Přejít na obsah

Fido-1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Fido-1's Achievements

0

Popularita

  1. Ještě jeden dotaz: jak je to s tím senzorem, protože budíky se mně při denním svícení stmívají když třeba vjedu do lesa takže nějaký senzor v autě musí být. Dal by se použít pro Com/Laew home? Díky za info
  2. Zdravím, Mám Oct III a nakódoval jsem si rozsvícení předních mlhovek a zpátečky při odemknutí auta , nebo otevření dveří. Jde ještě nakodovot to, aby se to nerozsvěcovalo ve dne? Třeba zatažením ručky aby to nesvítilo když třeba čistím auto? Používám to totiž jako Comming/Leawing Home protože nemám světelný senzor.
  3. Ahoj, já nakupuju tady: MAXI-L mají nové i použité ND. Kupoval jsem tam turbo a řízení na Octávku II a spokojenost.
  4. Mám Octávku 1,9 s DSGéčkem a je tam skutečně 6 litrů oleje podle dílenského manuálu. Jestli kámoš zaplatil 1500,- tak mu tam asi nalili PP 90H
  5. Ahoj, minulý týden v CB auto Plzeň: olej - 6 litrů 2300,- filtr 360,- práce 550,-
  6. Ahoj, můžeš napsat, kolik ten setrvák stál v Maxi-L ?
  7. To děkuješ mně? Pokud ano, tak jsem rád, že jsem Ti pomohl. Koupil jsi ho v Maxi-L?
  8. Taky bych potřeboval radu. Mám nezávislé naftové topení a když ho při -10 stupních ráno nechám topit třeba 15 minut před tím, než startuju, tak pak motor nechce naskočit. Startuju třeba až 6krát, startér točí, ale ani jeden válec neblafne. Pak to naskočí, jakoby se nic nedělo. Mám dojem, jakoby topení vysálo naftu od motoru. Myslíte, že je to možné? A nebo to může mít také souvislost s nějakým teplotním čidlem, že by si motor myslel, že je venku nad nulou tím, že se ohřeje hlava motoru? A jak je to se žhavením? Ať je teplo nebo zima, kontrolka žhavení se rozsvítí maximálně na 2 až 3 vteřiny. Mám auto první zimu, tak tápu, je to rok výroby 2005 automat 1,9 77kW Díky
  9. Ahojte, možná by se někomu hodil tenhle prodejce: ND Maxi-L koupil jsem tam např. na Oct II nový kompresor klimy za 5000,- , komplet řízení za 7000,- , vše nové a origo díly. Turbo mně nabízeli nové za 12 000,- . Bohužel, když jsem ho nutně potřeboval před odjezdem na dovolenou, tak měli zavřeno a já jel pro repas SEM stálo 9 000,-. Má najeto zatím asi 15 000km a zatím žádný problém. Trochu píská, ale to dělá od samého začátku.
×
×
  • Vytvořit...