Přejít na obsah

Cidling

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Cidling's Achievements

0

Popularita

  1. Pokud na mou reakci není již pozdě, tak za mě v 17” Denom, ale jediné z faceliftu, jsou stejne jako u před FL, ale jsou vlastně jiné. Nebo pak Trius. V 18” Alaris, velmi pěkné jdou ke každé barvě auta. Pokud jsi jak říkám fajnsmekr, tak Trius 17” v černé ke stříbrné, bílé, modré race, sedě a červené moc epesni záležitost, pak Turbine z L&K, nebo Turini. Ty Golusy za mě ne, jsou přímo odporné. Nicméně toť můj názor na věc. Kdyby se Golusy a další jiným nelíbily, tak by je ani nevyrabeli.
  2. Jojo85: pokud to mas jen tak jak mas na přiložené fotce, tak to je normální stav u novych disku. Už jsem to viděl na X originál diskach. Dokonce to možná sám na jednom disku Crystal mám. Na discích Star co jsem měl před tím taky na jednom paprsku, jsem to myslím, ze měl taky. Vůbec to reseš.
  3. Taky se musím přidat. Mám sice O III 66kw, ale chová se stejně. Někdy už z těch zvýšených otáček rostu. Přešel jsem z benzinu, tam jsem na nic podobného nebyl zvyklý. Pouze při studenem motoru na chvíli sytic a pak už vždy jen normální volnoběžné otáčky. Z počátku jsem byl z těch zvýšených otáček na vyvrtku, nevěděl jsem co to děla, hlavně proč. Časem jsem třeba vysledovat, mám manuální klimu, když v chladném autě vytocim ovládání teploty na max aby to topilo sepne PTC, okamžitě otáčky vyletí na 1100, to chápu, zvýšený odběr, altik musí dobíjet, auto se zahřeje, teplotu snizim, avšak otáčky na volnobeh jsou pořad okolo 1100 a samy neklesnou, když po nějaké době jízdy, vypnu motor pak znovu nastartuju klesnou hned na 700. Nejednou se mi stalo, ze i při delší jízdě cca 80km při zahratem motoru na max jsou otáčky po celou dobu jízdy na volnobeh lehce pod 1000, filtr to nevypaluje, vypnu motor, opětovne nastartuju a volonobezne otáčky jsou rázem na 700, proč to tak děla, však nechápu. Kdyby to třeba kompenzovalo zvýšený odběr tak, aby altik stíhal dobíjet to bych chápal, ale při běžné jízdě bez klimy s topením na půlku a vetrak na druhou rychlost nemá dle mého zvýšený odběr. Ptal jsem se i v servise proč, řekli jo to tak děla, ale proč samo nevěděli.
  4. Vyměnil jsem panel climatronicu u Yetiho a mam popisovány problem s aktivaci klimakompresoru. Jak se aktivuje, panel byl nový čistý.
  5. Link: http://skoda.edgering.org Mělo by se jednat o stejného majitele mam ten link od nej, Shop je funkcni, ale nevim jestli někdo připadne objednávky vyřizuje, kdyz je jak píše Michael v lázních.
  6. Vse je ok, 4300k je nejnizsi barva svetla 4700k jsou nove malinko belejsi, coz bezne nejde ani poznat. Kazda vybojka se musi zasvitit, to znamena ze z pocatku kdyz je nova sviti podobnou barvou jako halogen, casem zacne modrat pak zacne fialovet a to znaci konec zivotnosti a vymenu. Takze trpelivost za mesic dva bude svitit modre.
×
×
  • Vytvořit...