Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Podvozek

Vše o podvozku vozů Škoda Octavia 3. generace

62 topics in this forum

    • 66 replies
    • 14 185 views
  1. Defekt kola

    • 5 replies
    • 1 063 views
  2. Pomozte vybrat!

    • 14 replies
    • 2 679 views
    • 7 replies
    • 2 383 views
  3. Vrzání podvozku 1 2

    • 55 replies
    • 16 162 views
    • 1 reply
    • 303 views
    • 6 replies
    • 5 900 views
  4. Snížené pružiny

    • 22 replies
    • 3 834 views
    • 4 replies
    • 332 views
    • 4 replies
    • 1 328 views
  5. Táhne do strany

    • 2 replies
    • 509 views
    • 9 replies
    • 969 views
    • 12 replies
    • 2 644 views
    • 10 replies
    • 1 495 views
    • 1 reply
    • 1 199 views
    • 1 reply
    • 343 views
    • 3 replies
    • 427 views
    • 0 replies
    • 196 views
  6. Výber diskov na zimu 1 2

    • 39 replies
    • 12 200 views
    • 0 replies
    • 337 views
  7. Brzdy RS

    • 3 replies
    • 876 views
    • 0 replies
    • 560 views
    • 12 replies
    • 2 764 views
    • 36 replies
    • 8 151 views
  8. Octavie III kola

    • 2 replies
    • 1 460 views
    • 5 replies
    • 1 307 views
  9. Kryt pod motor

    • 1 reply
    • 900 views
  10. Šrouby na plechace

    • 4 replies
    • 915 views
  11. Podložky pod kola

    • 10 replies
    • 4 617 views
    • 7 replies
    • 1 505 views
  12. Rozměry kol pro OIII RS

    • 1 reply
    • 1 653 views
  13. Brzdová kapalina

    • 2 replies
    • 1 059 views
    • 9 replies
    • 3 038 views
  14. Podvozek - "změkčení"

    • 2 replies
    • 2 901 views
    • 0 replies
    • 1 072 views
    • 0 replies
    • 1 205 views
  15. Palivová nádrž

    • 27 replies
    • 11 287 views
    • 14 replies
    • 4 086 views
    • 10 replies
    • 2 185 views
    • 4 replies
    • 1 803 views
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
×
×
  • Create New...