Přejít na obsah

Houmerik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Houmerik's Achievements

0

Popularita

  1. Mě tam dal 2 nové vstriky (z jineho auta) a kouřit to přestalo. Samozřejmě je i přetěsnil. autíčko už vůbec nekouří, ale má vyšší spotřebu na volnoběh i když je ohřáté. A ještě se mi zdá, že hůře startuje (taky zahřáté). Nevím co s tím :-(.
  2. Tak testy OK - ALE. Autíčko se mě zdá živější a jede jak drak, ale spotřeba na volnoběch se zvíšila :-(. Je to 0,9 - 1.1 l/hod. a to jsem měl o půl litru méně.
  3. Vstřik na 1 a 2 válci vyměněn. Teď to snad bude dobry - zítra test.
  4. :-( Auto je odstavené. Po výměně čidla teploty paliva a vymazání chyby se chyba neopakovala, Ale dým stejný, možná horší. Znova VAG a asi průšvih :-(. hodnoty na válcích 1. - 3,14 2. +0.14 3. + 1.65 4 + 1.7 v asi miligramech. Při přidání plynu se hodnoty mění +- na 2.,3.,4. válci ale na 1.válci nic, ani o píď. Takže co teď s tím ?? Vstřikovač? Kroužek ?
  5. Ted jsem koukal na olej v motoru a přibyl !! Ráno bylo v půlce a po jízdě k servisákovi a zpět je na horní rysce. Voda neubyla !! Bude to tím čidlem? Pak asi budu muset znovu vyměnit olej ?
  6. Dobrý den. Před 3 dny jsem měnil olej v motoru i s filtrem. Po ujetí asi 50 km se mi s výfuku žene šedobílý kouř. Odborníci tvrdí turbo. Auto má stejný výkon (jako před výměnou), nepociťuji rozdíl. Dá se poznat špatné turbo? Závada se asi našla - VAG hlásí špatné čidlo teploty paliva. Zítra dám vědět :-) .
  7. Tak a mám další poznatek. Nevím, jestli to tak má být, ale při malinko sešláplém plynu (do 2000 otáček) se po asi 4 sekundách, aniž bych něco dělal s plynem, samy otáčky postupně zvyšuji do 3000 otáček. Podle mě je něco špatně. Ale co?
  8. Je nějaký problém to dát do kupy? ale ted kam co otočit ?
  9. Ahoj, Mám malynkatý problémek s mojí oktávkou. Asi před týdnem jsem nechával dělat těsnění pod hlavou. Ztácela se voda a byla hodně natlakovaná nádobka. Moc jsem to nechtěl řešit, protože jsem věděl že to bude pálka, ale dolíval jsem tak 0,3 l na 1000 km a ten tlak jsem vždy po jízdě odpustil :-). Jinak lítala perfektně, spotřeba tak 5,3 v létě a 5,8 v největších mrazech, co tu v ČR byly. Na volnoběch měla tak 0,4-0,5l/hod. Po výměně těsnění, přetěsnění vstřiků a pár drobností je to špatné. Vůbec nechce táhnout výkon tak 50%, volnoběch 0,8 l/hod. a průměrná spotřeba 6,8 l/hod. a to uz je JARO (skoro). Dnes jsem byl na diagnostice a vše je perfektní :-(. Servisák mě tvrdí, že si to musí sednout - tak po 1000 km (ted mám tak 200). Pak něco mluvil o rozvodech. Je možné, že něco pos.... ? Co by to mohlo být?
  10. ahoj Mam jeden problémek. Při jízdě (60 - 90)km/hod. se mi ozíva takový divný zvuk a při brždění se zesiluje. Takový pravidelný hučení. Ted jsem kouknul na zadní kotouč a ta čelist ma trošinku VŮLI. Může to být tím? Všude jinde je to OK(disky vyvážené, geo je taky OK). Dík za odpovědi. Jo mam Octavku combi 1 4x4
  11. O1 1.9 TDi 2003 4x4 74 chip na 105 Kw koupeno před týdnem od důchodce každy rok servisováno najeto 110 000. :P
×
×
  • Vytvořit...