Přejít na obsah

COBRA

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

COBRA's Achievements

0

Popularita

  1. Změnila se cena , už je dcera na světě a tlačí mě čas , současná cena 270 000 kč.
  2. Zdar , měl by tu někdo zájem o OII Scout s tímto motorem r.v. 2009, najeto 110 000 + , ve 101 000 po generálce z důvodu pístních kroužků CDAA myslím že většina tu ví o co jde a není potřeba rozepisovat, generálka dělána metodou výměna pístů ojnic ventilů , při generálce měněny všechny provozní kapaliny + olej se dělal převentivně po dalších 1000 km. Ve 108 000 měněno turbo protože též bralo olej v současné době najeto od výměny 2000 km a olej je furt na vrchní rysce. Prodávám ho z důvodu že se mi rozroste co nevidět rodina na 5 členů a to prostě už v OII nedám. Cenu bych si představoval nějak 300 000 Kč , ale můžeme se rozumně bavit , důležitá je pro mě rychlost. Výbava dost vysoká , xenony , výhřev sedaček vpředu, climatronic , senzor deště , navigace columbus aktualizovaná na poslední verzi . Auto je v pěkném stavu , motorově teď bezproblémovém , byl to můj mazel i přes ty všechny problémy. Kdo by měl o auto zájem mohu mu poslat další fotky. Více fotek je k vidění u inzerátu https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/17618843?goFrom=list , jak říkám s cenou se dá hýbat , auto je momentálně ve špičkovém, dále stavu jsem schopný přijmout i nabídky na výměnu za 9 místnou T5 caravellu long v 1.9 TDI s nějakým rozumným nájezdem a pěkným stavem.
  3. Mám tu jednu novinku , olej mizel opravdu velmi rychle , telefonát s bazarem a vykrucování že tyto motory olej žerou že to je normální. Diskuze že to normální není , no nakonec jsem jim řekl že jedu na váhové zkoušky kde to bude jasně potvrzené že si auto prostě bere víc než je norma , to chvíli trvalo protože toho moc nenajezdím , nakonec při stavu 700 km jsem jel do servisu protože se olej blížil k minimu. Výsledek auto sebralo cca 2 litry oleje za 700 km docela slušné. S tímto konfrontován bazar , telefonát nikam nevedl tak následovala osobní návštěva s dokumenty , návrh chytrého pána že jim mám auto předat a oni jej opraví , toto jsem odmítl a nakonec mi bylo sděleno že si mám najít tedy svůj servis kde vše zdokumentují nafotí a poté jim poslat tyto podklady pro vyřízení reklamace a proplacení částky za opravu. No bude to ještě zajímavé až jim tam přinesu fakturu na 60 000 jak se k tomu postaví a o co vše to budou chtít ponížit ale to až po novém roce :) Jinak při odchodu jsem si všiml dalšího scouta co tam měli , r.v. 2009 stav km 75 000 druhý majitel v ČR , motor CDAA a nárazník nad výfukem byl černý tak že to ani nešlo umýt , no pročpak se jej asi druhý majitel tak rychle zbavil když výbava byla opravdu TOP a auto nemělo z vnějšku sebemenší vadu ani škrábanec :)
  4. Ne , nakonec jsem jel ještě na jeden a ten běžel v pořádku, nikde nic neunikalo , vizuálně v pořádku , jízda též , motor zabíral plynule bez škubání , nekouřil , výfuk byl relativně čistý , nikde žádná známka že by tam měl být tenhle problém. Olej jsem měnil hned po dojetí domů a následném objednaní nového , nekontroloval jsem ho , prostě jsem chtěl mít vše od nova , nechápu co je základ na tom kontrolovat před vypuštěním množství oleje když ho chci měnit a ject na čistém oleji a nových filtrech. Po vypuštění jsem jej akorád přelil abych věděl kolik cca ho tam bylo, což bylo 3.5 litru. Dolití 4,5 litru a riska je někdě na spodní hraně což vzledem k tomu že jsem dolil tolik co jsem měl je divné. Dolil jsem ještě půl a vylezlo to nad miminum ale je to normální toto ? S autem samozřejmě nejezdím , zítra jede na servis ke znamému aby se na to podíval , vypustíme olej , přeměříme kolik ho zmizelo , a pak se uvidí další postup , ale podám reklamaci k bazaru.
  5. No ještě se zeptám do se nějak přes diagnostiku , či v autorizáku zjistit stav pístních kroužků či spotřeba oleje ? Zkrátka něco abych měl v ruce že ten motor je zralej na generálku a šel bych je s tím konfrontovat. Docela jsem z toho nasr.... , čekal jsem že aspoň když to má komplet servisku a takto málo km tak to bude držet.
  6. Měsíc nevím , jen měsíc první registrace to je 06. , dohledal jsem jen že rok výroby 09 , modelová řada 2010.
  7. Obrázek je staré O2 TDI co sem prodal , nová je už po faceliftu no problém je ten že po výměně mi to nešlo naměřit jak jsem psal dolito 4.5 litru , tak bud se ten olej někam ztratil nebo je nevím. To hlášení kontroly hladiny oleje se ale objevovalo sporadicky , rosvítilo zhaslo , pak ok a zase dva starty to rozsvítilo a treba po 10 sek. zhaslo. Ta ztráta oleje pokud je tomu tak je docela zásadní, otázka je dá se to bazaru reklamovat jako skrytá vada ? Auto mělo do dalšího servisního intervalu ještě téměř půl rok. Dá se to nějak poznat ještě jinak krom tohoto , nepřišlo mi že to nějak moc hulí do modra , jen na začátku klasika bílá pára.
  8. Tak bohužel hned krátce po vyměnění vozu se přidávám , koupě OII , r.v. 2009 , 1.8 TSI , po zakoupení jsem udělal klasiku , výměna svíček , oleje a filtr , dolil jsem tedy 4.5 litru a chtěl změřit stav oleje , no tu nastal problém , nějak se to tou měrkou nedá změřit , furt at jí tam strčím jak jí tam strčím díky ohlému vedení se tam furt láme a byla jen zespoda trochu umazaná od oleje , zkontroloval jsem vše olej nikde neprosakoval , kontrolka oleje nesvítila nějak jsem to tedy moc neřešil. No najel jsem s tím asi 300 - 400 km a rozsvítilo se mi zkontrolujte hladinu oleje , pak to zhlaslo , opět snaha o kontrolu ale marně s autem radši už nejezdím . Co teď je možné že to za tuhle chvíli vzalo tolik oleje ? Díky té měrce se mi to nedaří změřit , a dolejvat se mi nechce též abych olej nepřelil. Auto má 97 000 km a pravidelný servis.
  9. Přeci jen je to přes 80 stránek :D , ale tak pustím se asi pomalu do toho , ale už asi chápu že za nízké peníze v této cenové kategorii tyto lepší výbavy s motorem CDAA jsou jasně prodané z důvodů tu popsaných kdy se jich majitel radši nenápadně zbavil, a bazar na tom cenu ještě nastřelí a vydělá a nový majitel si pak drbe hlavu.
  10. Zdar hoši , přestal jsem jezdit tak jsem přemýšlel o změně OII a omlazení na facelift, no chtěl bych scouta protože často jezdím do špatného terénu , v benzínu jsou jen 1,8 TSI , projíždím bazary a defakto všechny prodeje motorů CDAA s nízkým nájezdem km za docela pěkné ceny a auta výbavově na vrcholu , ale jelikož s benzíny nemám moc zkušenosti chtěl bych se zeptat na co si dát pozor. Jak se pozná už jetý kus kterému se vyhnout , nebo se vyhnout všem motorům CDAA , dneska jsem byl v bazaru , OII Scout , FL , r.v. 2009 nájezd 98 000 km , cena 300 000 , přišla obsluha , nastartoval a hned se ozval dunivý zvuk , motor běžel nestále a na přístrojovce hned vyskočila závada spalování , později i EPC , tak jsem se pousmál jestli si nedělají legraci auto za 300 000 Kč a vada na motoru , na mou otázku co tomu je reakce že to bylo ještě ráno OK a stalo se to teď, no co dnes člověk nekoupí :)
  11. Myšlena byla cena náhradních dílů......
  12. Krkovička , to ano jezdi tak za 7,5l a zadny zavodnik to neni, ale musis si sam rozmyslet jak jezdis a jake trasy , me to na moje jizdy stylu prace , kram , navsteva bude stacit , uz nelitam mezi mesty dlouhe trasy jak driv tak mi to postaci, nehlede na to ze jeho servis je mnohokrat levnejsi. <br /> <br />
  13. Ja mam též 1,9 77 kw, bxe bez dpf , zacal jsem jezdit krátké trasy a po roce to odneslo turbo, vyměním ho a auto jde do světa nechci čekat na další závady a přejdu na 1,6 mpi . <br /> Jinak naježděno 160 000 , servis pravidelny kazdych 15 000 , jizdy na chladnem motoru pomale, po ohrati normal plny , ale zacali prevladat ty s chladnejsim tak sem to nehonil jizdy do 2t.ot. a podle znameho co mi dela servis zakarbonovane turbo. <br />
  14. Mam tez dsg a kombinace mesto statni silnice 6,5 s klimou bez klimi 5,5 , po meste klidne i 7-8 zalezi na provozu rozjizdeni atd. Jinak to podrazovani tam tak je nastavene podle toho jak slapes na pedal rididici jednotka zvoli o kolik podradi atd , jde jen o zvyk aby jsi vedel jak slapnout na plyn aby ti to moc zbytecne nevytacelo. <br />
×
×
  • Vytvořit...