Přejít na obsah

farnell

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

farnell's Achievements

0

Popularita

  1. farnell

    parkovací senzory

    To vim, že tam jsou, ale jak píšu-budu dávat neorigo parkováky a nechce se mi náraznik sundávat. Asi budu muset oměřit někde na parkovišti... Jenom abych nedostal přes hubu od majitele
  2. farnell

    parkovací senzory

    Zdar chlapi, byl by prosím někdo tak moc hodný a změřil mi pozici jednotlivých parkovacích čidel na liftbacku (nevím, jestli to má combi stejně)? Tzn. vzdálenost středové osy čidel směrem dolů od lišty nárazníku a vzdálenost čidel od středu auta? Na netu se mi to nepodařilo najít. Budu montovat neorigo čidla a nechce se mi kvůli tomu sundávat celý nárazník, tak uvažuju, že bych to navrtal zvenčí.
  3. Ahoj, já mám už delší domu tuhle: https://www.mall.cz/autochladnicky/sencor-scm-2025?gclid=CIGh6_ewlL8CFaPItAod7AMAEg Jsem s ní spokojen, jak psali kluci nade mnou, stačí jí na pár hodin před odjezdem doma zapnout do zásuvky a pak do ní dát nachlazené věci z normální lednice. Cestou do Chorvatska krásně drží teplotu-neřekl bych, že o 20 stupňů jak slibují, ale měl jsem v ní daný teploměr a pod 10 stupňů, respektive mezi pěti deseti, v ní bylo vždycky. Navíc má hlídání vstupního napětí z autobaterie, takže se nestane, že jí vysosá úplně.
  4. Díky moc jenom přemýšlím, jestli se vyplatí kupovat díly např. na skoda-dily a donést si je, nebo se na to vyprdnout a dát to tam ať to udělá z jeho komponentů... Sice je asi bude mít dražší, ale třeba práce by mohla být zase levnější...
  5. Zdar chlapi, nevíte o nějakým servisu v Brně, kam bych si mohl bez problémů přinést svoje náhradní díly? Potřeboval bych vyměnit zadní kotouče a destičky. Sám si na to netroufnu, teda spíš nemám nářadí, např. na zatlačení zadních pístků-nechci si poničit prachovky. Díky.
  6. Aaaaha, tak už se moc nedivím
  7. Tak chlapci z bixenony.com, kteří nabízejí renovaci xenonů, mi po více jak týdnu neodpověděli...
  8. Jasně no, já jsem psal dotaz na cenu přesně konkrétní věci-rozdělání světel a renovace (popř. výměnu) paraboly xenonu, ostatní nebude potřeba-vnější plasty jsou celkem O.K. a čočka je krásně čirá, takže ta by čisti asi nepotřebovala. Každopádně dám nový výbojky a uvidím, jestli se to zlepší, ale zas tak moc tomu nevěřím, že by se jim rapidně snižovala výkonnost... Uvidíme...
  9. Psal jsem do jedné firmy, která se tím zabývá, tak uvidím co odpoví. Každopádně zkusím asi ty nové výbojky (ty se neztratí) a pak uvidím dál. Nová světla-jak píšeš-vyjdou přibližně na těch 12-13 tis., což je celkem dost, ale asi když tak nic jiného nezbude, sice jetých je na internetu mraky za 5,5 až 6 tisíc, nicméně jejich stav nejde pořádně ověřit :-(
  10. Zdar chlapi, řeším svoje xenony na O II. Mám pocit, že poslední dobou opravdu málo svítí, jel jsem o víkendu v noci za deště a měl jsem pocit, že jedu skoro poslepu. Výbojky mám originál-4300K, takže barvou světla to nebude. V podstatě mám asi dvě varianty-vnější plexi na tom není nijak zásadně špatně, takže to budou buď výbojky, který už tam jsou 200 tis. km nebo to mají za sebou paraboly kolem výbojky. Nemáte někdo zkušenosti, jestli ty parabolky trpí na vypalování podobně jako na O I? Dostat ven samotnou parabolu s čočkou je pro mne asi nadlidskej úkon, takže to asi sám nezjistím co? Jako první asi zkusím koupit nové výbojky a když nenastane zlepšení, tak to zřejmě budou ty paraboly. Nový korpusy světel jsou nechutně drahý a kupovat ojetý může být risk, protože na tom můžou být úplně stejně. Tudíž asi zkusím oslovit nějakou firmu, která xenony renovuje a umí ty paraboly buď vyměnit nebo tam dát nový... Těžko říct, kolik si za to řeknou...
  11. Šulda: Tak s tím rozdílem jsem to myslel za celkový nájezd na autu, néé za rok :P ročně to dělá tak 20 tis. Kč (40 tis. km) ;) A pak se můžu vždycky za břicho popadat, když mi moji kamarádi a známí s benziňákama vždycky řeknou, že k čemu mi je oproti jejich autum par tisic usetrenejch na nafte, kdyz pak naladuju desetitisice do oprav turba, setrvacniku, vstriku atd... Kdyz jim povim, ze tohle vsechno je puvodni a ze za tech 200 tis. km jsem na nafte oproti benzinu (treba 1.6 74kw) usetril 150 tisíc Kč, tak mi stejně nevěří
  12. Hele na tohle téma se asi nikdy větší okruh lidí neshodne. Já jezdím 55/100/135 km/h, takže +- v rámci předpisů a nemyslím si, že bych někoho brzdil. Když vidím, že se mi na dálnici někdo rychle blíží a zrovna předjíždím třeba kamion, tak mi vůbec nedělá problém to přišlápnout na 160 a uhnout mu... Se svižnými řidiči nemám absolutně žádný problém, bezpečně se dá jezdit i rychle, naopak si myslím, že více krizovek zaviní zbytečně pomalu jedoucí řidiči než ti rychlí... Jezdím převážně dálky a pravidelně každou jízdu zahřátý motor vytočím skoro k červenýmu-třeba při nájezdu na dálnici-to jenom poznámka k zanesení turba, který mám původní a nikdy se nečistilo, setrvák původní... DPF nemám... Najeto aktuálně 210 tisíc... Což je myslím důkaz v tom, že úspornou jízdou v rozumných mezích (čti používám mozek) tyhle komponenty zbytečně brzy neodrovnám (jejich výměna nás stejně dřív nebo později všechny čeká ať chceš nebo ne). A mimochodem ten rozdíl dva litry ve spotřebě jak píšeš, dělají při mým nájezdu skoro 150 tis. Kč :D reálně je ovšem rozdíl v mojí a tvojí spotřebě spíš 1,5 litru, takže je to "jen" 110 tis. Kč :lool: Ad plnění pneu-na všech autech máme plněno dusíkem, možná je to zbytečný, ale můj kamarád v servise mi ho tam dává "zadarmo", tak proč ne ;)
  13. Pneu na leto - 17" mam na cca 2.5 atm, zimni 15" trosku min-2.2 az 2.3, jezdim prevazne ve dvou bez vetsiho nakladu. Psal jsem, ze predvidam-ne ze predvidam provoz, to znamena, ze kdyz za mnou nikdo nejede a nikoho tudiz nebrzdim, tak si v klidu vyradim pred obci a setrvacnosti tam dojedu. To samy s vyuzivanim konfigurace terenu. Kdyz je to zkratka z kopce, necham to klidne rozjet nad povolenou rychlost a setrvacnosti dojedu dal. Jezdim porad ty same trasy, takze uz proste vim, kde muzu klidne dat nohu z plynu a pojedu nekolik kilometru setrvacnosti aniz bych ztracel rychlost. Ale to nejdulezitejsi-beru ohled na ostatni ucastniky provozu a nikoho nebrzdim ani se na nikoho nelepim!!! Nevim co je na tom zvlastniho a proc by to mela byt tresnicka na dortu a duvod se tomu smat.
  14. Já právě jezdím většinu jízd 100 km a víc, krátký trasy málo, takže to se taky pozitivně projeví na spotřebě. Dálnice tak 40% jízd, bohužel po tankodromu...
  15. Já mám teď přes zimu (patnáctky kola) reálně dle počítání 5.0 L. PP ukazuje o 0.3 L míň než skutečnost. Přes léto je to o něco více - sedmnáctky kola+klimatizace. Snažím se jezdit úsporně. To ale neznamená, že jezdím pomalu, to vůbec ne, jenom předvídám a využívám konfiguraci terénu.
×
×
  • Vytvořit...