Přejít na obsah

jofa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    179
  • Registrace

  • Poslední návštěva

jofa's Achievements

0

Popularita

  1. Ked mas dorabku tak tu musis zapojit na staly prud a potom najst vo dverach vodica zamykanie a odomykanie,u o2 to ide cez jeden kabel,zamky su ovladane minusovym polom takze ak to budes hladat,tak zacvaknut zamok na vodicovych dverach a skusackou hladat,ale ak to chces iba dopojit na komfortku aby ti odomykalo cez komfortku, tak to si niesom celkom isty ci to tak pojde. Ak ti ale zostavaju zamknute vsetky dvere tak chyba bude prave v komfortke,mam podobny problem ze to obcas zostane uspate vsetko a cakam momentalne az mi pride druha,samozrejme uz aj s dialkovym ovladanim lebo terajsiu komfortku mam bez do.
  2. Zdravim pani,chcem vymenit komfortnu jednotku na mojej octavii predface 2005 1k0959433BT,nakolko nevie dialkove ovladanie centralu a ani dotiahnutie okien po zamknuti a podrzani klucom,okno sa zatvara iba po dobu,kym mam kluc pootoceny v polohe zamknut. Pri kodovani rj mi vypisuje ziadne informacie pre rj a ked ju otvorim,mam tam iba par bytov a pri samotnych bitoch nie je ziadny popis. Chcel by som origo dialkove ovladanie,len neviem ktora komfortka,resp.ake oznacenie musi mat.mam moznost zohnat 1k0959433T,vie mi niekto poradit pri vybere?
  3. Tieto vibracie moze robit vela veci,ak si dal nove pneumatiky,pripadne pouzite a su rovnomerne zjazdene,takisto capy ak su ok aj silenty tak by som to videl este na kontrolu homokinetakov,pripadne lozisk...ale tieto prejavy su prevazne ak nie su pneumatiky rovnomerne zjazdene,pripadne ak kupis pouzite pneu a mal ich nap.na pravej strane a ty ich obujes na lavu tak to moze robit takisto
  4. jofa

    radenie rychlosti

    Vie mi niekto poradit ako vymenit tie tiahla?su akoby nacvaknute v plastovych puzdrach,takze ich treba iba vycvaknut a nove naspat nacvaknut ci ako?
  5. jofa

    radenie rychlosti

    Ako tak studujem na nete,tak asi prve vymenim vsetky tiahla,lebo co som cital,keby bol zly synchron,robilo by to z vyssieho stupna do nizsieho,napr z 3 do 2.a to by klasicky skrkalo,toto prave neskrka ale je citelne pocut aj na pake ako zapadnu zuby do seba.potom som sa docital este o pruzinach v pritlacaku ze mozu byt vysilene,ale neviem,lebo pri vypnutom motore bez spojky tam 1 ani 2 nedostanem.ked stlacim spojku tak 1 aj 2 tam idu tazko,akoby tam bol nejaky odpor.3,4,5 tam bez spojky pri vypnutom motore dam lahucko. Zaujimave je,ze ked radim z 1 do 2 a podrzim dlhsie spojku nez preradim tak tam rychlost krasne zapadne,tak neviem uz.v sobotu to veziem jednemu mechanikovi,ale sam neviem ako mu to vysvetlim lebo po telefone ma nechapal...
  6. jofa

    radenie rychlosti

    Pozri,v dielenskej prirucke je pisane 1,6+0,1 a tak som tam aj dal.ked som dnes vysruboval srob tak odtial trochu oleja vytekalo,takze ho tam nie je ani vela,ani malo.keby ho tam bolo vela,rychlosti by isli tazko zaradit a pravdepodobne by si to odnieslo nejake gufero.keby ho bolo malo,rychlosti by zrejme skrkali,hlavne spiatocka a kedze ako som hore pisal olej trochu vytekal,nie je ho tam malo.ale ked si taky chytry,povedz mi ako je to s tou konzolou radenia...ma tam byt vola alebo nie?stretol si sa uz s takymto typom radenia alebo zatial si videl iba lanovody?
  7. jofa

    radenie rychlosti

    Oleja je tam barskolko,otvoril som napustaci srub z boku a vytekal odtial olej,takze malo ho tam nie je.olej tam siel original vw na manualne 5 stupnove prevodovky,ma oznacenie G60,kupovany priamo vo skodovke.
  8. jofa

    radenie rychlosti

    Takze dnes som sa na to pozeral a zistil som,ze plastovy cap na obrazku ma nejaku velku volu,,cca 3-4mm,smerom nahore asi 1cm...vie mi niekto povedat ci tam taka vola ma byt alebo nie?radiaca paka ma volu do stran asi tak pol centi na kazdu stranu nez zacne hybat tiahlami.ma tam byt taka vola alebo to je vymlatene?dalsia vec co ma celkom prekvapila bola ked som siel pozret kolko oleja je v prevodovke,a to ked som povolil kontrolny srub tak odtial vysycal vzduch,ma prevodovka nejake odvetravanie ci nie?
  9. Zdravim,na mojej kokte 1.9sdi r.v.2002 idu zle radit rychlosti.za studena ide paka lahucko ale dvojka ide ako by chrupla,nie cez zuby ale taky divny neprijemny zvuk,ako ked zuby do seba zaskocia,ked podrzim spojku dlhsie tak ide dvojka v pohode.ked sa stepli tak ide radit normalne bez problemov.problem je aj ten,ze ked sa auto poriadne zohreje tak idu rychlosti celkovo dost tazko,paka ide tuho. Menil som aj olej,daval som tam original vw,nepomohlo.vie mi niekto poradit co s tym?spojka?tiahla radenia?toto auto nema klasicke lanovody ale tiahla(tycky).je to prevodovka DUS (02k). Vdaka za kazdy tip
  10. jofa

    Bouchnuti pri brzdeni

    Takisto by som to videl skor na piestikuy na ktorych jazdi strmen...keby mal silentblok ko pri tom ako pises tak by musel byt minimalne vypadnuty z puzdra ramena
  11. jofa

    zadní brzdy

    Podobny problem m brat na passate b5,kolesa stale pribrzdovali,pomohla mu len vymena strnebov...piest sa vytlacil teda zabrzdkl ale uz sa nevratil...
  12. jofa

    Cukanie motora

    Mal som ten isty problem,medzi 1300-1500 ot.sa mi akoby trasol cely motora,alebo akoby siel iba na 3 valce.nedavno mi odisiel stop ventil na cerpadle (odpojovaci ventil paliva) a po jeho vymene sa problem odstranil.
  13. Presne to iste robi aj mne,pri vysokej rychlosti vibruju a pri pomalom dobrzdovani cukaju celym autom.aku znacku bubnov si dal?mne tam dali srl v servise,strasne ich vychvalovali a vydrzadli 3 roku,ani nie 50 000km...nikdy viac Loziska nemaju ziadnu volu ale sa mi zda ze to vibruje aj podla toho na ktoru stranu je auto naklonene...takze to vidim asi najprv na tie bubny,potom loziska a nakoniec tlmice...
  14. Zdravim,potrebujem radu.mam octu 1,9sdi r.v.02 vzadu bubny.preblem je ten ze pri brzdeni vibruje zadna cast auta.dal som pre istotu stocit bubny,trochu sa to zlepsilo ale neodstranilo.sustruznik hovoril ze velmi nehadzali ale uz je to ok.ked som ich nahodil,zdalo sa mi ze mierne hadzu ale do boku.valceky+pruzinky,samostavy,rozperky su vymenene,oblozenie ferodo,ma asi 40 000km a este ma hrubku ok.naprava je pevna,nebucha,silentbloky ok.moze to robit to oblozenie?alebo naboj s loziskom?jeden naboj ide tocit dost lahko tak pocitam ze uz ho budem coskoro menit...za kazdu radu dakujem
  15. jofa

    Vola v riadeni

    Martin_tdi: presne to same robi aj mne,obcas pri pomalom prejazde a vytocenym kolesom cez nejaku nerovnost to citim ale za beznej jazdy o tom neviem a menit komplet riadenie za nejake 300 eur veru nebudem...
×
×
  • Vytvořit...