Přejít na obsah

Petr.B

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    50
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Petr.B's Achievements

0

Popularita

  1. Petr.B

    Podsvícení nohou

    myslím že to budou mít všude, ale když ne tak určitě budou i na internetu
  2. Zdravim, omlouvam se jestli se to tu už někde řešilo ale nenašel jsem to. Hledam nějakou firmu která mi kvalitně obšije volant 3-raminko. Na netu je takovych firem dost, ale nechci koupit volant od nějakeho joudy. Tak se vás ptam na vaše nazory a zkušenosti, kde odvadi dobrou praci a kterer firmě se naopak vyhnout?? diky za odpovědi
  3. Petr.B

    Podsvícení nohou

    ja tam mam led pasek z kaufu, 3m za 3oo,- na každe straně cca 0,5m a zapojene to mam spolu se zesilovačema na 12V vypinač ktery je umistěny mezi sedačkama, ma to vyhodu když chceš svitit i za jizdy :)) zapinani/ vypinani beru už jako reflex při nasedani/ vysedani, takže myslim že na vypinač je to lepší než napojit na dveře, ale to je jen muj nazor ;) fotku kdyžtak dodam
  4. zkoušel sem vrtačku s unašečem a na tom molitan nebo i takový ten bavlněny návlek, ikdyz nemám profi nářadí tak by ten lak mel jít aspoň trochu prelestit ne? ale ono to nemá ani naznak leštění
  5. zdravím, mám problém, potřeboval bych podrobně vysvětlit jak se nějak slušné dá vyleštit lak na autě, mám o1 barva modrá základní, onehda sem si koupil renovační pastu a vosk od firmy porzelack protože to tady dost lidí doporučovalo. zkoušel sem tim lestit za sucha, za mokra, ručně i strojně a výsledek pokaždé stejný resp žádný ... lak vypada pořad stejně, navíc na hadříku kterým jsem lak "lestil" se ani jednou neobjeví žádné stopy po zoxidovane barvě což by asi mělo ne?
  6. taky sem měl Karbonovou fólií na střeše a na kapotě, po chvíli se ti přestane líbit protože výbledne a pak se budeš modlit aby si pri jejím odstranění nezničila lak, u mě na střeše zůstala po fólií vrstva lepidla která nesla sundat naprosto ničím, až po pár dnech lepidlo skřehlo a Realem už to šlo ale na celé střeše mám mikroskrabance, ... já osobně fólií nechci už ani vidět, radši bych dyztak šel do plastidipu
  7. zdravim kolegy octaviaky, mam dotaz, abych mohl připojit denni sviceni do konektoru na pin6 potřebuju k tomu dokoupit pin, mohl by mi někdo z vas řict jaky to musi byt pin a kde ho seženu?? odkaz by dyžtak bodl :) diky
  8. acetonu sem se taky chtěl vyhnout jenže dneska sem zkusil tech. benzín, toulen a wd40 a nic nepomohlo, nakonec sem přece jen zkusil onen aceton a taky nic .... co mě docela zaráží je že před týdnem jsem fólií sundaval i z křídla, fólie tam byla přibližně stejně dlouho jako na střeše, no a křídlo jsem jednoduše prelestil tempem, kridlo sem vylestil a zbavil zbytků lepidla na jednou, co nechápu je že na střeše se tempo vůbec nechyta, na hadříku se neobjeví žádné stopy barvy což je podle mě špatně
  9. zdravím všechny přítomné, sundaval sem že svoji octy karbonovou fólií že střechy, fólie šla dobře ale zbyla mi na střeše vrstva lepidla knemůžu nemuzu ničím dostat pryč, nemá někdo z vás s tímhle zkušeností ? zkoušel sem ředidla, propanol, olej, ocet ... nejlíp pomáhal asi jar a houbickou pořádně drhnout ale s tím sem pěkně dodrel lak
  10. Predvstrik v pořádku,
  11. Kdyby to byl benzín tak bych tento příspěvek nepsal do rubriky motoru: 1,9 TDI 81 kw, navíc v prvním příspěvku píšu že je to ASV. To cvakání určité není běžné, rodiče mají octu se stejnym motorem a zhruba stejným nájezdem, jejich motor je o dost klidnější
  12. To je blbost ne? hlava po GO, mechanik tehda meřil přesahy valcu a všechny bylo v pohodě, napadly mě spiš vstrikovače..
  13. Zdravim, mam na vas další dotaz. Mam O1 ASV, rv 2001, najeto 290 tis. Když sedim uvnitř a motor je na volnoběh jde slyšet nějake kovové cvakání, podle pravidelnosti si myslim že to jde jen jakoby od jednoho válce, když mírně přidám plyn tak se cvakání jakoby ztratí. Motor má celkově hrubší zvuk ale to připisuju nájezdu, jinak motor šlape jako hodinky. Ještě podotknu že před rokem se dělala komplet hlava, vč. hydroštelu, a ten zvuk jsem slyšel i před opravou hlavy.
  14. To vím že originál tam je tato podložka, ale tohle se řešení se mi moc nezdá, proto mě zajima jestli to tady někdo nevyřešil nějak lip? Ale pokud říkáte že ne tak tam vrazim to co tam má být ... ;)
  15. Ja mam octu ASV 81kw 3 roky, při koupi měla 235 xxx, ted ma 290 xxx, musel sem měnit turbo, a dělat repas hlavy ale u obou věci sem si za to mohl sám, turbo sem zkoušel sam doma vyčistit ale nejak to nevyšlo... :) po druhe sem zas sedl do chladneho auta totalně nasrany okamžitě sem plyn zarazil na podlahu (ja vim, sem debil...), to odneslo těsněni pod hlavou... Chci ale řict že na "stare" TDi octy 81/66 nedam dopustit. I rodiče maji ASV octu, maji ji cca 7-8 roku a pokud vim tak nikdy nebyl žadny problem ...
×
×
  • Vytvořit...