Přejít na obsah

calibos

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

calibos's Achievements

0

Popularita

  1. Motor 1.8T – AUQ – 132kW – LPG STAG300 Mam problem s benzinem a studenym startem. Pri chladnem ranu spatne startuje, nekdy na 2-3 pokus, pri teplem nad 20°C je to lepsi. Rozbiha se na 2 az 3 valce, nepravidelny chod, skube. Musim drzet ve vyssich otackach. Po zahrati uz volnobeh udrzi. I po zahrati na provozni teplotu jede spatne, pri plnym plynu chybi zatah, skube a problikuje oranzova kotrolka motoru. Kdyz se jede na LPG, tak motor jede normalne, zatah normalni, zadne skubani, motor jde krasne vytocit, zadne problikavani kontrolky motoru. Chovani na volnobeh, zahraty motor: N95 – lehke kolisani otacek , spotreba 1,1-1,4 / h (puvodne 0,7-0,8) LPG – stabilni otacky , spotreba 0,8 – 0,9 / h (puvodne 0,8-0,9) Jsou vymeneny vsechny odvetravaci hadice – 13A, 10, 6, 9A Svicky NGK – najeto 15000 km Menena civka na 3. vlci pred 10 000 km Chyby VAG: Neco jako nahodna chyba pri zapaleni ve 2 a 3 valci. Jeste mam pry na 3-tim valci nizsi kompresni tlak o 1 atmosferu oproti ostatnim valcum. Mate nekdo poneti, kde muze byt chyba ?? Diky za rady
  2. tak jsem provedl vymenu vsech hadic...je to porod. Rozdelavat ty pony je porod, kdo to vymyslel by zaslouzil povesit za koule do pruvanu. zabere to asi pul dne a chce to silne nervy. misto zadny, hadic spousta, masakr..
  3. calibos

    Ložisko

    Vymenil jsem ted L predni lozisko, protoze hucelo ( za nove SKF, pred tim FAG ). Ovsem ted to huci jeste vic...a to jsem to predchozi menil v zime a uz odeslo (cca 10 000km)... Je problem v naboji, nebo jeste v necem jinem ?? jeste budu menit i to druhe, take huci
  4. Chtel bych se zeptat, jestli ma nekdo zkusenosti s retezama na RS. klasicky R16 pneu. Chci si nejaky koupit, ale nevim jaky, abych je hlavne dokazal nasadit a aby mi pak neco neoliskaly , protoze mista tam opravdu moc neni. PS: podveozek je stand. RS, zadny dodatecny snizovani. I tak je az dost nizko...
  5. do ETKY jsem hledel dlouho, ale nic jsem nevykoukal.. bohuzel a na ten obrazek nahore jsem se uz samozrejme take dival, ale z toho nic vycist nejde..
  6. Po me provizorni oprave hadic je to mnohem lepsi, ovsem neni to porad ono. rozsvecuje se mi i kontrolka motoru a servisak rikal, ze by se mela vymenit lambda pred katalyzatorem. do toho se mi zatim moc nechce, protoze nemam zkontrolovany vsechny hadice. takze jich par preventivne vymenim. nevite nekdo, jaka vede hadice zespodu do hadice 13A ? + jeji kod ? / viz obrazek) pro motor 132kW - AUQ Muze mi tu nekdo, prosim, zkontrolovat spravnost cisel hadic pro motor AUQ: 13A - 06A 103 221 AH 10 - 06A 103 221 BK 6 - 035 103 245 A 9A - 06A 103 231 AF posledni vec: neznate nekdo sikovneho mechanika v Ostrave, ktery by dokazal hadice opravdu poctive prohlidnout, vymenit, opravit a poradit ? Zkousel jsem to sam, ale mam tam navic hadice od LPG a je tam tech hadic vic a misto zadny.... Diky za rady a pomoc
  7. tak ja jsem to vyresil klasickou zahradni hadici :) nejdriv jsem sehnal jen Y spojku a to nebylo vubec dobry.....spodni hadice byla uplne priskrcena, takze to nebylo ono. Nakonec jsem v OBI sehna T spojku a s tou je to uplne dokonaly ..... akorat se mi podarilo pri vsech tech vymenach zrusit dalsi hadici...ale sla tam nasadit ta zelena, takze to neresim. jde ale videt, ¨ze i ta uz byla v zacinajicim stadiu rozkladu. Chtel jsem se mrknout i na tu spodni hadici, ovsem mam tam plyn a tudiz nemam sanci se k ni dostat. musel bych rozebrat celej plyn a do toho se mi fakt nechtelo. necham to na servisu. Co jsem ale vypozoroval je to, ze po 7 letech jsou ty hadice v haji a chtely by vymenit vsechny....
  8. tak u me se ta hadice uplne pretrhla...asi 3 dny to klasicky blblo, ovsem pak jsem uz skoro ani nenastartoval. musel jsem to startovat snad 10x, nez se motor trochu zahral , pak uz to jelo. kdyz jsem pak sundal kryt motoru, tak jsem se nestacil divit. Cekal jsem jsem nejakou prasklinu, mozna malou diru, ovsem utrzenou hadici urcite ne....
×
×
  • Vytvořit...