2.0 + LPG

    jakou značku plynové zástavby máš? a co ostatní, jak jste na tom? chystám se na přestavbu...
  3. KEPP

    olej kolem svíček

    asi budu muset. jediné, co mě ještě napadá, že tam je už nové těsnění a motor nebyl dost dobře umytý, takže mezi koncovkou kabelu a svíčkou zbyl olej. no a protože nám dneska nasněžilo, jsa bez garáže, odkládám práce na autě na neurčito. určitě ale díky za stopu, kde pátrat!
  4. KEPP

    olej kolem svíček

    no jo, ale jak se tam olej dostane? zvenku to nevypadá, není tam nic potečeného, alespoň co jsem si všiml... svíčky samotné jsou dotažené tak, že jsem nebyl schopný je povolit, takže kolem nich asi taky ne. chtěl jsem se na ně podívat, jak vypadají, auto mám měsíc a postupně dávám dohromady. a jak jsem dnes dělal kolem svíček, viděl jsem ten olej. nebo spíš konec kabelu od oleje a ořech od goly od oleje, když jsem ho zase vyndal. a to dost, svíčka musí být zvenku pěkně zasviněná. alespoň podle fotky, cos dával v tématu o čistotě motoru bych soudil, že při špatném těsnění víka ventilů by to teklo po venku motoru až ke svíčkám, ale motor jako takový od oleje není.
  5. ahoj. dnes jsem zjistil, že mi kolem svíček teče olej. ne moc, nepřetíká z prohlubní, ve kterých jsou svíčky zapuštěné, ale svíčky od oleje jsou. má někdo nějakou zkušenost? díky
  6. ahoj; snad byste mi mohli poradit. mám pár závad na O1 2OO1 bez výbavy (tz. švihadla, bez AC). v práci mám sice elektrikáře, ale třeba byste mi ho pomohli nasměrovat. mám tři dotazy: 1. měl jsem ulomený ovladač zrcatek, koupil jsem na vrakači (zkoušel jsem dva) ale zrcatka nejdou. pojistka vypada dobře. pokud by to nebylo ve vedení, bývá tam nějaká častá závada? ovladač původní jsem měl bez ohřevu, dokoupil jsem s ohřevem (jiný nebyl). prodavač mi tvrdil, že to lidi normálně berou 2. máte zkušenosti s nějakým konkrétním typem denního svícení? pro mě je důležité výdrž/cena. vzhled neřeším. auto jezdí hlavně v podhůří. sám kopec a hromady sněhu = jednou dvakrát za rok v závěji :). zapojení nechám na elektrikářovi, aby to s parkovačkama zhaslo tak jak má 3. v rozvodně mi chybí pojistky č. 6 a 14 (myslím), zkrátka ty, co mají na starosti ŘJ centrálu a centrál s DO. svorky tam přitom jsou a DO i centrál fungují. máte na to nějaký názor? díky moc za odpověď!!! pápopá
  7. prostříkej zámek dveří WDčkem a stejně tak i pant, hlavně spodní, kde jsou pohyblivé "krokovače", nebo jak to nazvat. já jsem měl jeden z nich uplně zatuhlý, takže místo aby se otáčel tím, jak na něj tlačí pero pantu, tak se o to pero odíral. prostříkal jsem to, nechal pár dní působit, pak ještě a zas a už se to hýbe. jestli bys ty krokovače měl taky zatuhlé a spěchal, dá se to prý povolit brzdovkou (rozpouští rez). určo jsou na takové věci i spešl spreje, ale ty budou dost drahé. pápopá
  8. kdyz povolíš šrouby na pantech, dveře se trochu pohnou, protože v pantu je díra na šroub větší - právě aby umožnila pohybovat dveřmi vzhledem k pantu. takže tam dáš podložku a vrátíš šrouby. protože se ti to asi mezitím pohlo a dveře se vzhledem k pantu trochu posunuly (buď dovnitř nebo ven), je potřeba je poladit: jemně dotáhneš šrouby a opatrně zavřeš dveře. krásně uvidíš, kde ti to nelícuje. například když to zavřeš a uvidíš, že na horní straně dveří máš po zavření větší mezeru než předtím a že dveře nelícují se zadními dveřmi, musíš dveře trochu vysunout ven - STÁLE MLUVÍM O SPODNÍM PANTU! - takže zase otevřeš, povolíš šrouby a zevnitř trochu rukou klepneš do dveří, aby se vůči pantu trochu posunuly směrem ven. tím se ti přitáhne vrch dveří směrem k rámu. myslím, že je to velice jednoduché, třebaže to zní složitě. rozhodně lepší, než pružit panty násilným ohýbáním. pomůže, když na začátku, před prvním povolením šroubů, obkreslíš pant na dveře nebo šrouby na pant. pomocí toho to pak nastavíš hned napoprvé poměrně dobře a bude stačit jen malé seřízení, nebo možná žádné. a za žádnou cenu nepovoluj horní pant i spodní pant současně, pokud neměníš celé dveře. zbytečně by sis přidělal spoustu práce. pápopá
  9. Tak aby se lidi mohli vyhnout tomuto vpravdě humpoláckému způsobu opravy, mám tady alternativní návod. Měl jsem dveře spadlé asi o 2 mm. Šly zavírat, ale bylo slyšet i cítit, že plastové západky zámku drhnou o kovový protikus v rámu dveří. Takže: 1. sežeň kus plastové tabulky o rozměru pantu a tloušťce 0,8 mm (např. z různých varovných cedulek jako je ZÁKAZ KOUŘENÍ a spol.) 2. vyvrtej do tabulky díry v místě, kde jsou v pantech šrouby 3. vytáhni z pantu šrouby, které drží pant ve dveřích 4. vsuň pod pant plast, vrať šrouby, dolaď na pantech dveře, aby těsnily Oprava když moc, tak na 30 min. se vším všady. Elegantně, čistě, nenásilně. Pápopá
×
×
  • Vytvořit...