Přejít na obsah

Adam Vojáček

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Adam Vojáček's Achievements

0

Popularita

  1. Kluci, jakou podvolantovku musím koupit aby mi šli ty čudlíky na volantě. Mám oii mr.08 maxi dot a columbuse. Popripadne kdyby ji někdo měl tak jsem zájemce:-)
  2. Kluci , nekdo ze Zlínska kdo by mi uměl dodělat BT do předface octavie? Mam maxik a columbuse
  3. Zatim to neřeším ale taky přemýšlím že nechám vyměnit to čerpadlo
  4. A kdyz si měl neutrál při nastartovaném autě, škubalo ti od motoru?
  5. Ahoj tak se taky podělím : Zdá se, že problém je objasněn. Dostal jsem meil od kolegy, kde mi vysvětlil o co se vlastně jedná. Z vysvětlení i jasně vyplývá, proč diagnostika nic neukázala. Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru. Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16 BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr. Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale. Takže pokud se vám to stane, nebojte se a točte, točte, točte....ono to nakonec chytne.
×
×
  • Vytvořit...