Přejít na obsah

Bryan

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Bryan's Achievements

0

Popularita

  1. Bryan

    auto plave

    Já jsem nakonec měnil celou zadní nápravu. Sehnal jsem ve velmi dobrém stavu za dobré peníze. Tam moje byla už hodně rezavá, povrchová ochrana je mizerná.
  2. Bryan

    auto plave

    Chci zde předat pár zkušenosti s výměnou: 1. Řídící tyče TOPRAN mají trochu měkčí silenbloky než originál. Doporučuju zvážit koupi originálu. 2. Dotažení šroubů řídících tyčí (horních i spodních) je třeba provést až auto stojí na kolech, aby se správně zafixovala jejich poloha a nedošlo k protočení hlavně horního silenbloku v gumě. 3. Po výměně řídících tyčí je třeba důsledně udělat geometrii nápravy na laserech, skutečně se to rozhodí. Já jsem raději provedl i výměnu dalších dílů zadní nápravy: - tlumičů - za nové originály - spojovacích tyček stabilizátoru (kostí). Vzít originál nebo přímo Lemferder Ostatní silenbloky (ani na spodních ramenech) jsem zatím neměnil, vypadají dobře.
  3. Smysl je v tom co je skutečná pravda, která vychází z používání. Proto se ptám. Nic tady neprezentuju. Našel jsem tento článek, dal jsem to sem, nijak to nekomentuju. Na fóra se dívám přes mobil přes Operu Mini, tam jsou informace redukované, datování článku jsem si nevšimnul.
  4. Jinak jsem k tomuto našel názor odborníka: U většiny značek automobilů je výkonnost oleje doporučována podle klasifikace ACEA, většinou A2/B2 a A3/B3, příp. i B4. Tyto specifikace splňují dnes téměř všechny běžné motorové oleje, pokud vyloučíme oleje pro starší motory (známý Mogul Super či M6 a další). Někteří výrobci spoléhají na vlastní klasifikaci motorových olejů, nejznámější případ je koncern VW. Oleje na našem trhu jsou však uzpůsobeny i těmto specifikacím a je opravdu z čeho vybírat. Otázka je ale, jestli je nutné vybírat. Rozumím třeba tomu, že každý má svou oblíbenou značku oleje, ale nelze tvrdit že ten a ten olej je kvalitnější nebo dokonce nejlepší. Vždyť všechny oleje se stejnou specifikací splnily úspěšně stejné motorové testy. Jak ty testy splnily, s jakou rezervou, to ví pouze výrobce oleje, nikoliv už konkurenční firma a už vůbec ne běžný spotřebitel. První olejová náplň Výrobce automobilu volí motorový olej pro první náplň nového vozu na základě výběrového řízení. Rozhodující je výkonová úroveň oleje (ACEA či např. VW specifikace) a cena oleje. V žádném případě nelze říci, že značka a typ oleje první náplně je ten nejvhodnější olej pro daný automobil. Většinou je z předložených nabídek vybrána ta nejlevnější nabídka. Nízká cena nabízených olejů ovšem nesouvisí s kvalitou oleje, ale s obchodní strategií olejářské distribuční firmy. Výběrová řízení se konají periodicky, určitá značka a typ oleje nejsou nutně svázány s určitým typem automobilu. Uživatel automobilu si pak zvolí svoji značku a typ oleje sám nebo tento výběr přenechá autoservisu. Pro první výměnu lze pak použít jakýkoliv motorový olej s doporučenou výkonovou specifikací. Ing. Jaroslav Černý, CSc. Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha jaroslav.cerny@vscht.cz
  5. Tak co by jsi doporučil? Já jsem to samé slyšel od Schell HELIX.
  6. Šulda: Ty informace jsem našel tady: http://www.tipcar.cz/magazin-jak-na-vymenu-oleje-u-motoru-tdi-4581.html Zajímala by mě vaše zkušenost s oleji Castrol. Koupil jsem teď balení 5l oleje Castrol EDGE 5W40 FST. Castrol má mít červené uzávěry, ale ty flašky maji černé. Koupeno od CC-autodily. Tak jsem jenom zapřemýšlel ... Možná že červené uzávěry má jenom Magnatec. http://www.cc-autodily.cz/olej-motorovy-castrol-7 Vidim, že maji červené uzávěry u 5w30 LL. Takže je to asi jejich rozlišení. barvou. * Na Poland jsem nemyslel, vůbec ne
  7. Pár informaci pro zopakování: Prodloužený servisní interval používá olej 5W-30 ve specifikaci 507.00, Pro zkrácený servisní interval se používá olej 5W-40 ve specifikaci 505.01.
  8. Mam 1,9 TDI-PD 77kW, bez DPF, 05/2004, 140000km, super stav. Dával jsem Shell Helix 5W30. Ted jsem přešel na Castrol Edge 5W40. Ale někde jsem četl, že se s 5W40 může hůř mazat vršek motoru. Chtěl bych znát vaše zkušenosti. Interval 15000/1r.
  9. Bryan

    auto plave

    Tady je popis spodního ramene se silenblokem. Ten silenblok je asi druhý nejčastější problém.
  10. Bryan

    Auto plave při 50 km

    Já bych se stejně ještě podíval na řídící tyče na zadní nápravě (ty tzv. plechová ramena).
  11. Bryan

    auto plave

    Mám také stejný problém. Auto plave, je směrově nestabilní. O2 1,9/77 r.v. 05/2004., najeto 140000km Nejprve budu měnit řídící tyče, pokud to nepomůže, tak vyměním i silenbloky na spodních ramenech (vzhledem ke stáří auta by to bylo dobré udělat). Mám dotaz na kvalitu dodávaných dílů. Mám možnost koupit - originály řídící tyče (kód 1K0501529F, 1K0501530C) - nebo repliky, co prodává třeba CC-autodíly, výroba Španělsko - viz. http://www.cc-autodily.cz/tyc-ridici-prava-2_2?brand=SKODA&model=OCTAVIA Máte někdo zkušenosti s těma replikama od CC, jestli jsou kvalitní a vydrží? Vždy je asi lepší koupit originál. Předem moc díky za odpověď. ------------------ Doplněno: Tak my dnes přišly repliky tyčí od CC. Jedná se o díly od firmy Topran Germany, díly s označením Topran číslo 110272755 a 110273755. Zpracování vypadá velmi dobře, dobře vyraženo (masivní plech 3mm), kvalitní lakování (comaxit), silenbloky vypadají také dobře, vše je bytelné - vypadá to docela kvalitně. Tak jsem zvědavý na vaše zkušenosti se životností. Přikládám foto dílu.
  12. Mám ten samý problém, také chyba na Vagu a netopí to. Když jsem to zkusil sepnout na Vagu přímo v jednotce (test), tak se nic nědělo, žádný odběr z baterie. Vypadá to, že nespíná. Octavia 2 1,9 TDI (BJB) - r.v.05/2004 Pokud by jste měl někdo vadné PTC, rád bych to od vás vzal a podíval se dovnitř. Elektronika pro mě není problém. Cena 8000,- za nové je fakt dost.
×
×
  • Vytvořit...