Přejít na obsah

hori14

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

hori14's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrá poznámka ale divné je že rj motoru nemá stavu
  2. Dobry den, Octavia II 1.9 tdi 77kw BXE 2007 Dnes jsem nastartoval, minutu stál na místě, rozjel jsem se, ujel jsem 150m a auto mi zdechlo z ničeho nic při jízdě cca 25km/h (rožla se kontrolka ESP a probliklo žhavení a hned se nastartovalo samo tím, že jsem byl pořád v pohybu. Ujel jsem dalších 100m a auto udělalo to stejné. Zastavil jsem na parkovišti a přidal jsem trochu plynu a auto zdechlo. Vypl jsem zapalování a znova v pořádku nastartoval a žádná kontrolka nesvítila. Poté jsem motor protůroval a vše se zdálo být v pořádku. Zařadil jsem rozjel jsem se a po 30m auto zdechlo a už nejde nastartovat vůbec. Jenom točí a svítí kontrolka volantu (občas oranžově, občas červeně a u toho pípá+svítí ESP) Kontrolka motoru se po otočení klíčku ani nerožne. Když dám klíč do první polohy tak se po 5 sekundách rozjede větrák... Zkoušel jsem vzít VCDS a diagnostika se připojí ke všem jednotkám ale k jednotce motoru ne a ne. Zkusil jsem odpojit na pár minut baterku a zase zapojit ale ani poté se diagnostika nepřipojí k ŘJ motoru. Takže vyčíst paměť závad nemohu. Pojistky jak v autě tak i v motorovém prostoru jsem všechny zkontroloval a jsou O.K. Viz. video jak auto jen točí a palubka je jak Vánoční stromeček... https://www.youtube.com/watch?v=PSMdpRI-ecA 1. Napadlo mě, že může být zlomený káblík k ŘJ motoru za baterkou? 2. Odešla ŘJ? 3. Špatně ukostřený motor? Děkuji mockrát za případné rady.
  3. Díkec za dotaz 🙂 kama si vedl ten plus? Musím odplastovat pod volantem? Je tam pruchodka někde za baterii? 🙂 masmáš popřípadě foto?
  4. Mam taky isudar a prikladam foto kam napojit REM. Podle mě je to AMP-CON pokud se nepletu teda :). Takže je super ze je jedno jestli prehodim minus a plus... To jsem netušil teda 🙂
  5. Díky mockrát. Ještě mě napadlo zapojit zesilovač a pak dráty ze zesilovače zkouset dát do iso konektoru k tem puvodnim a zkuset jaký repraky se zesiluje 🙂 taky podle mě možnost. Jen jde o to jestli nevadí když prohodim plus a minus když to budu zkoušet:)
  6. Díky za odpověď. Ještě mě napadlo vzít vypichovatka pinu a vždy vypichnouta zjistit jaký je jaký reprak. Jinak podle DP jsem videl ty pozice. Kdybych sehnal ten merak jak vůbec změřim jaký drát je k jakému repraku? Toť otázka:) jinak posílám fotky zesiku a iso konektoru. Už mám kabely natahane všude akorát zbývá zapojit ty do repra a + a -. Zesilovač mám pod sedadlem spolujezdce akorať nevím kam uchytit minusovy konektor. Říkal jsem si že bych to dal na šroub sedadla spolujezdce jak je na tě posuvné liště zda li by to nevadilo.
  7. Ahoj, chci si zapojit do Škoda Octavia II 1.9 tdi 77kw BXE 2007 2-kanálový zesilovač na přední reproduktory. Potřeboval bych poradit s jedním zapojením. Chci zapojit +- na PP repro a +- na LP repro a nevím jaké kabely mám přestřihnout u svorkovnicia napájet na nové kabely oo zesilovače (nechci vést kabely přímo od repro nové dveřma. Nevím jaký z těch 8 kabelů na svorkovnici je k jakému repro a co je +- . Chápu, že se to dá proměřit ale nemám měřák a jsem daleko od ČR tudíž nemohu ani zakoupit. Podle DP jsem sice našel schéma ale k barvám od repra do ISO konektoru to nějak nesedí. Přikládám foto PP dveře a LP dveře + svorkovnici + schéma. Děkuji za případné rady 🙂
  8. hori14

    Black Sheep

    Chci se zeptat na ten vzduchový filtr. Vidím, že ho máš už cca 2 roky. Nějaký problém s váhou vzduchu? Co teplý vzduch od motoru? Uvažuji taky o koupi tohoto filtru tak mě zajímá zda-li by si ho doporučil 🙂
  9. Ještě dodávám fotky z auta proč a jakou hadici chci vyměnit. Majitel předemnou urazil ventil...
  10. Cau, potreboval bych vymontovat hadici klimatizace na ktere je snimac tlaku G65 ale zaboha si nevim rady jak presne domontova a v jakych mistech muzete mi prosim poradit? Viz obrazek jakou hadici potrebuji demontovat
  11. Dobře. Díky za odpověď. Můžu s tím teď jezdit? Nezničím servo? Myslím si, že servo jede tak na půl výkonu totiž. Jen nechápu, proč se k tomu přidalo i to servo, když je to zadní ložisko a proč nejde nakódovat. To je to tak všechno spojený dohromady? Když nejede ložisko tak nepojede ani servo?
  12. Dobry den, chtel bych vas poprosit o pomoc. Bohuzel ziji mimo evropu a nemam moznost zajit za nekym, kdo by mi poradil. Mam auto Skoda Octavia 2 1.9 tdi 77kw BXE rok 2007. Vcera jsem jel s autem na zasnezene silnici predjizdel jsem a rozly se mi 2 kontrolky ABS a ESP (tyto funkce prestali i fungovat) Po pripojeni na diagnostiku jsem zjistil ze je spatny magneticky krouzek na levem zadnim kole pro snimac ABS. Tuto zavadu tedy budu resit az mi prijde balik z CR s novym loziskem tak ho vymenim. Bohuzel jsem dnes odpojil baterii, protoze jsem potreboval zapojit do auta nove radio. Pri opetovem zapojeni baterie, jsem nastartoval a zacala mimo jine sviti oranzova kontrolka volantu. Myslel jsem si ze po nejake ujete vzdalenosti kontrolka zhasne az si rj nacte vse potrebne ale to se nestalo. Tak jsem vzal VCDS a vycetl jsem chybu v kanale 44. Tak jsem si nasel navod, jak udelat zakladni nastaveni snimace uhlu natoceni volantu a prizpusobeni limitu rizeni viz nize: Nastaveni Snímače uhlu natočeni volantu (G85) Požadavky: • Nastartovaný motor. • Otočte volantem naplno do prava a naplno doleva. • Ujeďte rovné krátkou vzdálenost po rovině. Ne rychleji nez 20km/h! • Pokud je volant při jízdě v rovné poloze pro rovny směr, zastavte. • Dále nepohybujte volantem. • Ponechte bezet motor. • Palubní napěni musí byt min 12V. Pomoci funkce Kodovani-ll připadne Bezpečnostní přístup vložte kod 40168 pro odblokováni základního nastaveni Skupina 060 Základní nastaveni Po úspěšném uvedeni di základního nastaveni musí být v poli "OK" Skupina 007 Přepnout do měřených hodnot V poli 1 musi byt hodnoty -1.5°az +1.5° Pozn. Po úspěšném základním nastavení je nutno přizpůsobit limit řízení viz níže Přizpůsobeni limitu řízení (motor stále ve volnoběhu) Postup: • Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007 a držte 5 sekund • Otočte volant naplno doleva a držte 5 sekund. • Otočte volant naplno doprava a držte 5 sekund. • Vyrovnejte volant do polohy (±10°) viz merene hodnoty 007. • Vypněte zapalování. • Cekejte 5 sekund. • Kontrolka řizení musí být zhasnuta Bohuzel mi tento navod nefungoval a to jsem byl na rovine a delal jsem ho 10x. Nasel jsem si teda na foru jeste jiny navod viz nize: Já to dělám: dojedu na parkoviště, nechám zaplý motor!!!....kde je fakt rovnej asfalt. jednotka 44...měřené hodnoty...kanál 05 a pak srovnat volant tak aby byl rovně a všechny hodnoty byly na nule...tady je trochu problém zjistíte, že prostě je to trochu pokaždé jinak a dohnat to na nuly je chvilku práce a není to to malinko pohybovat volantem spíš to snažit rovnat otočením doprava a pak doleva a půl otáčky a snažit se dostat volant na střed a pak jen jemně pohnout...no musí si s tím trochu každý vyhrát - je to hraní, aby to bylo 100%(můžete zjistit, že jste nakonec nedali volant tak jak jste měli) pak dát Login II zadat 40168 pak základní nastavení: napsat 60 dát GO a stisknout Zap/Vyp na volant nesmíte šahat(důležitá volná dráha a fakt rovný asfalt)...pak jen rovně ujet cca 10 m ryhlostí do 20 km/h na konci zastavíte a zůstanete stát(motor stále zaplý)...pak volant max doleva a držím(počítám do 10)...pak volant max doprava a držím(počítám do 10) a pak vracím na druhou a hurá už je to hotovo(zhasne kontrolka volantu)... V tomto navode mam ale jeden problem. Kdyz zadal login 40168 pak dam zakladni nastaveni, napisu 60 a dam go a stiknu Zap/Vyp tak tlacitko Zap/VYP nic nedela... zadna reakce a zakladni nastaveni sviti porad OFF. viz obrazek: Uz nevim jak dal chci to servo vyresit protoze nejede a sviti ta oranzova kontrolka. Asi vam prijdu ze vas moc otravuji ale fakt si nevim rady a nemam tady nikoho kdo by mi pomohl... Tak vas timto prosim jestli by jste nebyl ochoten mi nejak poradit, zda li neexistuje zpusob treba nastaveni bez diagnostiky nebo i s. Zkousel jsem jeste nastartovat motor dat plnej levej plnej pravej a rozjet se ale to taky nepomohlo. Vyzkousel jsem i radu kterou jsem nekde cetl, ze pro vozy s ESP se to dela v kanala 03. Tak jsem tam zadal 40168 pak dal zakladni nastaveni dal jsem 60 enter a pak kdyz jsem chtel dat ZAP/VYP tak po kliknuti mi to napsalo chyba nelze spojit (nebo nelze nacist, nebo nenalezeno) screen uz nemam ale neco takoveho. Tudiz jsem byl zase zpet... Honza Horak
  13. Přidávám grafy z logu VCDS (kanál 2 a 11) při jízdě při mírném kopci cca 1500ot-3000ot motoru: Doufejm, že se mi ten test podařil :) (měřění hodnot ot. motoru, specifikovaná hodnota z datového pole, skutečná hodnota ze senzoru a EGR) - 3-ti rychlostní stupeň (měřění hodnot ot. motoru, specifikovaná hodnota z datového pole, skutečná hodnota ze senzoru a EGR) - 4-ti rychlostní stupeň (měřění hodnot ot. motoru, žadaná hodnota tlaku, skutečná hodnota tlaku na výstupu z turba) - 3-ti rychlostní stupeň (měřění hodnot ot. motoru, žadaná hodnota tlaku, skutečná hodnota tlaku na výstupu z turba) - 4-ti rychlostní stupeň Dále: 1. Video zrychlení 0-140km/h rychlostní stupeň 1,2,3,4,5 (mírný kopec) (plný plyn) https://www.youtube.com/watch?v=vCS62OJ_cko 2. Video zrychlení 90-130km/h rychlostní stupeň 5 (rovina) (plný plyn) https://www.youtube.com/watch?v=UrywIXHpGKY a poslední věc, zkusil jsem naměřit pár hodnot při teplém motoru. Snad jsem to do toho grafu dal dobře a i dobře naměřil. Vše je naměřeno jízdou 1,2,3,4 do 4000ot plný plyn: 13-Odchylka vstřikovaného množství 18-Stav vstřikovačů 23-Odchylka času 13,18,23 - dohromady Screenshot VCDS 13,18,23 volnoběh Odkaz na stáhnutí měřených hodnot VCDS 13,18,23 https://uloz.to/!bKZHWDEPziiA/bxe-merene-hodnoty-13-18-23-rar Snad to pomůže. Samozřejmě pokud jsem něco udělal špatně což je na 100% možné :D Tak to napravím, když mi dáte návod jak to přesně udělat. Děkuji
  14. Dobrý den, dnes jsem přes VCDS naměřil hodnoty turba. Dole pod příspěvkem je link na video a dále obrázek grafu. Octavia II 1.9 TDI PD, 77KW ,BXE, 2007 Dá se podle tohoto usoudit, zda-li turbo tlačí dostatečně nebo jestli musím turbo vyměnit? Mám totiž jeden problém. 1,2 a 3-tí rychlostí stupeň táhne jak má (měřeno se stejnou octavií,která je ok). Dám ale příklad: Jedu po rovině 120 km/h na 5-tý stupeň. Auto na plyn reaguje trochu lenivě, při přidání plynu. Jakmile je přede mnou kopec cca 12% a já do něj vjedu, rychlost začne i s plynem na podlaze klesat. Jakmile klesne na 100 km/h, musím podřadit na 4-řku a jakmile přidám plyn rychlost nestoupá, nýbrž se jen drží kolem 100km/h. Až kopec vyjedu auto zase reaguje na rovince na 5tku lenivě. Zkoušel jsem maximální rychlost (225x50R17) 150km/h - rovina (měření GPS), (195x65R15) 171km/h - rovina (měření GPS). Víc auto nechce jet. Kontroloval jsem výfuk, žádná díra není. Auto při přerazení 1-2 2-3 3-4 dělá při puštění plynu a zamáčknutí spojky "tunerské" POUUU.... Ví někdo kde může být problém? Mám koupit rovnou nové turbo a raději rovnou se všemi hadicemi k turbu? Bohužel žiji 3000km od ČR a nemám zde takové možnosti abych navštívil dobrého mechanika, tak se obracím na Vás. Děkuji za rady :) Video: https://www.youtube.com/watch?v=8errYgeF9Cw
  15. Dobry den, Obracim se na Vas s dotazem. Mam Octavia 1z3 1.9 Tdi 2007 rok bez prepinace svetlem s rezimem "AUTO" (viz obrazek). Bez senzoru deste a senzoru na automaticka svetla. Chtel bych se poradit o jedne veci. Kdyz nastaruji auto a mam prepinac na pozici "0"tak se mi automaticky roznou svetla ale ne podsviceni v aute a samozrejme po vypnuti motoru se svetla i zhasnou. Kdyz prepnu na pozici "svetel" samozrejme sviti i palubovka i svetla ale po vypnuti motoru mi svetla i palubovka stale sviti dokud rucne nevypnu prepinac. Muj dotaz je takovy jestli se da nejak nastavit abych sedl do auta, nastartoval a automaticky se mi rozsvitili svetla i podsviceni palubovky bez toho aniz bych na prepinac svetel jakkoliv zapinal? Nebo tuto funkci maji jen Skodovky s prepinacem ktery ma funkci "AUTO"? Jde mi bud o nastaveni pres diagnostiku ( Carista, TorquePRO) nebo prepinovani v prepinaci. Dekuji mockrat predbez e za odpovedi.
×
×
  • Vytvořit...