Taky se musím přidat. Mám sice O III 66kw, ale chová se stejně. Někdy už z těch zvýšených otáček rostu. Přešel jsem z benzinu, tam jsem na nic podobného nebyl zvyklý. Pouze při studenem motoru na chvíli sytic a pak už vždy jen normální volnoběžné otáčky. Z počátku jsem byl z těch zvýšených otáček na vyvrtku, nevěděl jsem co to děla, hlavně proč. Časem jsem třeba vysledovat, mám manuální klimu, když v chladném autě vytocim ovládání teploty na max aby to topilo sepne PTC, okamžitě otáčky vyletí na 1100, to chápu, zvýšený odběr, altik musí dobíjet, auto se zahřeje, teplotu snizim, avšak otáčky na volnobeh jsou pořad okolo 1100 a samy neklesnou, když po nějaké době jízdy, vypnu motor pak znovu nastartuju klesnou hned na 700. Nejednou se mi stalo, ze i při delší jízdě cca 80km při zahratem motoru na max jsou otáčky po celou dobu jízdy na volnobeh lehce pod 1000, filtr to nevypaluje, vypnu motor, opětovne nastartuju a volonobezne otáčky jsou rázem na 700, proč to tak děla, však nechápu. Kdyby to třeba kompenzovalo zvýšený odběr tak, aby altik stíhal dobíjet to bych chápal, ale při běžné jízdě bez klimy s topením na půlku a vetrak na druhou rychlost nemá dle mého zvýšený odběr. Ptal jsem se i v servise proč, řekli jo to tak děla, ale proč samo nevěděli.